6. Bílá kočka

2.1K 24 0
                                    

Schována stále ve skříni na hrnce  klečím a čekám co přijde .

Daddy: "kde si Lucinko dělej kotě vylez čím později vylezeš tim bude tvůj trest horší stojí ti to zato?"

Ne nestojí ,ale prostě trest nechci a chci už konečně domů za rodiči mím bráchou (i ten mi chybí což je co říct) a mou kočkou. Nebo mi chybí má skvělá dobrá kamarádka Klárka.

Je to strašný pocit slyšet jak otvírá a prohlíží všechny místa kam se můžu schovat už ty kroky jsou skoro umně. Držím kliku tak pevně jak jen mé ruce dokážou.
Cítím jak nahmatl  kliku...
Lomcuje sní .
Snažím se ji udržet ale mám větši sílu.
Otevře dveře a ja vypadnu ze skříně před nej na podlahu.

Daddy: " a tak tady si byla ty jsi ale zlobivá holčička je mi to vážně líto ,ale neměla si se takhle chovat .!!"

Jen potichu ležím na zemi .
Bolí to jak jsem z té skříně vypadla . Jen doufám že se mi nic nestalo. Jde ke mně natáhl ke mňe ruku a co to dal mi OBOJEK!?...
Nasadil mi obojek a připnul k němu vodítko. Jedním švihnutím jeho ruky mě postavil na zem.

Daddy: " tak jo když neumíš být hodná holčička budeš moje micka. Takže teď si klekni !
(Tentokrát jsem ho ráči poslechla a hned si kleka jelikož to fakt bolí když zatáhne za vodítko)
A teď hezky na všechny čtyři a počkej . (Vytáhl z kapsy roubík a nasadil mi ho .)
Tak teď je to perfektní a jako hodná kočička následuj mě .
Chtěl jsem tě mít jako hodnou holku vážně ,ald pár dní aspoň jeden týden budeš má kočička .
Takže zase dostaneš ouška ,obojek a tvůj tak oblíbení OCÁSEK .!

Bylo mi špatně z toho co říkal.
Teď mi bylo fakt líto a vyčítala jsem is že jsem jen nemohal říct jak je hezký ten pokoj a dobře bych se vyspala.
Měla jsem fakt už žízeň , ale bála jsem se mu to říct (a ani nemohal měla. Jsem roubík).
Ukázala jsem na břicho a něco nelogického řekla nedalo se tomu vůbec rozumět.
Přišel ke mně a sundal mi roubík z úst ale nechal ho zapnutý takže mi spadl na krk . Jo a pro ty co by nevěděli stále jsme v kuchyni .

Lucie: " Daddy moc se omlouvám já vím že se to nehodí , ale ještě jsem za dnešek nic nevypila a mám žízeň... Nemohla bch dostat prosím aspoň sklenici vody?"

Zadíval se na mě a na tváři se mu v levém koutku objevil úšklebek. Přistoupil ke mě blíž a zatáhl za vodítko.

Daddy: " ano kyttn dostaneš pití ale až v mém pokoji . byla jsi zlobivá a proto nebudeš spát v posteli."

Šli jsme po schodech nahoru a u velkých černých dveří jsme zastavili. Vytáhl z kapsy svazek klíčů a jeden velký černý klíč zasunul do zámku. Vyndal klíč a vzal za kliku . Otevře černé dveře a ja si tak mohla (stále v kleče ano i schody jsem šla po kolenech a starsně moc to bolelo) vydet jak to vypadá u daddyho v ložnici.
Měl tu velkou rudou postel s hodně malým i velkými polštářky. Dále velikou skříň (ještě věci než ta co byla v fialovém pokoji).
Dva noční stolky s lampičkami.
Pracovní stůl s koženou židli.
Kožený Gauč a křesly a velkou digitální televizí a malinkým skleněným stolkem. Pak tu bylo pár obrazů a knihovna.
Z pokoje krom dveří kterýma jsme přišli vedly ještě dvoje .
Hádám že jedny budou koupelna ,ale ty druhé ...
Ty nevím kam vedou .

Vstupujeme do místnosti daddy za náma zavírá dveře, ale nezamiká . Přejde k posteli (a jelikož mě ma na vodítku du pomalu za ním) a na noční stolek v pravo položí svazek klíčů.

Daddy: " jdu pro neco budu hned za těmito dvěmi (ukáže na ty dveře které nevím kam vedou) vrátím se zachvilku pokat se pokusis utéct tak to bude bolet dělej tedy jak uznáš za vhodný . Ber to jako zkoušku a ja uvidím jak ji obstojíš a jak pak stebou mohu zachazet zatím kotě."

Co cože?? Co mi to chtěl jako říct ? Dal mi snad šanci utéct ne tak lehké to není říká že to bude bolet a že to hned zjistí když odejdu ale jak??
Ne uteču jindy dnes holdu musím postoupit muk "trest".
Už se vrací drží něco v ruce. Co co ?? !! To snad ne měla jsem utéct když to šlo on on nese KLEC?!?.
Je tak velká že se do ní vejde i medvěd (no to zas ne ale moje reakce to říká jistě a jasně).

Daddy: " o jsem tak rád že tu poslušně sedíš přinesl jsem ti to jídlo a klec . Zlobivá zvířátka spí v kleci . Včera jsem ji ukildil myslel jsem že ti ji ukážu později , ale no nestalo se.
Nevadí ."

Řek a klec položil na levou stranu postele na zem.
Dal do ní naký koberec na zem a přišel kemňe.

Daddy: "tak jo babby chceš jít už do klece nebo si hrát s páníčkem?"

Tato otázka mě zaskočila jediné co chci je se najíst a napít něčeho dobrého a vyspat se u sebe doma .

Lucie: " daddy ja noo ja nevím nemohla bych spát v posteli? A mohla bych prosim už to pití ? daddy mám hroznou žízeň."

Daddy: " no dobře zlatíčko uděláme to následovně ty se teď převlékneš do toho co jsem ti připravil pak se najíš a pak uvidíme platí ? Už budeš hodná a poslouchat?"

Oo je tak najednou hodný a milý a ochotný ale co mi připravil snad to nebude zase naký jeho oblečky co nic nezakryjí...
No dobře budu souhlasit ať už se konečně něčeho napiju . Přijdu si jako kdyby byla naka anorektiček nebo na pobytu jak nejist a zhubnout. Když mi nedává najíst ani už napít.
Řekla jsem mu ano. dal předem mě hromádku oblečení a pustil mě do koupelny ať se osprchuji a prevleknu.
Uposlechla jsem a poděkovala za těch 6 dnů jsem se neosprchovala ani neumyla vlasy. Až teď mi došlo jak mám mastný vlasy a zpocené tělo.
Sundala jsem si "své" oblečení a vlezla do sprchového kouta.
(Ano bylo to tu velké a spousta zajímavých věcí ale ja Ted myslea jen na sprchu že jsem se ani nekoukala okolo).
Zavřela jsem skleněné dveře a nechala na sebe padat kapky teplé vody vzala si čokoládový sprcháč co tu byl a umyla celé své tělo. Našla jsem tu i žiletku a pěnu na holení oholila jsem si nohy a podpaždí (tam dole se neholím prijde mi to divný jednou jsem to udělala a no vypadala jsem jak miminko takže ne) .
A na vlasy jsem použila naký dámský šampon co tu byl . Vypadalo to že je to vše pro mě tak proč to nepoužít vylezla jsem ven a začala se sušit ručníkem .
Našla jsem fén a tak jsem si vyfénovala vlasy. Koukla jsem se na hromádku oblečení a začala se oblíkat. Oblékal jsem si bílou sportovní podprsenku a kalhotky do půlky zadku z dírou na zadku. (Moc mi to nevyhovovalo ale raci jsem si to oblékla). Pak crop top pod pupík byl krásně byli (ano je to divný , ale dnes chce asi bílou kočku. Pak zbyly jen bílé janove šortky . Tak jsem si je oblékla a i ony měli díru na stejném místě jak kalhoty. Koukla jsem se na hromádku kde už zůstala jen bílá čelenka s oušky , bílí podkolenky a bílí krásný huňatý ocas s stříbrnym análním kolíkem.
Uši i podkolenky jsszm si vzala na sebe , ale anální kolik s ocáskem ne (už chápu tu díru v kalhotkách a janech...).

Bráško?Kde žijí příběhy. Začni objevovat