Berdebar-debar

25.7K 167 2
                                    

Jam 12.45am
Syah masih menunggu chat dari abg mus yg telah di kirimkan di messanger sebentar tadi. Entah kenapa fikiran dia masih tak dapat lenyap tentang apa yg telah terjadi antara dia dan abgmus sewaktu abgmus tidur dirumah abgnya.

******
Jam 1.30am

Mus pulang kerumah dan melihat adiknya emy sudahpun tidur dihadapan tv. Dah besar adk aku ni.(getus dalam mus dihati) Terlihat 2 tilam bujang telahpun adknya bentangkan depan tv untuknya sekali untuk tidur. Tapi mus tidak terus tidur tapi di belek-beleknya cd movie yg lama dan dipasangnya. Xsampai 10minit pasang cd tadi, lepastu hanya tv yang melihatnya. Mus terlelap dek kerana terlalu letih.

____________________________________

*Seperti dijangka emy tidaklah betul betul lena tidur, tapi fikirannya terus teringatkan apa yg dia telah baca tadi. Apa betul ke? Kenapa boleh jadi?Apa patut aku buat?
Emy pastinya terdetik dihati ingin tahu apa betul apa yg dia baca itu betul atau hanya pancingan semata-mata.

Jam 3.00am

Emy terjaga. dibuka matanya dan melihat abgnya berada disebelahnya tapi abgnya menjarakkan tilam yg dia letak betul betul sblah tilamnya. Fxckkkkk ! Fxckkkk!! marahnya dalam hati. Tv yg tadinya terpasang telahpun emy tutup dan kini matanya betul2 tertumpu  pada belahan kelengkang abg nya yg lena berdengkur sebelahnya dgn hanya memakai seluar pendek bewarna hijau (Seluar pendek licin yg slalu orang pakai time sukan)Hatinya betul2 nekad nak. Kali ini aku sendiri nak pastikan betul ataupun tidak apa yg aku baca tadi.Perlahan lahan dia berusaha untuk meletakkan tangannya di perut mus. Tapi perasaan takut dan dada yg berdegup kencang membuatkan emy menggigil tanganya bila berbuat demikian. Terlihat mus betul2 lena dengan dengkuran kuat, tangan emy perlahan turun ke bhgian bawah pusat mus. Dibiarkan seketika dan takut kalau2 abg dia bangun dengan apa yg diat buat tu. Tangan emy ditarik semula. beberapa minit emy meletakkan terus tangannya di bonjolan mus. 5minit usapdan usap . Kali ni emy pasti abgnya kini sudahpun terangsang dikala bonjolan dalam seluar mus semakin mengembang dan mengembang tetapi tidak sepenuhnya. Dengkuran mus semakin kuat membuatkan emy berasa sedikit yakin untuk teruskan hajatnya. diselaknya seluar pendek mus dan tanganya terus dimasukkan didalam seluar mus tapi terhalang oleh spender mus . *Ape benda laa dah pakai short lepastu pkai spender lagi* hati emy marah. tangan kiri emy kali ini cuba utk selak sedikit demi sedikit seluar dn spender mus dan wallaaaaaa seketul daging pejal berwarna coklat separa tegang didepan matanya.
Emy terkaku seketika dan apa yg di katakan budak yg chat abgnya tu adalah benar belaka. Tidak di lahapnya tetapi di elus lembut btg abgnya itu untuk beberapa seketika lalu dimasukkan semula. Emy sememangnya ingin berbuat lebih tapi risau akan terjaganya mus nanti.

____________________________________

Emyy ! Bangunn..
Bangunn pagi dahh !
*Kejut mus kepada emy sebelum dia masuk ke bilik air untuk mandi*
Air paip dibukanya dan ditadah di dalam tong. Namun mus tidak terus mandi tapi dia mamai berfikir macam ada yg pegang btgnya sewaktu dia tidur. Menyangkal hal itu lalu mus terus mandi dan keluarnya dari bilik air, Mus melihat emy sudahpun bangun tapi matanya masih terlihat mengantuk kerana tidak cukup tidur. Mana tidaknya pkul 5.15am mus sudahpun bangun untuk kejutkan adknya yang lena tidur untuk meneruskan perjalanan mereka ke selangor. takut lambat untuk lapor dirinya di sg besi. Sekali lagi Mus melihat wajah adiknya emy yang terlihat sangat letih dan terdetik apakah betul ke adk aku ni ada pgg btg aku sewaktu aku tidur ? ishhhhh tak lah. mimpi kau je tu muss. pagi pagi fikir macam macam. entah kenapa btgnya mula menegang dipagi hari dan cepat2 dia bersiap.

Jam 5.50am
Mus sudahpun siap memasukkan barangnya didalam kereta dan kemas memakai pakaian separuh uniform. Disarungnya tshirt army, seluar loreng & belt serta berkasut boot miliknya menampaknya dia seorang tentera. Tidak berkelip mata emy melihat abgnya berpakaian sebegitu. Boleh tahan abang aku ni walaupun perutnya agak kedepan sedikit tetapi kelihatan kacak kata emy di dalam hati.

____________________________________

Kringgg Kringggg!!!
Bunyi jam loceng syah memecah kesunyian pagi.
Ahhhh bisinggg betull! ganggu  aku nak tidur saja kata syah. Terus dicapainya hp untuk melihat jika abg musnya balas atau tidak namun hampa tiada sebarang chat dan hanya ditinggalkan seen. Berang dengan apa yg dia nampak. Syah terus menaip chat untuk dihantar ke abg mus
Syah : Abg marah ke ?
Syah : Abg dah baca kenapa tak balas ? abg slalu tak balas chat syah kan :(
Syah : sampai hati daddy kan :( *emoticon sedih diletak* terus daddy dipanggilnya.

Tentera Kurang Belaian Si IsteriWhere stories live. Discover now