Пішла я в вану змивати косметику!
Включила музику в наушниках і просто кайфувала. Коли я нахилилась до умивальник зайшов Ренат чого звісно я не почула бо була в наушниках!
Я співаю пісню! Блін ото я дурна!Ренат гримає дверми шо звертаю на це увагу, я обертаюсь і....
Це без слів Ренат без футболки... Ух шикарно...
Я як придурок стою і дивлюсь на нього десь хвилину! Він дивиться на мої груди, я взагальному роздивляється мене!Р. - А в тебе красива фігурка!
А. - Еммм. Дякую!
Він повільно підходить до мене, я стою і просто дрожу серце в мене як в воробя 300 ударів в хвилину! Ух...
(*от питання в мене таке до себе чому я не можу себе нормально вести в таких ситуаціях!?)
Ренат стоїть прям біля мене! І просто притискає мене до стнікти і от от він вчепиться губами в мої.... І я починаю плакати!
Р. Ей малишка... Ну? Що таке?А. Все.... Нормально....
Р. Ну ну не плач! Я тебе образив?
А. Не...
Ренат бере мене на руки і несе до себе в кімнату і ложить на своє ліжко, я дрожу від страху!
Він лягає біля мене і обіймає мене притискаючись до мене своїм 🍌....
А я реву як дурочка. Це прсто без слів...
І в один момент я просто заснула!
Коли прийшла Аріша я взагалі без поняття. І так я цілу ніч спала з Ренатом в одному ліжку під одною ковдрою. Ніб була казкова бо він був біля мене, хоча я і заснула!
STAI LEGGENDO
бро
Teen FictionІсторія про кохання підлітків! Як дівчина закохується в брата найкращої подруги ... А далі... ЧИТАЙ.