-Vreau sa pleci. Spune el dur si ea isi mărește ochii speriata.
-Stăpâne, te rog nu face asta. Spune ea si incepe sa plângă.
-Trebuie sa pleci, Layla. Dar nu pentru mult timp, o sa te întorci înapoi, am nevoie de putin timp in care sa fiu doar eu si soția mea in casa asta. Rostește acesta apăsat fixand-o cu privirea. O sa te duci la prietenul meu Lucas... Il stii.. Spune el si tușește fals. A mai fost pe aici. Spune el si rânjește.
-Stăpâne... Dar Mathilde... Ce s-a întâmplat cu ea? Intreaba ea facand referire la servitoarea lui Lucas.
-O sa nască in curand si i-a dat liber ceva timp. Vreau sa iti faci bagajul in seara asta pentru ca o sa pleci maine dimineața la prima ora. Spune el dur si iese din camera indreptandu-se spre dormitorul lui.
Se aseza in pat si o luase in brate pe la spate pe Sophia incepand sa ii sărute usor si apăsat umărul. Aceasta murmura ceva indescifrabil si se intoarse cu fata spre el luandu-l in brațe.
-Te ador, micuto... Murmura el cu buzele lipite de sânul ei.
-Veronica, daca nu imi spui al cui dracu e copilul ala te omor cu mainile mele acum! O ameninta pe de alta parte Leon pe Veronica ce il privea speriată.
-E al senatorului Gabriel. Spuse ea cu greu înghițind in sec.
-O doamne! Femeie proasta ce esti! Bolborosi barbatul aruncand cu paharul plin cu alcool in perete. Dintre toți oamenii de pe pământul asta fix cu prietenul meu te-ai gândit tu sa te futi? Tu chiar n-ai minte?! Spune el nervos.
-Nu ma poți judeca cand tu ti-o tragi cu orice târfă! Murmura ea insa regreta imediat cum ii vazu nervozitatea pe chip.
-Uite care e treaba, idioato. Eu sunt bărbat, eu daca imi fut servitoarele nu pățesc nimic, insa tu daca o faci riști sa fii împușcată sau sa ajungi o servitoare sau mai rău. In cazul de față nu ma poți judeca pe mine. Pentru ca daca decid sa vorbesc esti moarta! Ii replica el nervos.
-Imi pare rau, intelegi, Leon? Spune ea speriata, sa ajunga din doamna din inalta societate o servitoare o speria. Asa ca trebuia sa isi faca bărbatul sa nu o lase cand avea nevoie de el.
-Cand ti-o trăgeai cu el? De cat timp ti-o tragi cu el? Întreba el cu fata in palmă, era prea multa drama in jurul lui, nu mai insistase cu subiectul dupa ce ea lesinase atunci cand aflase, asteptase sa treacă nunta Sophiei ca sa afle tot adevărul.
-Când venea aici, când ne vedeam la petreceri sau in alte locuri, cand ma duceam la el in vizita.... De peste șase luni. Murmura femeia, stia ca toata situația nu era buna pentru ea, insa spera ca el sa fie recunoscător.
-Si Luana nu a aflat nimic? Cum te duceai la soțul ei acasa si ea nu suspecta nimic? Intreba el surprins.
-Luana a fost pedepsita, a inchis-o intr-o camera si iese rar de acolo. Șopti ea.
-Aha si idiotul daca nu a mai putut sa si-o traga cu nevasta-sa s-a gandit sa imi futa mie nevasta! Exclama Leon nervos. Stie?
-Da. Aproba ea cu lacrimi in ochi.
-O sa pleci. Spune el simplu.
-Ce? Leon, nu! Te rog! Spune femeia surprinsa apucandu-l de mana.
-Nu ma atinge! Spune el dur smucindu-se si scăpând din stransoarea mâinii fine a femeii si se ridica de pe scaun. O sa pleci la casa de la țară. Continua el apropiindu-se de fereastra si privind afara. O sa naști copilul si o sa il creasca o doica departe de tine. Nu o sa ai dreptul sa il vezi după ce il naști. Daca nu vrei o sa vorbesc si tu o sa iti primești pedeapsa. Spune stramband din nas.
-Leon... Spune ea stragandu-si ochii tristă.
-Tu alegi, Veronica. E singura varianta pe care ti-o pot da. Acum te las sa te gândești. Spune ieșind din camera lăsând-o pe femeie in camera goala, tăcerea umplandu-i fiecare colțișor al mintii, incepu sa respire greu si isi atinse abdomenul.
-De ce am gresit, micuțule? Tu nu ai nicio vina... Spune ea începând sa plângă. Imi pare rău pentru ca nu o sa fiu alături de tine, însă promit sa fiu cu gandul mereu la tine. Am greșit față de atatea persoane, le-am facut atat de mult rău si acum imi primesc pedeapsa, nu o sa ma pot bucura de tine... Spune si începu sa plângă puternic.
Sophia se trezi in bratele lui Matthias care dormea profund si începuse sa ii admire trăsăturile fine ale feței. Nu ii venea sa creadă ca el era soțul ei, se intamplase totul asa de repede, însă ii plăcea. Matthias o facea fericită.
-Te-ai trezit? Intreba el plimbându-si buzele pe mana ei. Ea aproba usor si el zambi cald. De nicăieri acesta ii apuca mainile si se trezi cu el deasupra tinandu-i mainile deasupra capului.
-Matt ce faci? Intreba ea zambind usor.
-Shhh... Spune el începând sa ii sărute gatul, coborand incet pe clavicula, cu o mana ii tinea mainile strâns, iar cealaltă se plimba pe corpul frumoasei blonde, atingandu-i cu varfurile degetelor pielea fina.
-Lasa-ma sa iti fac dimineața mai frumoasa. Spune el si buzele i se curbara intr-un zâmbet deasupra pielii sensibile a sânilor ei. Ea se foia usor, simtind mici înțepături in abdomen.
-Matt... Gemu ea cand ii simțise buzele in jurul sfarcului ei. Ii linse pielea sensibila in timp ce cu degetele ii atingea interiorul coapselor.
-Iti place cand te ating aici? Intreba el cu buzele inca lipite de sfarcul ei rozaliu si întărit in timp ce mana lui atinsese zona intima a fetei.
-D-da... Se bâlbâi fata arcuindu-si spatele de placere, isi infipse unghiile in mana lui si gemu, dandu-si ochii peste cap.
-Vrei sa imi simți buzele acolo jos? Spune el si face un cerc cu limba in jurul sfarcului ei.
-Da! Tipa fata cand ii simțise degetul la intrarea ei.
Asa cum am promis aici e capitolul. Recomand sa citiți capitolul 8 si 9 daca ati uitat care e faza cu sarcina Veronicăi (mama Sophiei si a Luciei).
La 150 de voturi si 100 de comentarii postez❤️
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romance-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...