DB : XXV

268 37 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


CHAPTER XXV

• • • • •

Daun-daun kering serta kesan cakaran kuku pada pokok-pokok di enchanted forest menandakan yang makhluk yang menyerang tempat itu bukanlah makhluk biasa .

“ makhluk yang ganggu enchanted forest ain't no joke .”

Jungkook bersuara . Dia menyentuh daun salah satu pokok yang telah layu .

Enchanted Forest dijaga oleh kerajaan Elf , hutan ini merupakan hutan paling cantik di alam semesta , dengan makhluk magic yang menghuni hutan itu . Ia bukan seperti hutan di alam manusia , Enchanted Forest memiliki pokok yang menghasilkan bunga yang harum semerbak , dan daun yang berwarna putih .

Hutan itu seolah-olah hidup , dan bukan mudah sesuatu makhluk meninggalkan kesan yang begitu dalam pada hutan itu .

“ mereka sangat menjijikan ..” Jungkook menambah sambil dia memejamkan matanya . Pokok layu yang tadinya berwarna coklat gelap kini perlahan-lahan berubah kepada warna putih semula dengan bantuan daripada kuasa Jungkook .

Taehyung hanya diam sambil melihat tanda cakaran pada salah satu pokok di hutan tersebut , manakala Seorein hanya jadi pemerhati keadaan sekeliling .

Gadis itu masih terpana dengan keadaan sekelilingnya pada saat ini . Sebaik saja memasuki enchanted forest , gadis itu terus saja rasa kagum .
Ia seolah-olah satu mimpi buatnya untuk masuk ke tempat magik seperti itu .

Yoongi mencangkung , bekas tapak yang kelihatan masih lagi baru di tanah dia perhatikan . Dia sendiri tidak boleh pastikan pemilik tapak itu .

“ Jungkook ..”

Jungkook segera menoleh arah Taehyung , sebelum pandangannya jatuh pada makhluk enchanted forest yang menapak mendekati mereka .

Yoongi berdiri tegak , Jungkook mendekati makhluk tersebut .

Dia mengusap kepala makhluk itu ,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia mengusap kepala makhluk itu ,

" Qu'est-il arrivé ? " Jungkook menyoal sambil menyentuh kan dahinya pada haiwan itu .

Démon's bride || 지민 ✔Where stories live. Discover now