11

336 30 13
                                    

Mohon mainkan lagu diatas ataupon korang boleh pasang lagu sedih Yang Ada Dalam telephone korang 😊












Jaehyun memilih untuk duduk di dalam bilik vocal supaya tiada gangguan Dari Ahli ahli NCT.Dia baru saja pulang Dari rumah Hayoung lalu membawa satu kotak kecil Yang diberikan oleh jiran Hayoung

Jaehyun membuka penutup kotak itu Dan terdapat Banyak kertas Dan Ada sebuah Telefon iPhone 6

Jaehyun membuka sebuah kertas berwarna pink lalu membacanya


Annyeong~

Kehadapan Jung Jaehyun atau Nama sebenarnya Jung YoonOh.

Dah lama saya tunggu awak sejak awak pergi ke America.Hampir 10 tahun Dan akhirnya Kita jumpa sebagai Rakan sekelas.

Saya pada mulanya nak tegur awak tapi saya takut kalau saya tersalah tegur.tapi saya yakin Yang awak ialah Jung YoonOh,bff saya semasa kecil bila Saem Park sebut Nama sebenar awak.

Tapi tak sangka Yang awak Akan buli saya sebab saya tak Ada Rupa Yang cantik seperti pelajar kelas Kita.

Saya sedar saya tak cantik.Tapi saya nekad Yang saya nak Kan awak.

Mesti awak tertanya Tanya macam mana saya culik awak kan? Sebenarnya,cafe Yang awak datang Tu, sebenarnya cafe saya.Saya buka cafe Tu dengan duit saya sendiri.Saya tahu ni cliché hahaha.

Awak nak tahu? masa saya umur 8 tahun,saya paksa Eomma Dan Appa untuk pergi ke America semata Mata untuk jumpa awak.Tapi malangnya,Kami terlibat Dalam kemalangan.Eomma meninggal kat tempat kemalangan manakala Appa koma selama 2 Bulan Dan meninggal Kan saya seorang diri. Saya terpaksa tinggal dengan makcik saya Yang saya tak suka Tu sampai saya umur 12 tahun,dia hantar saya ke rumah anak yatim.Awak nak tahu kenapa? Sebab dia dah taknak Jaga saya lagi.

Tahun 2017,masa Tu saya baru habis kerja,saya buka TV dan terkejut bila nampak awak muncul kat Music Bank sebagai penyanyi berkumpulan.NCT 127.masa Tu,saya baru saja pulang Dari hospital selepas saya dapat tahu Saya Ada kanser perut.

Saya dah merancang masa Tu Yang saya nak culik awak tapi saya tak sampai hati.Saya pada mulanya tak nak culik awak tapi saya nekad sebab saya dah takda masa.

Saya Minta maaf kalau awak baca Surat ini Dan masa itu saya dah takde.Dah 5 Bulan berlalu sejak kejadian saya culik awak.Hari ini 12 December.Salji pertama Turun untuk saya Dan Kali terakhir untuk saya.Saya tahu, saya Akan pergi seperti salji pertama.

Saya harap awak dapat jumpa perempuan Yang lebih baik Dari saya Dan lebih cantik Dari saya.

Perempuan Yang Akan menjaga awak Sama seperti saya Jaga awak semasa awak demam panas semasa umur 4 tahun.

Perempuan Yang boleh teman awak bermain Di Taman,Yang boleh mengembirakan awak Sama seperti Kita semasa kecil kecil dulu

Mianhae,tapi saya dah takda masa.Saya sangat lemah, Jaehyun

Jaehyun-ah,

Terima kasih sebab awak muncul Dalam hidup saya.

Terima kasih kerana awak Jaga saya seperti adik awak sendiri.

[COMPLETE]  FOREVER || NCT JAEHYUN Where stories live. Discover now