Eylem: Galiba uyuşturucu alıyor.
Yavuz: Evet. Durduralım şunu.
Yavuz bir ıslık çalar ve biraz önce uyuşturucu alan genci yanına çağırır.
Yavuz: İsmin ne senin?
Engin: Engin, abi.
Yavuz: Cebindeki midyeyi bana ver.
Engin: Neden?
Yavuz: Ver, dedim.
Engin: Al abi.
Yavuz: Bana bak, eğer bir daha seni o adamın yanında görürsem bu sefer sadece elindekini almam.
Engin: Valla ilk defa aldım abi. Deneyecektim sadece. Lütfen bırak beni gideyim.
Yavuz: Kaybol. Ve bir daha böyle şeylere bulaşma.
Engin: Vallaha yapmam abi.
Engin hızlıca uzaklaşır. Yavuz ve Eylem ise midyecinin yanına giderler.
Eylem: Midyeci, boş çıktı bu.
Midyeci: Boş çıkmış olamaz. Polissiniz siz.
Midyeci çocuk kaçmaya başlar, Yavuz ve Eylem de onun peşinden koşar. Eylem silahını çıkarır.
Eylem: Eğer hemen durursan seni hapse atmayacağız.
Midyeci: Nederen bileceğim?
Eylem: Dur dedim sana!
Yavuz: Eylem sen peşinden git, ben önünü kesmeye çalışacağım.
Eylem: Tamam.
Yavuz kestirme yoldan giderek kısa bir süre sonra çocuğun karşısına çıkar ve onu yakalar. Ancak çocuğun teslim olmaya niyeti yoktur. Yavuz'a vurmaya çalışır. Çocuğun son yumruğu Yavuz'un koluna denk gelir. Yavuz en sonunda çocuğu yere yatırır. Hemen ardından Eylem gelir ve Yavuz'u kolunu tutarken görür.
Eylem: Yavuz, iyi misin?
Yavuz: Çocuk iyi dövüşçü çıktı ama iyiyim merak etme.
Eylem çocuğu yerden kaldırıp tekrar kaçmasın diye ellerini bağlar.
Midyeci: Bırakın beni.
Eylem: Onu bizden kaçmaya çalışmadan önce düşünecektin.
Yavuz: Bu uyuşturucuları kimden aldın?
Midyeci: Bilmiyorum, bizi bir depoda tutuyorlar. Kaçmaya çalışanı öldürüyorlar. Uyuşturucuyu onlar veriyor, zaten parasını da alıyorlar. Ne olur bana yardım edin abi.
Yavuz: Sakin ol. Nerede bu depo?
Midyeci: İki sokak arkada abi. Bana bir şey yapmayacaksınız değil mi?
Yavuz: Bizden sana zarar gelmez.
Midyeci: Abi lütfen arkadaşlarımı da kurtarın.
Yavuz: Merak etme hepinizi kurtaracağız. Ama önce şu depoya bir bakalım. Nereden gidiyoruz?
Midyeci: Şuradan abi.
Yavuz, Eylem ve midyeci birlikte diğerlerinin tutulduğu depoya giderler. Yavuz hemen Erdem'i arayıp destek ister.
Yavuz: Komutanım, acil destek istiyoruz. Uyuşturucu dolu bir depo bulduk.
Erdem: Anlaşıldı. Timi gönderiyorum. Sivil var mı?
Yavuz: Evet komutanım. Burada tutsaklar.
Erdem: Tamam. Dikkatli olun.
Yavuz: Emredersiniz.
Erdem hemen time durumu bildirip hazırlanmalarını ister. Kısa bir süre sonra tim tam teçhizatlı bir biçimde deponun önündedir.
Yavuz: Beyler, içeride 20'li yaşlarda çok fazla çocuk var. Hepsine uyuşturucu sattırıyorlar. Dikkatli olun çocuklara zarar gelmesin.
Tim: Emredersiniz.
Yavuz: Keşanlı, Çaylak siz arkadan dolaşın. Aşık, Kopuk buradasınız. Hafız, Avcı siz benimle gelin.
Tim: Anlaşıldı.
Yavuz: Giriyoruz.
Yavuz, Hafız ve Avcı önden; Keşanlı ve Çaylak arkadan depoya girerler.
YOU ARE READING
Sana Söz Verdim
FanfictionAksiyon, çatışma, aşk dolu: Bir yavbah hikayesi, Birbirleri için yaratılan Yavuz ve Bahar yaralarını sarabilecek mi? Keyifli okumalar... 21.11.2020: #1 - söz 27.04.2020: #10 - söz 27.04.2020: #1 - tolgasarıtaş 27.04.2020: #7 - eyfet 29.04.2020: #1...