💫saliva - 20

389 69 19
                                    

Pagi lagi aku sudah bersiap sedia untuk bergerak ke lokasi yang diberi oleh Jimin. Semestinya hati aku berolak-alik takut apa yang akan jadi selepas ini.

Destinasi yang ditunjukkan pada GPS itu tidak lama seperti aku fikir. Hanya mengambil masa lebih kurang setengah jam untuk sampai.

Sesekali wajah Yoongi dan Seokjin terbayang. Aku salah. Bukan Taehyung pembunuhnya, Park Jimin. Dia psycho, kejam, tidak pernah respect pilihan aku. Pasti 100% toxic !

Kini aku rasa menyesal tidak mendengar kata Yoongi pada mulanya kami berdating. Aku tak patut terima dia mahupun kenali dia. Tak patut wujudkan sedikit pun perasaan padanya.

Sekarang, Yoongi dah tiada di sisi aku. semuanya salah aku, pasti jimin juga mewujudkan rasa benci pada Yoongi dan terasa cemburu atas layanan Seokjin yang baik hati pada aku itu .

Sekarang dia mahu bunuh Taehyung demi aku. Maksud aku, kenapa aku ? Aku bukan terlalu istimewa untuk disimpan terlalu lama. Ramai lagi perempuan yang lebih menarik dan mampu membawa Jimin ke arah lebih baik.

😞😞

Pintu kereta itu dikuak perlahan, dari atas ke bawah bangunan aku tengok. Kotor, busuk, jijik . Bangunan ini seperti ditinggalkan lama. Kosong.

“Park Jimin ! Jimin ! ” jerit aku dari luar. Satu badan sudah pun mengigil tapi aku cuba bertenang sehabis baik.

Daun pintu besi bangunan kilang lama itu perlahan di buka . Terlihat wajah Park Jimin dengan senyuman sinis terukir di mukanya manakala tangannya ligat bermain bersama pisau tajam.

Aku sudah ketakutan tetapi aku harus lakukan semuanya demi dia. Demi dia untuk lepaskan Kim Taehyung.

Aku memandang lantai yang berlumut itu. Perlahan-lahan aku turun sehingga aku melutut dihadapannya yang menunjukkan riak wajah yang bangga.

Aku Min Hyuna. Bukannya Min Hyuna yang sebenarnya. Aku lemah, tidak bermaya untuk berfikir masa hadapan lagi. Bukannya Min Hyuna seorang yang faham perasaannya dan orang lain . Setiasa happy dan positif dalam mana-mana hal.

Air mata aku menitis jatuh pada permukaan lantai. Tersedu-sedu aku kerana air mata yang tidak mahu berhenti.

“Sekarang puas ? Lepaskan Kim Taehyung !” jerit aku dalam tangisan yang amat pedih sehingga tidak terkata.

“Maaf. Aku nak maaf ! Bersujud sekali haha,” gelak tawa yang kejam itu aku cuba menahan kemarahan dan ikuti saja arahannya .

“A-aku minta maaf. Kalau nak aku, y-ye . Kau boleh ambil diri aku ! I'm all yours,” ujar aku tidak sanggup membuat eyes contact bersamanya.

Dia tergelak kecil. “I know kau akan menyesal bila kita break up. Now come on touch me babygirl. I miss you so much,” terkaku aku bersujud di hadapannya tanpa sedikit pun bergerakkan.

“Cepatlah, I'm horny,”

Aku bangun, melutut memandangnya perlahan-lahan menggeleng. Permainan, itu apa yang Park Jimin fikir apabila aku bermain dimindanya.

Jimin tergelak besar. Dari pintu besi bangunan kilang tidak digunakan itu perlahan bergerak mendekati aku mengigil tidak tahu apa yang aku harus lakukan.

Dia cangkung tepat sebelah kanan aku. Tangannya bermain pada telinga aku, diraba-rabanya leher aku. Pergerakkan wajahnya lama kelamaan semakin dekat.

“PARK JIMIN !” tendangan yang diberi oleh inspektor Jungkook itu memecahkan suara Jimin kerana menjerit.

“Hyuna, go get Kim Taehyung sekarang ?!” arah Leya menolong teman lelakinya menggari Park Bangsat Jimin itu dan masukkannya ke dalam kereta polis .

Laju aku bangkit, berlari ke dalam bangunan itu tanpa berfikirkan apa yang berlaku sebentar tadi.

“KIM TAEHYUNG !” panggil aku pada tengah-tengah kilang itu supaya dia dapat dengar dan meminta bersorak meminta pertolongan aku, Leya dan Jungkook.



👉👈 lusa dah chapter last ;)

Saliva - Kim Taehyung.Where stories live. Discover now