Bab 2

92 0 1
                                    

Imran sedang mundar mandir di depan tandasnya. Abangnya , Izhar masih lagi 'melabur' membuatkan Imran menjadi tak senang duduk.

"Abang ! Cepat laa ! Kata nak makan kat Coffee Bean. Cepat laa aku lapar ni ! Dalam waktu ni lah kau nak melabur pun ," Imran berkata sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.

" Ish kau ni sabar laa. Aku tak kemana pun. Dah perut aku buat hal , kena servis dulu laa. Kau pegi laa tunggu kat kereta. Karang aku datang ," Izhar memberi arahan pada adiknya.

" yelah yelah ," Imran membalas kata.

..........................

Sesampai sahaja di Coffee Bean , Izhar dan Imran segera melangkah ke kaunter untuk memesan makanan. Mereka berdua sangat lapar kerana tidak makan sejak dari pagi lagi. "Kita lunch pukul 3 nampaknya bang ." itulah yang diucapkan oleh imran semasa di kaunter tersebut.

Selesai order , Imran melangkah ke salah satu meja dengan tergopoh gapah.

Secara tidak sengaja dia terlanggar seorang perempuan yang sedang membawa secawan kopi. Habis tertumpah kopi tersebut ke baju perempuan tersebut.

" woi apa ni ? Jalan tak tengok orang ke ?" Imran menyembur.

"Eh sorry sikit. Awak yang langgar saya ok. Saya nak pegi kaunter tadi then awak langgar saya. Tengok baju saya ni !" Perempuan tersebut turut menyembur.

Tiba tiba seorang lagi perempuan mula menghampiri perempuan 'garang' tersebut.

"Lah hana , kenapa ni ?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Seoul atau Busan?Where stories live. Discover now