Kau cahayaku

374 6 0
                                    

Nur Adwa ' Atikah, bermaksud cahaya, cahaya yang berani.Nama yang unik dan maksud yang indah namun sayang hidupnya bukan seindah cahaya.Sering dibenci oleh semua orang kecuali sahabat sekepala yang dianggap seperti adik beradik kandung sendiri walaupun langsung tiada kesalahan yang dibuat oleh nya.Walau bagaimanapun ,senyuman di bibir nya tetap terlakar walaupun tawar.

Tunku Muhammad Al-Firash Shah.bermaksud yang terpuji dand seorang yang tajam pemikiran. nama yang cantik seperti tuan punya badan yang kacak.Walaupun seorang yang kacak dan mampu menjatuhkan iman seorang perempuan namum dia merupakan pelajar tingkatan enam AKA mahasiswa lelaki yang dingin dengan semua kaum hawa kecuali ahli keluarga nya.

Namun, kerana takdir, meraka berjumpa kerana si adam di beri arahan untuk mengawasi si hawa dari jarak jauh dan dekat apabila si hawa berpindah ke sekolah nya.

"Kau siapa ,hah!?"

"Aku akan jadi penjaga kau, budak lemah"

Genre: Romance/Teenfiction/Mystery/Thriller

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

Genre: Romance/Teenfiction/Mystery/Thriller

Cover Booksजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें