Bab 21 💎

97 28 33
                                    

Tidak cukup dengan itu, Jungkook menuangkan air asid ke muka Minho dan Miyoung. Terus menjerit mereka berdua.





Selepas itu Jungkook pun mengeluarkan pisau dari poket seluarnya dan mencungkil mata mereka sehingga terkeluar biji mata mereka.





Mereka meraung kesakitan. Rasa sakit yang teramat sakit. Tidak cukup dengan itu Jungkook menikam perut mereka bertubi-tubi.




Banyak darah yang keluar dari badan mereka namun Jungkook masih belum berhenti. Jungkook menikam mereka sehingga mereka menghembuskan nafas terakhir.



Selepas itu Jungkook terus mengerat tubuh badan mereka. Jungkook memasukkan badan mereka ke dalam satu plastik hitam.



Jungkook pun keluar dari rumah itu dan menunggang motorbike nya dan menuju ke sebuah sungai.




Di situ dia mecampakkan plastik hitam yang mempunyai tubuh badan Minho dan Miyoung yang dikerat dan plastik itu terus hanyut dibawa air.




Jungkook terus berlalu pergi dan akhirnya dia sampai di destinasi yang dituju yang merupakan makam Sera.




"Sera, abang datang melawat Sera ni. Happy tak? Sera nak tahu tak harini abang dah balas dendam. Abang dah bunuh punca kematian Sera.




Abang dah tak kisah kalau di hukum pun. Jadi adik tunggu abang ye, kita akan jumpa tak lama lagi di alam sana" kata Jungkook lalu meninggalkan makam itu dan menuju ke rumah bts.

•••

imyourhopebtsarmy, lyna_pjm95 thanks sebab cadangkan idea untuk seksa diorang berdua. Tapi sorry sebab sya tak guna semua idea sebab sya tak reti nak suaikan dengan situasi.

[✓] The Killer ; jjkWhere stories live. Discover now