<•13•>

212 17 3
                                    

"אוקיי, אבל שוב, למה אתה פה?" שאל פארק צ'אניול כשג'ון ג'אנגקוק יושב בכיסא מולו, הוא הוריד את המסכה כשנכנס לבית החולים כמה דקות קודם לכן, צ'אניול שקיבל את ההודעה שהנער הזמין תור כדי לדבר איתו, הוא נבהל שקרה משהו, אבל לא, שחור השיער מדבר איתו על איש...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"אוקיי, אבל שוב, למה אתה פה?" שאל פארק צ'אניול כשג'ון ג'אנגקוק יושב בכיסא מולו, הוא הוריד את המסכה כשנכנס לבית החולים כמה דקות קודם לכן, צ'אניול שקיבל את ההודעה שהנער הזמין תור כדי לדבר איתו, הוא נבהל שקרה משהו, אבל לא, שחור השיער מדבר איתו על אישור רפואי.

"אמרתי, אני רוצה לנסוע לסאול לשבוע וחצי הקרובים למשפחה שלי ואני רוצה אישור ממך," הוא הסביר שנית.
"עם אתה נוסע עם אמא שלך אתה לא צריך אישור רופא, זה לא טיול בית ספרי."
"אבל זה כן חשוב לי, ואני כן רוצה לדעת עם אני אצטרך משהו כשאהיה שם, או עם משהו יקרה אז למי לפנות, ואפילו עם אני צריך ציוד מסוים, חוץ מהמסכה," את שתי המילים האחרונות הדגיש.
"אוקיי, אתה רוצה שנעשה בדיקה גופנית?"
"כן."

וזה אכן מה שקרה, ג'אנגקוק עבר את הבדיקה הרגילה ובגלל שהוא תכנן לנסוע לעיר אחרת ויותר צפופה, דוקטור פארק הסביר לו שכל עוד הוא מחוץ לבית הוא עם מסכה ומשאף, "בגלל שאתה לוקח זריקה פעם פעמיים בשבוע, אני אתן לאמא שלך את הארקה אז אל תשכחו, היא יודעת מה לעשות," הוא דפדף בתוצאות הסדיקה, "חוץ מזה אתה בסדר, רק תזהר מזיהום אוויר, ואזורים צפופים מדי," הוא אמר.

ג'אנגקוק קם מהכיסא ופתח את הדלת שמאחוריה עמדה אימו עם הטלפון צמוד לאוזן, היא ניתקה את השיחה לאחר שאמרה שצריכים אותה ונכנסה למשרד, "הבן שלך משהו," אמר צ'אניול והגיש לה את הדפים, היא דפדפה בהם וגלגלה עיניים, "הכל בסדר איתך ילד," היא אמרה. "רק כדי להיות בטוחים," אמר לה בנה.

"אמרתי לו על הזריקות, והמשאף, אני רק צריך חתימה שלך," צ'אניול הגיש לה עט והיא חתמה.

"אז דוקטור ג'ה בכנס?" אמרה יוג'ין אימו של ג'אנגקוק.
"כן, הוא יצא לפני יומיים לגרמניה שוב, אני דיי בטוח שהוא יחזור בסביבות סוף השבוע, להעביר לו משהו?"
"לא, רק רציתי להיות בטוחה," היא אמרה בזמן שהם כולם יצאו מהמשרד וירדו ללובי, צ'אניול חיכה שיקראו לו בזמן שהוא מדבר עם יוג'ין, ג'אנגקוק שיכל לקרוא את אימו טוב מאוד, הבין שמשהו הולך בינה לבין הדוקטור שלו, בכל פעם שהיא מגיע לביקור הם נפגשים איתו, והמבט שלה שונה שהוא בסביבה, וג'אנגקוק גם ראה שצ'אניול מסכים איתו, שני המבוגרים באמת הסתירו משהו.

Blossom In Busan | Taekook (HEB)Where stories live. Discover now