18.

24 0 0
                                    

L: Aký je plán?
M:Sám ma odvezie za Filipom.
L:Počkať,počkať,to nie.
M:Ja sa obetujem!
L:Nie,tebe šibe ?
M:Laury jediné čo chce je aby si ti bola v bezpečí a ja ďaleko od všetkých!
L;To ti nedovolím.
-Síce sme sa nemali radi,ale za tú dobu čo sme boli spolu som zistila že si už neni to čo si býval,a preto ti verím viac.
-A nechcem znova prísť o svojho najlepšieho kamaráta!
-A bola som moc na teba sobecká a vďaka tej hádke som si uvedomila aká som bola na škole ale aj teraz keď sme sa videli po takej dobe,a mrzí ma to.
M:Lauri,aj mna to mrzí!
-Ale teraz neni čas na ľutovania lebo musíme zachrániť Filipa!
-Keby niečo máte moju vysielačku.
L:Dávaj si pozor.
M:Budem!

S:Slečna možem sa niečo spýtať?
L:Sam,kľudne pýtajte sa.
S:Je alebo bolo niečo medzi vami a pánom Mattom?
L:Sam,boli sme najlepší kamaráti ,ale keď som začala chodiť s Filipom,len sa to všetko zhoršilo.
Stále sme po sebe zazerali,keď sme sa stretli, a to všetko kvôli tomu že, vždycky nás niečo na sebe priťahovalo,ale nikdy sme sa nedali dokopy,lebo sme sa báli že to naše kamarátstvo ohrozí.
Ja som žiarlila keď on chodil s Natali tak som začala chodiť s Filipom,a on zasa s ňou na nás žiarlil.
Aj keď sme si našli niekoho,stále nám to nepomohlo.
A najviac som to pohnojila ja lebo som na nich dvoch žiarlila,a urobila som všetko aby som ich rozdelila.
S:Možem sa slečna opýtať čo to bolo ak sa nenahneváte?
L:No povedala som Filipovi že ma Matt obchytkával, Natali som povedala:
,,Že má pohlavné choroby, s babami sme sa jej vkradli cez okno,zobrali veci keď sa sprchovala,a čerešnička Mattovi sme nachystali kondôm naplnený s pudingom aby to vyzeralo že je použití !''
-Som hrozná kamarátka.
S:Áno slečna je to zlé,ale prečo minulosť prenášať do budúcnosti?
-Dávam pár otázok!Nebojte.
L:Fajn.
S:Aký bol vaš vzťah s Filipom?
L:Bol dobrý ale..
S:Dobre ale aký je teraz?
L:No neni taký aký predtým,predtým sme stále chodili na večere,stále sme niekde boli ,proste ta láska v nás prúdila a teraz skôr chodím častejšie s babami von a on s jeho partiou ako spolu ,lendva idem raz za mesiac na večeru,ale aj tak sa baví o ostatných viac ako o nás dvoch,spíme každý v inej izbe na konci izby, dlho medzi nami nič prebehlo ani iskra,lendva si dáme občas pusu,ale ešte niečo k nemu cítim ale neni to čo predtým.
S:Lauri keď Vás možem tak osloviť.
-Keď vidíte že už Vám tak na sebe nezáleží,tá láska vyprchala,tak je podľa lepšie sa rozísť.

•Unesená v Deepwoods•Where stories live. Discover now