Otvaram oči a zrake sunca koje se probijaju kroz zavjese nadražuju moje oči. Kada su se priviknule pogledam na desnu stranu kreveta i ugledam Alexa kako slatko i čvrsto spava poput malog djeteta. Sjetim se da sam i dalje gola pa se odem otuširati na brzinu pa idem nešto pojesti. Izlazim iz kupatila a Alex i dalje spava, idem prema ormaru i u sekundi u sobu uleti Lukas derajuči se.
"Alex, Alison imamo nešto!"
Ja kao oparena skočim i stavim mu ruku na usta da zašuti kako nebi probudio Alexa ali sam kasno skontala da sam i dalje gola. Maknula sam ruku s njegovih usana a on je prošarao očima po mom tijelu i ostao zabeznekut. Kada je shvatio da bulji stavio je ruku na oči i rekao.
"Oprosti, stvarno oprosti, nisam znao da Alex i dalje spava a još manje sam znao da si gola. Samo sam htjeo javiti da imamo nešto o Garsiji, ali o tome možemo poslje. Siđite kada budete spremni."
"Kao prvo se kuca a kao drugo ne moraš se derati kao idiot i izlazi van"
Okrenula sam ga i izgurala van iz sobe te sam zatvorila vrata i duboko udahnula.
Obukla sam se i spustila stepenicama u dnevnu, tamo je Lukas sjedio na kutnoj i gledao u laptop. Produžila sam do kuhinne i napravila si sendvič te ga pojela. Pospremila sam nered za sobom i otišla u dnevnu kod Lukasa. Sjela sam u fotelju preko puta njega a on je pogled prebacio na mene te rekao."Oprosti znaš da mi to nije bila namjera ali stvarno si jako lijepo građena"
"Znam da nije, opušteno"
Pogledala sam ga a on se crvenio od sramote kao rak. U idučem trenu sam čula Alexov ljut i grub glas.
"Ja ne vjerujem, koja si ti kurva"
"Molim? Šta si to upravo rekao?"
Ustala sam se i stala naspram njega.
"Dobro si ti čula šta sam ja rekao"
"Odakle tebi pravo mene nazivati kurvom?"
"Hmm da vidimo, o da zato što se jebeš s kim stigneš, živa si kurvetina, prvo jednog zavedeš da te izjebe onda odeš kod drugog i to isto napraviš"
"Idiote jedan samo sam tebi dala pičke, jel nisi skužio kako sam one noči bila nevina? Kako si mi ti oduzeo nevinost? Sinoč sam ti opet dala pičke po drugi puta, glupane samo se s tobom jebem!"
"Sada me još i lažeš? Pa ovo je nevjerovatno kurva, lažljivica i jadnica!"
U tom trenu se toliko bijesa, boli i tuge skupilo u meni, nisam znala što bi sa sobom, podigla sam ruku i odvalila mu toliku šamarčinu da mu se glava okrenula za 360 stupnjeva. Vratio je glavu nazad pogledao me s očima punim bijesa i ljutnje. Gurnuo me a ja sam se priljepila za zid, dignuo je ruku i skupio šaku unaumu da me udari, zatvorila sam oči i čekala kada če me udariti ali umjesto na mom licu šaka se našla pored moje glave na zidu. Još jednom me ljuto pogledao i izašao brzinom svjetlosti van.
Ljudi evo ga novo poglavlje, nadam se da ste uživali u čitanju i izgubili pokoji živac 😊🌹🦋
Molim vas komentirajte vaša mišljenja i ostavite vote 🌹❤️
YOU ARE READING
PERFECT CRIME ( Završena )
ActionOna na strani kriminala, on na strani zakona i pravde. Ona je vatra a on voda. Ona je sve do sada pljačkala, mučila, ubijala, ali što če se desiti kada se u njenu mrežu kriminala uplete on? Hoče li ga se ona riješiti ili ne? Hoče li ju on privest...