ـــــــــــــــــــــتایــــــــــــــــــــــــ
لـــەسەر ئەو شـــەقامەدا بەرامبەر یـــەک .
لەیەکـــمان دەڕووانـــی لەکاتێکدا ئەو دەستەکـــانی بەگوێوەی گرتبوو لەسەر ئەرزەکە بوو لەگەڵیدا دەلەرزی.
بـــەردەوام و بەردەوام هەنســـکەکانی زیادیـــان دەکرد و دەنگیـــان بەرزترئەبۆیەوە وەک پەیکەرێکی تێک شکاو و بێجوڵـــە تەنها لـــێم دەڕووانـــی کەچۆن بتوانم لەو دۆخەدا دەریبهێـــنم بۆچـــی مێشـــکم و جەستەم هیچم پێنابەخشـــن لەم ساتەدا بۆ ئاسودەی ئەو ! بـــۆچی ؟!
تەواوی خەڵکەکەی ئەوێ بەسەیری سەیریـــان دەکردیـــن .
مێشـــکم نەیدەتوانـــی ئەوە قبوڵ بکات کاتێک ئەوانەی چواردەورمان لەسەر ئێمە دەدوێـــن هیچ یەکێکیشـــیان بوێریـــان نەبوو لەئانا نزیک بنەوە ،هەرچەندە لەپەنا مندا پێیان دەتوم کەمن خراپم ئەوان وایـــان دەزانی من هۆکاری ئەو حاڵەی ئێستای ئەوم !
بـــۆچی چەکوش لەتاریکیدا دەکوتن !
بـــۆچی هەمیشە بەپێی مێشکی خۆیـــان لێکدانەوە دەکەن !؟
ئــــــەوان کـــوا دەزانن لەژیـــانی ئێمە ! چۆن دەوێرن بڕیـــاربدەن لەسەر ئێـــمە."تــــــۆ خوێـــڕی ،چـــیت لەو کچـــە کردووە !"
تەنها ڕستەیەک بوو لەگوێمدا زرنگایەوە ئەوکاتەی بەتوندی بۆکسێکم خوارد بەدەستێکی پڕ ماسولکەو قورس بەجۆرێک لاربوومەوە ئاڕاستەی سەرمی گۆڕی و دەستم گرت بەلێومەوە . ســـەرم و چاوەکانم قورس بوون .هیچ نەمدەتوانی کاردانەوەی خۆم هەبێـــت لەناو ئەو هەموو خەڵکەدا من هێشتا لەناو مێشکمدا گەشت دەکەم بۆ چارەسەرێـــک بۆ ئاسودەی ئەو !"ئازیـــزم ئەوە کێشـــەی تۆ نییە"
دەنگـــی خۆشەویستەکەی و دەستەکانی وایان کرد ئەو پیـــاوە لەمن دووربکەوێـــتەوە بەردەوام هەڕەشەی لێدەکردم و قسەی ناشیرینی پێدەوتم بەڵام من بێ جوڵەو ووتە مامەوە .
بەچاوە ئازارەکانمەوە لەجێگای ئانام ڕووانی لەوێ نەبوو ،ئەو کاتـــە هەموو جەستەو جوڵەم یەک فرمانیان پێکردم ئەویش ڕاکردن و ڕاکردن .
بەشڵەژاوی چاوم دەسوڕاند وەک شێتێک .بـــەسەر شەقامەکاندا دەگەڕام و بەهەموو هێزو توانای قورگم هاواری ناویم ئەکــــــرد .
هەستم ئەکرد لەهەر هەنگاوێکـــم شوشە دەچێتە ناو ئەژنۆکانم و لەبێهیوایمدا خەریکم دەکەومە سەرچۆک .دەستـــەکانم گرت بەئەژنۆمەوە و نوشتامەوە بۆ هەناسەیەکـــی قوڵ .
کـــاتێـــک لەدورەوە لەشەقـــامی بەرامبەرم ئەوم بینی کەبەجۆرێک دەڕوا بەڕێـــگادا وەک ئەوەی کەسێکی شێتبێت و هەنگاوی هێواش و سەرلێشێواوانەو سەرو ئاکاری تێکچوو و هێز لێبڕاو و برسی ڕێدەکا بەسەر زەویـــدا .
بەپەلە هێزم دایەوە بەقاچەکانم و بەهاواری ناوییەوە هاوارم ئەکـــرد بۆئەوەی ئاوڕێـــک بداتەوە .
بـــەڵام، ترافیک لایتی سەرشەقامەکە سەوزبوو نەمتوانی لەوە زیـــاتر هەنگاوبنێم لەکاتێک ئەو ڕێک لەبەرامبەر من ڕاوەســـتاوە و سەیرم ناکات تەنها سەرسوڕماوانەو بێهیوایانە لەهێڵی شەقامەکە دەڕووانـــێ .دەترســـم و نازانم بیر لەچی دەکاتەوە لەهەر ساتێکدا چاوەکانم دابەشبوبن بەسەر سەیرکردنی و ئاماژەی ترافیکەکە بۆ ڕۆیشتن .
YOU ARE READING
𝐒𝐞𝐱𝐲 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 || تــاوانـی دەســتدرێـژی✔
Romance"مرۆڤایەتی کاتێ بوونی نەما کە ئازادی بەردەستخرا!!." هەموو مافێکـــی ئەم پەرتوکە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم © نووســـەر:میـــنۆ Publish Date:25/10/2019