Z Kim Będziesz Mieć Drame?

787 17 22
                                    

Baran♈ Z Denkim

Byk♉Z Minetą

Bliźnięta♊ Z Bakugo

Rak♋Z Monomą

Lew♌Z Izuku

Panna♍ Z Endeavorem

Waga♎Z Uraraką

Skorpion♏Z Iidą

Strzelec♐Z Tokoyamim

Koziorożec♑Z Shinsou

Wodnik♒Z Todorokim

Ryby♓ Z nikim ^^

A o co?

Baran♈ Byliście z Klasą na basenie. Narazie w wodzie był*ś tylko ty, a Kaminiari wpadł na "genialny" pomysł. Naelektryzował się i wskoczył do wody. Na szczęście w porę zdążył*ś wyskoczyć z basenu, i unikn*ł*ś śmierci. Krzyczał*ś na niego głośniej niż Prestent Mic.

Byk♉ Przy całej szkole zmacał [Twoja ulubiona żeńska postać]. W tej dramie był*ś nie tylko ty ale każda dziewczyna z klasy. Uraraka sprawiła że stracił grawitację, a ty wywalił*ś go kopnięciem za orbitę

Bliźnięta♊ W zasadzie nie wiadomo o co poszło. Staliście obok siebie,i po chwili każdy w promieniu kilometra usłyszał wybuch, i krzyki. Sam Bakugo nie wie o co poszło.

Rak♋ Monoma zaczął być agresywny przy Eri. Zaczął przeklinać, i zanim zdążył*ś go opanować Eri powiększyła swój zasób słownictwa. Neito Dostał kopa w krocze, przy całej szkole i zaczęliście się na siebie drzeć.

Lew♌ Kiedy wychwalał All might'a powiedział*ś że ten nie jest tak wspaniały. Po 5 godzinnym wykładzie zmienił*ś zdanie. Ale Izuku i tak był obrażony.

Panna♍ Wywalił*ś go przez okno kiedy podpalił firanki w twoim domu. Potem wylał*ś mu za karę na ryj wiadro wody. Obrażony Endeavor to dziwny widok.

Waga♎ Dawno nie widział*ś się z Dziewczyną, bo byliście pokłóceni nie wiadomo o co. Uraraka była jednak bardzo obrażona, i gdy na powitanie chciał*ś się z nią przywitać prawie wylądowałeś za orbitą.

Skorpion♏ Powiedział*ś Denki'emu że w ścianie mieszka krasnoludek żywiący się widelcami, przez co pikachu włożył jeden i wywalił prąd w całym Akademiku. Iida Jako przewodniczący musiał zacząć się z tobą kłócić.

Strzelec♐ Kiedy wyszedł na staż do Hawksa przerobil*ś jego pokój na pokój psycho fana hello kitty. Przez godzinę uciekał*ś przed gniewem człeka ptaka.

Koziorożec♑ Co tu się rozpisywać. Ukradłaś mu Kawę.

Wodnik♒ Położył*ś obok niego czajnik. Połowa kuchni płonęła, a druga zamarzła. Shoto stwierdził że to i tak twoja wina.

Ryby♓  -

Zodiaki // BNHAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz