Part 5

190 18 0
                                    

*Naeun P.O.V*

Sebulan telah berlalu dan aku masih x nampak batang hidung Luhan. Aku pergi ke bilik stor yg berada di sebelah bilik ku.

Aku ambil kotak yg terdapat mainan-mainan aku masa kecil. Aku membelek-belek, tiba-tiba aku terlihat sebuah kotak berwarna biru yg amat aku kenal. Aku mengambil kotak tersebut dan aku membuka penutup kotak. Barang pertama yg aku dapat lihat di dalam kotak tersebut adalah gambar aku bersama Luhan buat kali terakhir. Luhan sangat comel dlm gambar tu. Dengan matanya yg bulat , mulutnya yg muncung dan mukanya yg penuh dengan aising kek.

Tiba-tiba pipi ku dibasahi air mata sendiri dan kepala ku berasa pening tetapi telefon ku berada di ruang tamu. Haishh, kenapa time ni juga nak sakit. Rungut aku di dalam hati.

Aku berjalan terhuyung-hayang seperti org mabuk ke ruang tamu dan aku ternampak telefon ku di tepi tv.

*No One P.O.V*

Pada masa yg sama Luhan menelefon Naeun utk meminta maaf atas segala perbuatannya. Luhan menelefon berulang kali tetapi tidak dijawab oleh Naeun.

Naeun tahu terdengar lagu yg selalu Luhan nyanyikan kpdnya. Naeun tahu Luhan yg menelefon dia kerana lagu tersebut Luhan hadiahkan khas utk Naeun supaya Naeun tahu yg menelefon itu adalah Luhan.

Ouhh, Luhan kidarida (wait) !. Kata Naeun dgn nada yg sangat perlahan. Tiba-tiba Luhan hanya meningalkan voice massages. "Naeun saya tahu awak dengar dan saya tahu marah dekat saya jadi saya harap maafkan saya. Saya minta maaf sangat-sangat, mian..... Sebelum Luhan habis bercakap Naeun sempat utk menekan punat hijau.

Naeun: Luhan.... to...to...long sa...ya.... .

Luhan: Hello, Hello Naeun sebentar, awak bertahan saya dlm perjalanan ke rumah awak.

Naeun rasa mungkin itu adalah suara terakhir Luhan dlm hidup dia.

Saya harap korang suke ye part ni tapi saya rasa bila baca balik macam bored je x pe la nnti saya try cerita yg best sikit tapi buku yg lain la.
Vote kay!!!!!!

Missed You My Lovely[Luhan]Where stories live. Discover now