Bölümlere gelen yorum sayıları çok çok az, biraz yorum da bulunursanız sevinirim ♡
•
Bütün okulda Yuqi'yi aramadığı yer kalmayan Yukhei yorgunlukla ellerini dizlerine koyarak belini eğdi ve derin nefesler aldı. Ardından aklına, tek ve bakmadığı yer olan boş depo geldi. Hemen merdivenleri inmeye başladı.
Deponun kapısını yavaşça açıp içeriye göz attı. Yuqi, ilk tanıştıkları gün gibi duvara yaslanarak yere oturmuş elleriyle oynuyordu. Yukhei kocaman gülümsedi. "Buldum seni!"
Yuqi kafasını kaldırdı ve Yukhei'e bakarak gülümsedi. "Beni mi arıyordun?" Yukhei kapıyı kapatıp tıpkı onun gibi çömeldi. "Evet seni arıyordum. Bu arada, bir sorun mu var? Neden buradasın?" Yuqi saçlarını dağıttı. "Aslında var bir sorun."
Yukhei kaşlarını çattı. "Yine mi dışlandığını düşünüyorsun?" Yuqi başını olumsuzca salladı. "Bugün karşılaştığım tüm öğrenciler bana tek tek selam verdiler. Ayrıca bugün bir kız ile tanıştım. Adı Soyeon." Yukhei kafa salladı. "Soyeon'u tanıyorum. Çok iyi biri." Yuqi kafa salladı, Yukhei gibi. "Ben de bugün farkettim. Sence de bana birden iyi davranmaya başlamaları garip gelmiyor mu sana da?"
Yukhei kafasını olumsuzca salladı. "Neden garip olsun ki? Biz arkadaşız ve belki de ben, senin buradak ilk arkadaşınım. Belki de insanlar da senden çekiniyorlardır. İkimizin ilişkisini sıcak bulmuş ve seni sevmiş de olabilirler Yuqi." Yuqi kaşlarını kaldırarak yanındaki öğlana döndü. "Böyle bir şey mümkün müdür ki?"
Yukhei kaşlarını çattı. "Ya, sen kendini kötü biri olarak mı görüyorsun? Ne kadar iyi birisin! Ayrıca çok da güzelsin!" Boğazını temizlemenin ardından konuştu Yukhei. "Yani, iyi birisin işte."
Yukhei çalan zil ile ayağa kalktı. "Sınıflarımıza gitmemiz gerek. Zil çaldı, malum." Yuqi ayağa kalktı. "Pekâlâ." Yukhei gülümseyerek deponun kapısını açtı. Yuqi, gülümseyerek el salladı ve merdivenleri çıkmaya başladı. Yukhei, Yuqi'nin uzaklaştığını görmesiyle eliyle ağzına vurdu. "Şu ağzını bir tutamıyorsun Yukhei! Birden çok güzelsin demek de ne demek?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Racialism 💢 lucas + yuqi ✔
Fanfiction"Adalet; ırkçılık doğduğunda ölmüş Yukhei. Bunu, bana bu okulun öğrencileri çok iyi öğretti." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」