Ditinggalkan semasa PKP 3.0

19.5K 112 5
                                    

Hi semua, agak lama aku tak update dan kongsikan cerita di sini. Sebab lepas 2 minggu peristiwa aku bersama Syed di hotel, PKP Mac 2020 telah dilaksanakan. Sepanjang tempoh PKP 1 hingga lah PKP 2, suami aku ada di rumah, maka agak terbatas untuk aku on dan kongsikan di sini. 

Selepas peristiwa aku dengan Syed tu, dalam 2 3 minggu PKP 1 diumumkan. Bermula dari itu, suami aku tidak boleh bekerja dan hanya duduk di rumah.  Bermula dari situ juga, keadaan kewangan kami tidak begitu baik, firma suami ku ditutup, perniagaan sambilan dia juga banyak terjejas. Suami aku agak stress, dari situ juga aku perlahan-perlahan terpaksa lupakan kenakalan ku sebelum ni. Aku mula berubah jadi baik, layan suami ku, happy kan dia. Dia cakap mungkin ini ujian sebab kehidupan kami sebelum ini terlalu bebas. Aku lupakan Syed, Faiz, Helmi. Aku berhenti chatting. Aku stop semua. Kami terpaksa jual kereta, pindah rumah yang lebih kecil. Keadaan berlarutan sehingga bulan September 2020. Suami ku masih cari kerja walaupun waktu tu sudah PKPP, kes pun dah jadi 1 angka. Akhirnya suami ku terpaksa mohon sebagai Driver JnT. Pagi-pagi dah keluar, kadang-kadang Maghrib masih lagi hantar parcel. Ok lah, gaji + komisyen dapatlah RM2000. Tapi jauh beza dengan kehidupan kami sebelum ni, pendapatan dia boleh cecah sehingga RM15k sebulan. Aku pula, cuba juga cari kerja, sambil-sambil aku jadi agent barang wanita.

Tempoh PKP hingga PKPP itu memang agak menyeksa batin aku. Aku terpaksa tahan nafsu ku, ditambah dengan aku tidak pernah puas bersama suami ku. Mulanya batang nya tidak tahan lama, semakin lama kadang kala keras pun tidak. Dah foreplay tapi batang tak naik. Nak jolok pun tak masuk. Selama ni batangku sentiasa dipuaskan, aku berzina dengan rakan-rakan ku, tapi berbulan aku tidak puas dan kadang-kadang tak dapat pun. Dia kata dia stress, aku dah cuba ikut semua kehendaknya. Aku sokong dia, aku sendiri tidak bermewah, tinggal kn semua lelaki lain, tapi dia tak pernah faham kehendak ku, sudah la tidak keras, terus tidur pula. Aku tak minta kemewahan, tetapi aku nak dimanjakan, dibelai, disayangi.

Memasuki bulan Oktober 2020, aku sudah tak mampu tahan lagi. Hampir 2 bulan aku tidak disentuh dan dimanjakan suami ku. Ketika suami ku keluar kerja, aku mula chatting di kampungchat. Aku juga mula aktif semula telegram. Berborak2 dengan lelaki lain. Sepanjang siang aku akan berbogel shj di bilik, dan melayan chating. Demi memuaskan nafsu ku lagi, aku beli dildo di Shopee, aku jumpa seller bernama bigboygizmos dan cari yang Africa dildo. Dari dengan hanya chatting, sexting, fonsex, aku mula menjana pendapatan dengan Bigo. Tapi di Bigo leceh, asyik kena banned. Pelan2 aku join onlyfans. Dapat lah sikit duit belanja untuk aku, ditambah dengan aku dapat ubati nafsu ku bersama dildo besar ku. 

Keadaan berterusan hingga la April 2021, aku masih mengawal tingkah laku ku, suami ku tak tahu semua perbuatan ku. Aku pula masih terima side income dari onlyfans. Akhirnya suami ku dapat kerja sebagai Pensyarah di Sebuah Kolej Melaka. 5hb April 2021, suami ku mula bertolak ke sana. Seminggu sekali dia akan balik. Atas masalah teknikal, aku masih lagi menetap di Jb. Pada mulanya aku rasa happy, sebab aku boleh lakukan apa sahaja, aku boleh online ikut kemahuan ku.  Berlalu beberapa minggu aku mula rasa bosan, takut, dan rasa macam keseorangan. Aku hanya jumpa suami ku seminggu 1 hari setengah sahaja.

Sehinggalah secara tiba-tiba, kerajaan umumkan Lockdown awal Jun. Suami aku tak boleh balik, pendapatan kami sedikit terjejas juga, sebab gaji dia kena cut. 2 minggu berlalu, tiba-tiba sambung lagi, aku makin tertekan. Sudahlah aku seorang shaja. Nak nakal2 pun aku jadi tak ada mood. Hinggalah aku amik keputusan untuk cari Kaunseling Online. 

Dapatlah aku 1 sesi secara zoom. Dengan seorang Ustaz, Ustaz Rayyan. Habis 1 sesi, aku berasa lega setelah luah. Esok tu aku book lagi sesi dengan Ustaz Rayyan. Daripada sesi kaunseling perlahan-lahan jadi sesi yang lebih pada borak kosong. Aku hingga habiskan semua duit aku untuk book slot dengan Ustaz Rayyan. Dalam masa 4 hari sahaja, kami sudah mula mesra. Dia bagi aku nombor fonnya. Dialah tempat aku lepaskan sunyi, suami ku selalu busy, ditambah line tak berapa kuat.

Seminggu kami kenal, aku baru dapat tau dia di Johor juga rupanya. Dia sendiri entah kenapa jadi rapat dengan ku, sedangkan itu salah dari segi etikanya. Hinggalah 1 hari, dia ingin ke rumah ku untuk berikan sebuah buku untuk aku baca. Aku benarkan dan share location.

15 Jun 21, 5PM Rayyan tiba di rumah ku.......

AKU ISTERI SEPIWhere stories live. Discover now