BM19

2.9K 338 110
                                    

¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤

" maaf jungkook, aku terpaksa guna kasar nak hapuskan kau. eh ? perlu ke aku mintak maaf ? kau yang cari pasal babi" gambar jungkook dicarik carikan.

perasaan puas langsung tidak terasa.

taehyung berdecit. panas hatinya bila dia tidak sempat melakukan apa apa pada ella. hanya sekadar cium dan sentuh sedikit, itu langsung tidak membuatkan dia puas.

" bau dia, hmmph" gambar ella dicium penuh nafsu. cukuplah wangian semula jadi tubuh wanita itu mula sentiasa dibayang bayang oleh lelaki itu.

hatinya mula iri dengan jungkook yang boleh menyentuh ella dengan kerelaan wanita itu sendiri ? mengapa bukan dia yang menjadi lelaki bertuah itu.

jujur taehyung katakan, dia sudah mula meminati ella sejak zaman sekolah menengah lagi. kerana rupa dan sifat romantik taehyung, ella mula terjatuh hati.

tapi dia hilang wanita itu setelah dirinya kantoi menyandang pekerjaan sebagai baby maker.

kenapa dia memilih pekerjaan itu? sesungguhnya dia pun tak tahu. dia sendiri yang mulakan perniagaan tersebut.

taehyung mengetap bibir geram. kakinya menyepak kerusi geram. terus telefonnya dikelurkan.

" hello, sape ditalian?"

" kwon elly. "

" iya taehyung"

taehyung terdiam. suara lembut wanita itu membuatkan lidahnya kelu untuk berbicara. sangat lembut. seperti ella.

" taehyung ?"

" aku nak mintak tolong"

" tolong apa ?"

" tolong aku bunuh jungkook"

¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤

prang !

kaca dari pinggan itu mula pecah berderai di atas lantai. bahuku terhinjut. sumpah, hati aku semakin rasa tak enak. sejak akhir akhir ni mimpi buruk tentang jungkook semakin berleluasa.

kenapa mesti jungkook?

aku masih perlukan dia. hati aku mulai sebak. perutku yang berusia 5 bulan dipegang. tanganku laju mengesat air mata sebaik sahaja susuk tubuh jungkook mula menuju ke dapur.

" sayang, apa bunyi bising tadi ? " soalan jungkook dibalas dengan gelengan dan senyuman yang cuba dimaniskan. aku taknak dia risau.

lelaki kacak bertubuh sasa itu mengerutkan dahinya. matanya membulat melihat kaca yang bersepah di atas lantai. kakinya laju meluru ke arahku.

" sit there. let me do this. " ucap jungkook. aku masih tidak berganjak. kepalaku digelengkan tak mahu. aku nak buat sendiri. jungkook menayangkan wajah seram.

" move atau aku angkat kau. aku kuat so tubuh wanita mengandung macam kau ni senang lagi bagi aku" terus sahaja kaki aku melangkah ke kerusi jauh dari situ.

taknak aku kena angkat dengan dia.

perbuatan jungkook terus mata aku tak jemu memerhatikan. lelaki itu memang suami mithali. nasib belum kahwin. kaca kaca tu dikutip olehnya.

 [√] Baby Maker | 16+ | 정국Where stories live. Discover now