פרק 6

2.2K 91 112
                                    


שוב השיר למעלה לא קשור לפרק תהנו!

נ.מ. הארי

אחרי שהילדה אמרה "עבר הרבה זמן ניקו די אנג'לו" היא סימנה לו לקום. ברצינות אני לא מבין את הילד הזה!!

1. הוא כל הזמן קר, עד שהוא עם וויל, הוא יכול להיות צוחק ונחמד כשהוא עם וויל, אבל עם תיפנו אליו תקבלו קול קר, ופנים חסרות הבעה או כועסות.

2. הוא קד לילדה בת 12 ילדה בת 12!! ומה שהכי מוזר זה נראה כאילו וויל גם לא מכיר אותה.

3. הוא כל הזמן לובש שחור, כל הזמן, אפילו הפיג'מות שלו שחורות, הנעליים שלו שחורות, בקיצור כל כולו שחור, חוץ מהעור שלו שהוא לבן כמו של מת.

4. הוא קר, כל הזמן.

5. הוא שרק, וכלבה ענקית הופיעה באמצע שיעור, לוקחת אות ונעלמת,.

6. הוא לפעמים הופך לצל.

7. הוא יכול לזמן שלדים.

8. אבא שלו יכול לשנות צורה.

9. הוא ו-וויל כל הזמן מדברים על ה"מלחמה בקרונוס" וגם על ה"מלחמה בגאיה " וה"מסע מרומא" .

10. הג'ייסון הזה שהוא אמר לנו שהוא בן דוד שלו, הוא דוד של וויל.

11. אבא של וויל אמר שאין להם ד"נא.

12. ברגע שניקו דיבר על אבא שלו, אבא שלו הופיע מהאוויר.

13. הוא ו-וויל מדברים יוונית שוטפת.

והנה חלק מהדברים שאני לא מבין בנכד של וולדמורט.

בקיצור הילדה סמנה לו לקום, כשהוא קם וויל שאל אותו " ניקו מי זו?" וניקו אמר "זו הגבירה הסטיה" ו-וויל מהר קד קידה ואמר "הגבירה אני מצטער לא ציפתי לראות אותך כאן" וניקו לידו לחש "היום הם נטפלים אלינו" "כן? את מי עוד ראיתם היום?" שאלה הילדה מתאפקת לא לצחוק, "את אבא שלי, ואבא שלו" אמר ניקו, "והסתומים האלו החליטו שהם צריכים להראות בדיוק כמונו" הוא הוסיף בכעס, "למה שאבא שלך לא יבוא היום? מחר היום הולדת שלך" אמרה הילדה, שניחשתי שקוראים לה הסטיה, "לאדיוט הזה לא איכפת" אמר ניקו, "הגבירה את יודעת כמה זמן ניקו היה במלון לוטוס?" שאל וויל, "כן ניקו היה במלון לוטוס 94 שנים, מה שאומר שמחר הוא יהיה בן 100 " אמרה הסטיה, "הגבירה אבל למה את כאן? אני בטוח שיום ההולדת שלי הוא לא הסיבה היחידה לכך שבאת, אני צודק?" אמר ניקו, "נכון אתה צודק,באתי לספר לכם שסבא שלך מתחזק, והוא כמעט גילה על המחנות כבר פעמיים, אז אתם צריכים להיות מוכנים לתזוזה בכל רגע" אמרה הסטיה, "יש משהו שאני לא מבין, איך ניקו יכול להיות בן 100 מחר ולהיות נכד של הקוסם הזה?" אמר וויל, "אחרי שהקוסם הזה סיים בית ספר, הוא הלך לעבוד בחנות של חפצים קסומים, והוא מצא שם מין מכשיר, שנראה כמו שעון חול, ומסוגל להחזיר את הזמן אחורה. הוא חזר בזמן, כי הוא היה צריך לקחת משהו שבעבר לא היתה לו שום חשיבות, אבל בזמן ההוא הוא היה צריך אותו. בקיצור הוא היה באיטליה ופגש שם אשה שגרמה ללב הקר שלו לימס. אז הם התחתנו, והחיים שלהם היו טובים, היתה לו ילדה ואשה,והוא לא התכווןלחזור עד שהאשה מתה מתאונת דרכים, והשאירה אותו לבד עם ילדה סקיבית שהוא לא אהב אבל השאיר בבית כי האשה רצה, כשהאשה מתה, הוא מסר את התנוקת לאימוץ וחזר חזרה לזמן שלו. וזה איך ניקו הוא יותר זקן מסבא שלו" אמרה הסטיה, "ועכשיו אחרי שהזהרתי אתכם אני צריכה ללכת, להתראות, ואל תשכחו מה שאמרתי לכם" היא אמרה ונעלמה.

ניקו די אנג׳לו נכד וולדמורטWhere stories live. Discover now