オープンギャンブル

420 58 65
                                    


[12.04.2020 / 7.36]

Kız etrafına bir kaç kez baktıktan sonra fakülteye doğru ilerledi. Elindeki kağıda bakıp, sınıfına doğru ilerledi. Kapıya iki kez vurduktan sonra, 'Gir' sesiyle, kapıyı açıp ilerledikten sonra, adımlarını öğretmenin yanında durdurdu.

"Kendini tanıtır mısın tatlım?"

Kız tatlı bir gülümsemeyle:

"Tabii, ben Jennie. Umarım beni sınıfınıza uygun görürsünüz. İyi anlaşalım lütfen."

"Vay, çok havalı, çok şirin..."

Nidaları sınıfta gürültü oluşturmaya başlamıştı.

Kadın öğretmen gür sesi ile:

"E, o zaman şöyle yapalım, sınıfımızdan bir öğrenci seni okulumuzda gezdirsin. Hmm, bir bakalım, evet, Rowoon bu onur sende olmalı, sonuçta sınıf başkanısın."

Rowoon kafa sallayarak, öğretmenini onayladı. Jennie ise, öğretmenininin işaret ettiği sıraya oturdu.

Sıralar tek kişilikti. Jennie sınıfa son bir kez daha göz gezdirdiğinde, sınıf düzenin daha da hoşuna gittiğini hissetti.

»

İlk ders sona ermiş, Jennie heyecanla ayağa kalkıp, sınıf başkanı olan Rowoon'un yanına ilerleyip, kibarca:

"Okulu gezecek miyiz?"

"Oh, tabii. Üzgünüm bir an aklımdan çıktı."

Jennie kafasını iki yana sallayarak:

"Sorun değil."

Sınıfıntan çıkıp, okul koridorunda ilerlemeye başladılar. Önlerine çıkan kapıya ilerleyip, -Sandığına göre bu kapı bahçeye çıkarıyordu.-

Tahmini doğru çıkmış, bahçeye gelmişlerdi. Bahçe çok hoştu, okulun sınır duvarlarının önünde bir sürü kırmızı güller, bahçenin tam ortasında bir süs havuzu vardı. Süs havuzunun kenarları çiçeklerle kaplı, havuzun ortasında ise fıskiye vardı.

"İyi ki bu fakülteye nakil olmuşum! Burası harika!"

Rowoon başını aşağı eğip, sessizce:

"Tabii"

Jennie'nin gözü Rowoon'nun boynunda asılı olan kolye tarzında ki şeye takılmıştı. Jennie eğilip boynundaki kolyeye baktı.

"Bu da ne?"

Köle yazıyordu.

Rowoon hemen geri çekilip:

"H-hiçbir şey"

Jennie, Rowoon'un yüzündeki endişeyi görünce:

"Emin misin?"

Rowoon Jennie'ye yaklaşıp, konuşmaya başladı:

"Bak Jennie, bu okulda kumar çok meşhur. Eğer üst üste bir kaç kez yenilirsen, köle olursun. Onların işlerini yapar, onlara para verirsin. Muhtemelen, sanada kumar oynama teklif edecekler. Ve buradaki öğrencilerin çoğu çok zengin olduğu için bahisler çok yüksektir. Buraya gelmemeliydin."

𝙜𝙖𝙢𝙗𝙡𝙞𝙣𝙜『jenmin』Where stories live. Discover now