פתחתי את עיניי וראיתי את אשטון ישן לידי הסתכלתי מעבר לחלונות וראיתי שעדיין לילה קמתי בעדינות מהמיטה לקחתי הכרית שלי והלכתי לישון בחדר ארונות לא יכולתי לסבול את העובדה שאני אשכרה ישנה ליד האיש שחטף אותי עוד הפעם.
נכנסתי לתוך החדר הנחתי את הכרית והפוך שלקחתי מהארון ופרסתי על הרצפה אחרי שסידרתי לי פינה החלפתי לחולצה של הארי וחזרתי לישון...
נקודת מבט אשטון-
"בוקר טוב נסיכה" אמרתי והסתובבתי לצד של קים אבל היא לא הייתה שם
"קים איפה את" צעקתי התחלתי לחפש אותה בשירותים היא לא הייתה והיא גם לא יצאה החוצה כי עמדתי שומר מחוץ לדלת נכנסתי לחדר הארונות וראיתי את קים שוכבת על הרצפה עם פוך וכריתהיא עד כדאי כך לא סובלת אותי שהיא הלכה לשכב על הרצפה ,מה עשיתי לא בסדר שהיא ככה שונאת אותי התיישבתי לידה וליטפתי את ראשה היא כלכך יפה שהיא ישנה אחרי עשר דקות קמתי והתחלתי להוציא לה בגדים הנחתי אותם לידה ויצאתי מהחדר.
נקודת מבט קים-
פתחתי את עיני וראיתי שיש שמש הזזתי את מבטי שמאלה וראיתי בגדים מונחים יפה על הרצפה עם פתק
"בוקר טוב תלבשי את מה שבחרתי לך תאכלי ארוחת בוקר ואז את הולכת לקבל את העונש שלך כי לא שכחתי מה היה אתמול."אני אשכרה צריכה לקבל עונש על מה אל זה שלא עניתי לו. אמרתי לעצמי בשקט וגלגלתי עיניים לבשתי חצאית קפוצון בצבע בז ונעלים לבנות.
מה שקים לבשה👆🏽
פתחתי את דלתי ועמדו שם שני שומרים מפחדים כאלה
"מה תרצי לאכול?" אחד מהשומרים שאל
"פנקייק" עניתי בשקט
"כבר מגיע" השומר השני הלך בזמן שהשומר הראשון החזיר אותי לחדרי
לקחתי את אחד מהספרים.התחלתי לקרוא את האחורה של הספר כדאי לראות אם הוא מעניין איך שפתחתי את העמוד הראשון נכנסו שני השומרים והביאו לי את האוכל אחרי משהו כמו חצי שעה אשטון נכנס
"מוכנה לעונש שלך?" הוא אמר וחייך
"יש לי בררה" אמרתי וגלגלתי עיניים...מה חושבים על הפרק??? אהבתם?? מה אתם חושבים שיהיה העונש של קים? האם אשטון צריך לתת לה עונש קל או קשה?
YOU ARE READING
YOU
Romanceהסיפור גמור💗 "מי יודע אולי עכשיו אני הולכת למקום טוב יותר, לגן עדן..."👼🏻 קוראים לי קים אני בת 17 מניו יורק🗽 החיים שלי היו דיי רגילים עד שקרה מה שקרה מקווה שאנשים יקראו את הסיפור ויאהבו אותו💕 הסיפור מכיל: חטיפות בריחות תוכן מיני התאהבות מוות ו...