Yazar
O günün üstünden bir hafta geçmişti. Alya'nın yoğun ısrarı üzerine denize gidiyorlardı. Yoğun güneş dördünü de pişirmesine rağmen onlar eğlencelerini bozmuyorlardı. Arabadan çalan yüksek sesle müzik, şoför koltuğunda Adrien, ön koltukta Marinette, arka koltukta Nino ve Alya, camlar sonuna kadar açık ve son sürat gidiyorlardı. Herkes eğlenirken Nino'nun suratı asıktı. Adrien'e fena sinirliydi. Marinetteyi kandırmasına vicdanı el vermiyordu. Günlerdir Adrien'i nasıl durduracağını düşünüyordu ama bir çözüm bulamıyordu.
"Neyin var aşkım."
Dedi Alya, Nino'ya sarılarak.
Nino anında irkilirken Alya'yı görünce derin bir nefes verdi ve kolunu Alya'nın omuzuna atıp kolunu okşadı.
"Bir şeyim yok güzelim halsizim sadece."
Dediğinde Nino. Alya onun ateşini kontrol etmişti.
"Müziğin sesini kısalım mı?"
Diye sorduğunda, Nino başını olumsuz anlamda salladı.
"Gerek yok. Biraz uyusam geçer."
Diyip gözlerini Adrien ve Marinetteye dikmişti. O sırada Alya, Nino'ya daha sıkı sarılıp başını Nino'nun göğsüne koymuştu. Nino, Alya'nın saçını okşarken önündeki ikiliyi dikkat ile izliyordu.
Adrien istediği kadar Marinetteyi sevdiğini söylesin. Buna herkes inanır ama Nino asla inanmaz. Marinette, Adrien'in yanağına öpücük kondurup birlikte güler iken Nino gözlerini kapattı sinirle. Adrien'in sahte mutluluğunu görmek istemiyordu. Gözlerini açtığında dikiz aynasından Adrien ile göz göze geldi. Nino sinirle ona bakarken Adrien bakışlarını kaçırıp yola odaklandı.
Burada gerçekten mutlu olan iki insan vardı. O da hiç bir şeyden haberleri olmayan Marinette ve Alya'ydı.
Nino, Adrien'ı hiç anlamıyordu. Neden bunu Marinetteye yapıyordu? Marinette de özel olan neydi? Marinette'nin kokusunu Nino da alıyordu ama Nino özel bir şey bulamıyordu.
Ona göre Alya'nın kokusu daha güzeldi. Kanının güzel olduğuna bin kat emindi ama asla alamayacağı bir kandı. Alya'nın kanını alıp onun acı çekmesini istemiyordu. Alya onun için değerliydi. Göz yaşına asla dayanamazdı. Adrien'ın yaptığını o da Alya'ya yapabilirdi. Onun da mucizesi vardı ama Nino bu iki yüzlülüğe asla dayanamazdı. Nino, Adrien değildi. Sevgisi Adrien gibi sahte değildi. Sözde seviyorum dediği kişinin sadece kanına aşık değildi. Nino gerçekten sever iken Adrien sadece kendini düşünüyordu.
Denize geldiklerinde Nino hemen çıktı arabadan ve Alya'nın inmesini bekledi. Alya inince kolunu onun omuzuna atıp sahile indiler. Adrien ve Marinette arkalarından geliyorlardı. Hepsi çantalarını kuma bırakıp oturdular.
"Çok sıcak."
Diye mızmızlandı Marinette. Alya onun bu haline gülüp eliyle yelpaze yaptı kendine.
"Hadi mayolarımızı giyinelim."
Dediğinde Alya, herkes onayladı. Çantalarını alıp kabinlere gittiler. Nino ve Adrien aynı anda kabinlerden çıkınca Nino hemen kafasını başka yöne çevirdi. Adrien onun bu haline ofladı. Ona göre Nino çok abartıyordu.
"Nino abartmıyor musun?"
Dediğinde, Nino sinirle ona döndü.
"Ben mi abartıyorum? Ah cidden sana inanamıyorum Adrien. Marinette gibi masum birisini korkutuyorsun ve kandırıyorsun. Marinette elbet bir gün anlayacak. O zaman Marinette'nin halini görmek bile istemiyorum. O sana deli gibi aşık iken sen sadece onu kullanıyorsun. Bir gün vicdan azabı çekeceksin ama artık her şey çok geç olacak."
Dediğinde, Adrien yutkundu. Nino hep çok ağır konuşurdu. Lafları hep batardı. Adrien hiç bir şey demeden gözlerini kaçırdı. Gerçeklerin o da farkındaydı ama tek bir şeyin farkında değildi ve ciddiye almıyordu. Vicdan azabı çekeceğinin gerçeğini.
Kızlarda kabinden çıkınca hep beraber denize girdiler. Soğuk su onları rahatlatırken beraber eğleniyorlardı. Adrien, Marinetteye su atıp ona sarılırken Nino gene sinirlenmeye başlıyordu.
Bu resmen ona bir işkenceydi.
Devam Edecek
Evet arkadaşlar yeni bölüm ile herkese merhaba. Bu bölüm baya kötü oldu ama aklıma bir şey gelmiyor maalesef. Üstelik çok kısa bir bölüm oldu.
Umarım bir sonraki bölüm güzel olur.
Bu bölüm bu kadar oy verip yorum yapmayı unutmayın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, hoşçakalın, sağlıkla kalın, güle güle, by by. 😘😘
Kelime sayısı= 562
YOU ARE READING
Vampir: Adrinette - Marichat
FanfictionAdrien bir vampir ve bu zamana kadar tek bağımlı olduğu şey Marinette'nin kanı. Adrien Chatnoir halinde her akşam Marinette'nin kanını içerken, Adrien haliyle ise Marinette ile sevgili olmaya çalışır. Maalesef ki Marinette sevdiği adamın her geces...