two

24.6K 342 158
                                    

|BEBE REXHA - BAD BİTCH|


Matematik dersine geç kaldığım için sınıfa doğru koşturuyordum. Kapıya geldiğimde iki kez tıklatıp gir komutunu beklemeden sınıfa daldım. Sınıfa bir anda dalınca tüm gözler üzerimde toplandı.

Gözüm Bay Styles'ın elindeki, Sabrinaya çözmesi için verdiğim test kitabına kaydığında yakalandığımı anlamıştım. Gözlerimi kısıp 'hay sikeyim' diye mırıldandığımda Bay Styles'ın ateş saçan gözleriyle karşılaştım.

Gözlerimi ondan kaçırarak Lara ve Dylan'a baktım. İkisi de bana 'sen bittin' bakışları atıyorlardı. Sanırım gerçekten bitmiştim. Zaten amına kodumun dersinden geçemiyordum. Bir de bu aptal hoca ve aptal ödevleri başıma dert olmuştu.

Açıkçası yakalanacağım aklımın ucundan bile geçmemişti. Gözlerim Sabrina'ya kaydığında kafasını sıraya doğru eğmiş durmaksızın ağlıyordu. Kızın da başını yakmıştım iyi mi!

Gözlerimi yavaşça tekrar Bay Styles'a kaydırdığımda tek kaşını kaldırmış kendine hakim olmaya çalışıyor gibi duruyordu.

"Hem beni aptal yerine koymaya çalışıp hem de dersime geç kalma cesaretinde bulunmanız beni şaşkına uğrattı Bayan Madie Ruling."

Bay Styles'ın ürkütücü gözlerine daha fazla bakamayacağımı anladığımda gözlerimi sınıfa çevirdim. Herkes nefesini tutmuş heyecanla bizi izliyorlardı. Film çekmiyoruz burda aq!

"Bu korkusuzluğunuzu beni tanımamanıza ve size neler yapabileceğimi bilmemenize bağlıyorum."

"Hocam sandığınız gibi değil, açıklayabilirim." dediğimde kaşlarını alayla kaldırmıştı.

"Size çözmeniz için verdiğim test kitabını Sabrina çözerken buluyorum. Bunu bana nasıl açıklamayı düşünüyorsunuz Bayan Ruling?"

Bir bahane bulamadığım için kafamı eğmiş suçluluğumu oldukça belli eden bir pozisyonda duruyordum.

"Bende öyle tahmin etmiştim. Şimdi yerine oturabilirsin Madie."

Sessizce en arka sıradaki yerime geçtim. Bay Styles ise bir anda tüm sinirini unutmuşcasına profesyonelce dersini anlatmaya başladı.

Arkama yaslanmış dersi dinliyormuş gibi yaparken sağ tarafımdan birisi sırama bir kağıt atmıştı. Kim olduğunu anlamak için sınıfa göz gezdirdiğimde herkes kendi halinde dersi dinliyor gibi duruyordu. Ne yazdığını merak ederek katlanmış kağıdı düzgünce açarken Bay Styles'ın duraksadığını fark etmiştim. Umursamadan kağıtta yazılanları okudum.

"Az önceki uysal halin çok çekiciydi, keşke bana karşı da bu kadar uysal olsan güzelim."

Yazılan şeye inanamayarak ağzımdan alaylı bir gülüş çıkmıştı. Notu yazanın kim olduğunu anlamıştım. Bu Cara'ydı. Manyak kız lise hayatımın başından beri bana yavşıyordu ve bunu okulda bilmeyen kalmamıştı. Yeni gelen dokuzlar bile biliyorlardı. Bir efsane gibi yayılıyordu tüm okula.

Açıkçası Cara'nın benden hoşlandığını biliyordum ama bana karşı takındığı bu sapıkça tavrının ciddi olmadığını ve şakasına yaptığını da biliyordum. Hatta Cara baya eğlenceli bir kızdı, onu seviyordum bile. Ama arkadaş olarak...

Ona ufak bir bakış attığımda sırıtarak bana baktığını gördüm. Göz göze geldiğimizde göz kırpıp önüne dönmüştü.

Ben de önüme dönecekken Bay Styles'ın gür sesini duydum.

"Sevgili Madie! Seni dersten kopartacak kadar önemli olan o notu bizle de paylaşır mısın?" dediğinde 'Sevgili Madie' iğnelemesi gözümden kaçmamıştı.

Bay Styles'a dönerek umursamaz bakışlarla "Paylaşamam hocam." dedim.

Bay Styles'ın gözlerinden geçen anlık şeytani parıltıyı fark etmiştim. Tamam doğruyu söylüyorum, ufaktan bir tırsmıştım.

Meydan okuyan gözlerle bana doğru yaklaştığında bir elini uzattı ve elimdeki kağıdı işaret ederek "Ver." dedi.

"Sen paylaşamıyorsan, ben seve seve tüm sınıfla paylaşırım."

"İstemiyorum."

"Beni aptal yerine koymanın cezasını ikiye katlamamı istemiyorsan o kağıdı bana verirsin Madie!" diyerek tehtitvari bir ses tonuyla konuştuğunda göz ucuyla Cara'ya baktım. O istemezse bu kağıdı ölsem dahi vermezdim çünkü bu sadece beni değil Cara'yı da etkilerdi. Bay Styles bu notu okuduğu anda tüm sınıfın bu notu kimin yazdığını anlayacağına emindim. Cara omuz silkerek 'sorun değil' bakışları atıyordu bende buna güvenerek kendimden emin bir sesle "Buyrun Bay Styles." diyerek meydan okudum ve elimdeki kağıdı Bay Styles'a verdim.

Eline aldığı notu sesli bir şekilde okumaya başlamıştı.

"Az önceki uysal halin çok çekiciydi, keşke bana karşı da bu kadar uysal olsan güzelim."

Notu okurken sonundaki güzelim kelimesini vurgulamıştı. Daha sonra elindeki kağıdı buruşturarak sabır dilercesine iç çekti.

Tam da tahmin ettiğim gibi sınıftakiler notu Cara'nın yazdığını anlamışlardı. Birileri kıkırtılar eşliğinde şu cümleleri kuruyorlardı.

'Bunlar azmış he.'

'Oha çok iyi olay.'

'Bak yine shipledim. Tutamıyorum kendimi.'

Birileri ise bize bakıp 'wuhuu' diyerek ortamı garipleştirirken sınıfın muzisyen tayfası 'Only You' şarkısını söylemeye başlamışlardı.

Lara ve Dylan ise sınıfın bu karmaşasını sırıtarak izliyordu.

Tüm sınıf saçma bir şekilde Cara ve beni shipliyorlardı. Aptallardı falan ama yine de seviyordum bu sınıfı.

"Yeter, kesin şamatayı!"

Tüm sınıfta Bay Styles'ın gür sesi yankılandığında herkes bir anda suspus olmuştu.

"Sınıf içerisinde notlaşmak yasaktır. Heleki bu şekilde, terbiyesizce bir not ise... Tek seferlik görmezden geliyorum. Eğer bir daha böyle bir olayla karşılaşırsam..." bir an duraksayarak Cara ve bana gözlerini dikti ve devam etti "Disipline gidersiniz."

Bay Styles sözlerini bitirdikten birkaç saniye sonra zil çalmıştı ki Bay Syles beni strese sokmak istercesine tekrar konuştu.

"Madie ve Sabrina odama geliyorsunuz."


Bölüm nasıldı? Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın.

Bye guys💦

𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐞𝐭 || 𝐡.𝐬.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin