0.8

155 39 39
                                    

Chan, Jungkook'a pas atmak için kaldırdığı topun yolundan saparak Soeun'un kafasına gelmesini sağlamıştı.
Jungkook kıkırdayarak Soeun'a bakarken, Chan koşarak topu almaya gitti.

"İyi misin?" Soeun, oflarken kafa salladı. "İyiyim."
Chan, doksan derece eğildi. "Özür dilerim, niyetim Jungkook'un kafasına atmaktı."
Chan'in savunma şekline karşılık güldü Soeun. "Umarım niyetin gerçekleşir, çünkü şu an arkadaşına fazla gıcık oldum."

Chan göz kırptı. "İntikamını alacağım."

Koşarak el sallamanın ardından topu Mingyu'ya attı. "Al, sen başla!"
Lalisa gülmemek için bastırdığı dudakları ile Soeun'a fısıldadı. "Chan sana göz mü kırptı, yoksa astigmat mıyım?"

Soeun gülümsedi. "Göz kırptı..." İçindeki sevinci bastırmak için iç çekti. "... ve çok tatlıydı."

Lalisa saçlarını savurdu. "Ben sevmeni sağladım bu çocuğu, değerimi bil Soeun."
Soeun gözlerini kıstı. "Bang Chan ile çıkmanı sağlayan kişi de benim. Ayrıca, ben ikinizi sevgili yaparken sen beni platonik durumuna soktun!"

Lalisa göz devirdi. "Bu, çok güzel bir arkadaş olduğum gerçeğini değiştirmez."

Soeun kafa salladı. "O da doğru."
Soeun iç çekti ve konuşmayı değiştiren taraf o oldu. "Lalisa, sence de umutsuz vaka değil miyim?"

Lalisa göz devirdi. "Saçmalama Soeun. Bak bence, dün Chan'in fake hesabından sana bahsettiği kız sensin. Bir kere sen ondan bir yaş büyüksün. Ayrıca senin tanıdığın biriymiş. Sana ile bowling günü tanıştı ve mesajlarda onun için 'çekici bir abla' demişti. Abla dediyse zaten bitmiştir."

Sorun iç çekti. "Bir saniye, ya ben böyle düşüneyim diye abla dediyse?"

Lalisa göz devirdi. "Saçmalama Soeun. O gün, Sana'ya bakarak abla diye seslendi tüm gün."
Soeun iç çekti. "Ama Yeeun'a, ismiyle hitap ediyordu?"
Lalisa zorla gülümsedi. "Yakın arkadaş oldukları için olabilir mi arkadaşım?"

Soeun alt dudağını dişledi. "O kişi benim yani..." Kaşlarını kaldırdı Soeun, kararsızlıkla. "... öyle mi?"

Lalisa parmağını şıklattı. "Aynen öyle aşkım, bu yüzden moral bozmaya gerek yok. Rahat ol."

Bet ↪ chan + sorn ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin