13 - play • ending

1.3K 140 188
                                    


÷×÷×÷×÷×÷×÷×÷×÷

" J-Jung wooyoung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" J-Jung wooyoung ..... hiks " Haneul memeluk teddy bear putih dihadapannya di dalam sebuah bilik hanya mempunyai katil , meja dan tingkap . atau lebih tepat lagi bilik dimana terletaknya orang sakit jiwa .

" Haneul ... cepatlah pulih ... lupakan wooyoung tu " ujar Junhee diluar bilik Haneul . doktor disebelah Junhee itu membuka pintu untuk Junhee masuk ke dalam bilik itu .

" awak boleh masuk " kata doktor itu . Junhee menunduk sedikit ke arah Doktor itu lalu masuk ke dalam bilik terletaknya Haneul .

" J-Junhee?? JUNHEE HYUNG !! " Haneul terus memeluk Junhee .

sebenarnya keseluruhan cerita love darkweb adalah hayalan Haneul semata mata . apa yang di kata kan soyoung tempoh hari , memang betul . Haneul gila .

wooshin , wooyoung dan semuanya itu hanyalah hayalan Haneul semata mata . pasal Haneul terperangkap dalam stor sukan juga adalah hayalan . dia yang bakar store sukan tu , bukan sebab litar pintas .

dia sanggup mencederakan dirinya hanya kerana ingin bersama dengan wooyoung , cinta hati lamanya .

dimana wooyoung sekarang ?

dia sudah mati akibat ditikam oleh woojin .

woojin juga dimasukkan ke dalam wad gila kerana mempunyai tahap cemburu yang melampau sehingga membunuh rakan baiknya juga .

dan pasal semua flirting yang ateez buat padanya itu sebenarnya perkara yang wooyoung penah buat kat dia dulu

" Kau lupakan lah wooyoung tu .... neul- "

" No ! Aku tak boleh lupakan dia macam tu je hyung ! " Haneul mencengkam kuat tangan Junhee menyebabkan Junhee terjerit kecil .

terus jururawat dan doktor masuk ke dalam bilik itu untuk tenangkan Haneul .

" awak boleh keluar sekarang encik Junhee " ujar Doktor itu . Junhee keluar dan bergerak ke bilik Woojin pula .

" eo hyung? " Jihoon berada di luar bilik woojin itu menegurnya .

" macam mana dengan woojin? " soal Junhee . Jihoon melepaskan keluhan berat .

" dia hidap penyakit othello which means cemburu yang teramat dan terlalu obses dekat Haneul " kata Jihoon . Junhee memandang Woojin dengan penuh rasa kasihan .

dinding bilik woojin dipenuhi dengan lukisan gambar haneul yang dilukisnya menggunakan crayon .

" Haneul macam mana? " soal Jihoon pula .

" Dia depression aku rasa . agak teruk juga . Doktor yang jaga dia tu pernah dengar cerita yang Haneul cerita kat dia . dia cerita pasal cerita fantasi yang dia buat dan melibatkan semua orang yang rapat dengan dia "

Junhee memandang woojin . dia terkejut apabila lihat woojin memandangnya tajam . Junhee meneguk air liurnya lalu kembali memandang Jihoon

" teruk sangat dah tu . tapi masa aku pergi tadi , doktor cakap dia hidap delusion . dia percaya yang wooyoung masih hidup , dan beberapa kawan wooyoung tu wujud sedangkan tu semua illusion dia "
ujar jihoon pula . Junhee mengangguk dan melihat jam di tangannya .

[C] Love Dark Web ' AteezWhere stories live. Discover now