Odjedanput mi je neko uletio u sobi i zatvorio oci i samo sam osjetila mekane usne s svojima...cimnula sam se i automacki uzvratila. Držao je ruke na mojim očima tako da ne vidim ko je. Odjedanput sam samo osjetila kako se taj neko miče od mene..."Dobro se ljubiš malena"-cula sam al je šaptao pa nisam prepoznala glas.
Izjurio je iz sobe i ostavio me samu. Bacila sam se na krevet i pogledala u strop...i pitala se koji fak se to sada desilo....ali zanima me koje to ali kako da saznam...ughh. Izdahnula sam duboko.
*kuc kuc*
"Naprijed"-pogledala sam prema vratima. "Htio sam vidjeti jeli svi lagano vec spavate ajde samo si ti još ostala budna. "-rekao je RM koji je stajao na vratima. "Sada ću polako"-rekla sam mu on je kimnuo. "Ljepo spavaj"-zatvorio je vrata dok je govorio to.Pogledala sam u strop opet...ništa od spavanja večeras.
(...)
Već je tri ujutro ja nisam sklopila oči jer me mučilo to sve. Pokušala sam sve da zaspim no previše toga se iz dešavalo jucer i prekjučer. Ugh. Stavila sam slušalice i pustila si glazbu i lagano napokon krenula tonut u san.(...)
Jutro je svanulo na moj prozor. Probudile su me zrake sunca otvorila sam oči i pogledala van. Zapravo mi uopće nije toliko loše ovdje. Ustala sam i obukla nešto udobno to jest trenirku i neku duksu. Došla sam dolje. Srijeda je danas. Sredina tjedna uvjek nešto loše donosi...sada sam se, sjetila kako sam ih zapravo upoznala. Al nakraju su ispali bolji nego što sam mislila.Sjela sam na trosjed i upalila tv. Došao je Jin i sjeo do mene. "Jutro"-samo sam kinula na to njegovo jutro nije mi se dalo pričat s ikim. Gledala sam u tv. Jimin je sam odjedanput izletio iz kuće skupa s V. Pogledala sam zbunjeno.
"Idu u školu za vampire a tamo ti ne smiješ još ići dok ne kreneš mirisati ko mi. "-rekao mi je Jin
Kimnula sam i otišla sam u sobu sjela sam pred mobitel i gledala jeli me iko ko što trebo. Niko ništa...baš kako sam očekivala.Spustila sam mobitela i vidjela Jungkooka kako juri van jer je vjv zakasnio na prvi bus ujutro za školu. Došla sam dolje i cula Jina i RM kako nešto pričaju potiho. Stala sam i slušala tj prisluškivala.
"Al ona je polu vampir..koža joj ne stari"-Jin je reko
"Da znam no mora još prikupit naš miris da može u skolu s dečkima ic"-RM.
"Istina problem je kaj ljudska krv teče njenim venama ali zato ni ne stari ni ništa..roditelj jedan joj je valjda bio vampir pa je pokupila pola od njega"-rekao je Jin
"Da čuo sam za tu priču zabranjena ljubav i sve al sada je bas normalno da se vampir i čovjek popekljaju"-nasmijao se i nastavili su pričat o dečkima.Bila sam u šoku...polu vampir sam?! Pogledala sam si ruke i fakat koža mi se nije mjenjala od kad znam za sebe. I bljeda je dosta ponekad znala bit. Šokirana sam još uvijek...sada znam zašto su baš mene oteli...sve sada ima logike.
(...)
Dečki su se vratili iz škole dok sam ja razmišljala o svemu što sam čula.
"Dobar dan melena"-rekao je Jimin kad je ušao u kuci. Samo sam mahnula bila sam previše u mislima oko toga da sam vampir i sve. On je skužio i sjeo do mene i stavio mi ruku na koljeno:"Jeli sve oke? "-čula sam iu njegovih ustiju. Kimnula sam.Jimin me gledo...nije skrenuo pogled dobrih 1-2min tada je pomaknuo glavu prema TV i ošo u kuhinju. Iskreno nisam ga ništa slušala no mislim da je mi je nešto htio reći. No dobro ustala sam i otišla do wca.
(...)
Noć je pala lagano sjedila sam na krevetu kad sam čula svađu u dvorištu.
"Zašto si ti ovdje?!"-derao se neko
"Zato jer je moram vidjeti!"-rekao je taj drugi
"Vidio sam ja vaš poljubac na kraju neki dan."-reako je prvi.
"Nemam pojma o čemu govoriš."-rekao je drugi i onda se prvi krenuo derat i izletili su svi van htjela sam vidjet kaj se dešava dok Jin nije došao u sobu i reko mi da ostanem tu di jesam. Bila sam ful zbunjena nije mi ni do prozora dao da dođem. Ostala sam na mjestu da se nebi u sranja uvalila.Odjedamput sam samo čula sirene od hitne...izletila sam vani i nikada neću zaboraviti što sam vidjela jer to je objasnilo sav onaj razgovor prije....
_______________________________________
Hej ljudi sry kaj nisam pisala sada budem kak treba dobila sam inspiraciju nadam se da će vam se svidjet ovaj dio drugi će bit duži XOXOXO Carly
YOU ARE READING
Vampiri su fora zar ne?
VampireSamo taj jedan ljubavni ugriz, samo ta mala crvena mrlja, promjenila mi je cijeli život. Pitate se kako? E pa to je priča koja se priča dan danas. Nisam ni zanala da su ti decki toliko losi. Nisam znala u sta se upuštam. Nisam znala da ce mi se tu...