O zii specială!

7.2K 105 13
                                    

Rex p.o.v:

Azi este o zi speciala! Este ziua iubitei mele ! Vreau ca ziua asta sa ramana una de neuitat ! Vreau să o fac sa se simtă ca o regină!

Nu se așteaptă la nimic , ceea ce e perfect , așa surpriză o sa fie mai mare!
Am o surpriză mare pentru ea !
O iubesc asa de mult!

Nu vreau sa ii dau nimic de bănuit până la momentul potrivit,  vreau sa para ca nu am stiut nimic de ziua ei!

Sper sa ii placa cadoul meu !
●●●●●●●●●●●●●●●●

Bella p.o.v:

Este deja dimineață! Alături de Rex am si uitat ordinea zilelor! Nici macar nu stiu ce zi e azi! Asa e ! Acum mi-am amintit! Azi este ziua in care fac 18 ani!
Nu cred ca Rex stie asta , de fapt nu are de unde sa stie , nu vrea sa il fac sa se simtă în vreun fel nașpa ca nu a știut că azi e ziua mea! Totusi mi a-si fi dorit ca această zi sa o petrec alături de prietenii mei , de mama... Of ce dor imi este de scumpa mea mama !
Dar unde e Rex? Nu ii sta in fire sa se trezească asa de devreme, cel puțin nu în weekend! Poate a coborât jos la bucătărie sau a iesit afară. O sa fac patul si o sa cobor jos.

Se pare ca ne e in bucătărie,  asta înseamnă că a ieșit afară. 
Exact cum credeam.  Este afară sta in curtea din spate , sta si citeste ceva .
O sa ma duc la el sa ii dau un sărut.

Eu: Buna dimineața, iubitule!

Rex: Neața! Deja te-ai trezit? Asa de devreme?

Eu: Da.... Nu am mai putut să dorm.
* totusi ar fi fost frumos daca știa că e ziua mea , poate asa mergeam undeva sau ....*

Rex: Ai planuri pt azi?

Eu: Nu ...

Rex : perfect ! Am nevoie de cineva sa ma ajute la firma cu completarea unor documente și acte pentru un transport.

Eu: Ok, o sa te ajut iubire ! * perfect ! O sa imi petrec singura data din an in care fac 18 ani la firma , scriind documente ! Nu se poate mai bine!

Rex: Iubito, esti bine? Pari putin tristă.

Eu: Ăămm.... Nu am nimic , nu am nimic iubire ...

Rex : Ok, daca tu zici!

Rex p.o.v: Ea chiar e trista! Crede că nu stiu de ziua ei ! Prostuta! O sa fie surprinsă cand o sa vada ce am pregatit pt ea !

* Seara*

Bella p.o.v:

Trebuie să fac un duș sa ma îmbrac ,  apoi sa merg cu Rex la firma .
Măcar dacă tot nu am facut nimic in această zi , o sa port o rochie.
O sa ii spun lui Rex sa imi aduca o rochie.

Rex mi-a trimis o rochie iar in 30 de minute o sa plecam la firma...
Acum o sa ma îmbrac:

Am luat pe mine aceasta rochie superbă, Rex chiar stie ce sa aleagă! * Cobor in curte , unde mă aștepta Rex*:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Am luat pe mine aceasta rochie superbă, Rex chiar stie ce sa aleagă!
* Cobor in curte , unde mă aștepta Rex*:

Rex: Wow, iubito , arăți extraordinar! Culoarea asta se asorteaza asa de bine cu ochii tăi! Hai sa urcam in masina si sa mergem ! Avem multe acte de facut!

Eu: Ok , sa mergem!

Rex p.o.v:

Ii sta asa de bine  in rochia aia! E asa de Frumoasa!
Ea crede că mergem la firma , dar eu o sa schimb drumul , sper sa nu isi dea seama prea repede ! Nu vreau sa stric surpriză.

Bella: - Iubire , mai avem mult ? Mi se pare asa de lung drumul către firmă.

Eu: - Nu mai durează mult iubire , ajungem in 10 minute.

Bella : - Ok

Rex: Am ajuns!

Bella p.o.v:
În sfârșit am ajuns! Cand mi-am ridicat privirea am observat că asta nu era clădirea firmei, și eram sigura de asta!
Ce mai pune la cale de dată asta, omul asta!

Bella: ăămm.. sunt sigura ca aici nu este firma. Unde suntem?

Rex: O să vezi în curând.

Coboram amândoi din mașina și Rex mă ia de mâna și mă conduce către intrare. Părea să fie un hotel, unul destul de luxos ași spune eu, dar nu înțeleg ce căutam aici? Si de ce nu suntem la firmă, unde trebuia să fim?

Rex p.o.v:
Am coborât din mașină și ne-am îndreptat către intrarea hotelului. Am văzut pe fața Bellei faptul că nu înțelegea ce căutam aici. Am luat-o de mâna și am intrat. Ne-am îndreptat către camera care am închiriat-o, apoi am intrat. Bella începuse să își pună deja multe întrebări. Vroiam să o mai las putin așa.

Bella p.o.v:

- Ok, iubire,  ce căutam aici? Nu mai înțeleg nimic! Credeam ca o sa mergem la firmă dar brusc, mă trezesc aici, într-un hotel,luxos fără nici un fel de explicație.

*Rex mă ia in brațe, mă sărută pe buze, apoi îmi șoptește:" La mulți ani, iubito!"

Nu înțelegeam nimic, el stiuse in tot acest timp de ziua mea, dar nu a spus nimic

Rex: Sper că o să îți placă surpriza mea rază de soare! * Si se îndreaptă către o cameră , apoi deschide ușor ușa. Era așa frumos înăuntru: O atmosferă plăcută și-a făcut apariția, în centrul camerei era un pat mare, frumos aranjat cu multe lumânări și petale de trandafiri parfumate. Credeam ca visez!
În fața mea vine Rex, cu un buchet mare de trandafiri roșii. Nu mi-am putut stăpânii emoțiile și am început să plâng. Rex m-a luat în brațe, apoi mi-a șters lacrimile care curgeau siroaie pe obrajii mei imbujorati.
Rex: - Nu plânge iubito! Meriți din plin totul, chiar nu e de ajuns! Tu meriți să ai toată lumea la picioare! Tu ești regina mea!

Nu înțelegeam, Rex chiar ma iubea, și eu il iubeam pe el! Am ajuns să fiu atât de apropiata de el ,încât nu pot să mă mai despart de el niciodată! Am ajuns să îl iubesc atât de mult!

 Đaddy ❤🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora