definition of loneliness.

655 44 7
                                    

yalnızlığın tanımı.

Ben senden kaçıyordum ama sana doğru koşuyordum. Benim bütün yollarım hep sana çıktı. Yolun sonunu yakan sendin, yorgunlukla susan izleyen bendim.

Seni sevmek nasıldı biliyor musun? Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor. Ama öldüğünün farkında bile değilsin. Ben seni sevdiğim için ölmedim. Ben seni severken öldüm. Hep daha çok kanadım. Dikenlerin vardı. Çok keskindi. Ve bana hiç acımadın.

Ama seni kötülemem ben asla. Çiçekli bir yol vardı yürüdüm derim, ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda olur derim. Sen benim kendime bile itiraf edemediğim katilimsin. Ben beni öldürüşüne bile aşığım.

Hayır, hayır. Bu saplantı değil. Bu aşkta değil. Bu nefes. Ben ölürken varlığın beni yaşattı sandım. Beni gömdüğünü görmeden. Sen benim gerçeğimdin. Ben ise senin yolundaki gerçekte sadece kalan son adımdım. Ama canın sağ olsun. Sen yeter ki mutlu ol. Yüzün gülsün.

Ama ikimizde çok pişman olacağız. Ben çok sevdiğim için, sen ise beni bıraktığın için. Çünkü bir daha kimse benim gibi sevemeyecek seni. Ben seni sadece sevmiyordum, ben sana yaşamına değer verdim.

Ben sırf sen gülüyorsun diye güldüm yıllarca. Gülümsediğinde içimde oluşan bahçeyi bilsen sonsuza kadar gülmek istersin. Sırf içimdeki cennet büyüsün diye. Ben her sen güldüğünde güzelliğine ağlamak istedim.

Artık ağlamıyorum. Ağlarsam, duramam. Hatırlarım. Yanlış anlama unutmadım. Sadece her hatırladığımda daha çok ölüyorum. Yaşamıyorken ölmek daha acı verici. Artık vücudum bu acıyı kaldıramıyor. Kendimi titrerken buluyorum bazen. Bazen çok üşüyorum. Ve bana sarılmıyorsun. Allah kahretsin sensizlikten ölüyorum.

Sende beni sevdin. Bunu hissettim her zaman. Ama bittiği zamanı da hissettim. Bir gün hatırlıyor musun bana şey demiştin. 'Ben senin sigara tutuşuna bile aşığım.' Ben o günden sonra daha çok sigara içtim.

Ben senin için kendimden vazgeçtim çoğu zaman. Sende yolun sonunda benden. Çok komik. Ama gerçek. Ve çokta acı.

Özür dilerim.

-kimse.

×|×

yok oluş. |nisbar.| 'tamamlandı.'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin