Tubuhku Dinikmati Oleh Dua Adik Ipar Dan Bapa nye

17.8K 38 2
                                    

Suatu hari ketika keluarga mertua aku mengadakan majlis kenduri arwah di kampung, kami dikejutkan dengan berita kematian abang kepada mertua aku yg juga merupakan bapa saudara kepada suami saya. Oleh kerana ketika itu hanya suami aku sahaja yg mempunyai kereta, maka mertua aku dan adik beradik ipar yg lain semuanya turut serta menziarahi jenazah di kampung lain yg agak jauh juga daripada kampung mertua saya.

Oleh tempat duduk terhad, suami aku menyarankan agar aku tinggal sahaja di rumah mertua aku dan ditemani oleh dua orang anak saudara suami saya. Duddy anak adik ipar aku yg baru nak masuk tingkatan 1 dan Andi anak abang ipar aku yg baru nak masuk darjah 6.

Kedua-dua mereka ini masih belum bersunat. Aku tidak berapa percaya kepada budak-budak tersebut kerana mmg aku tahu, setiap kali aku mandi Duddy mmg tidak lepas peluang untuk mengintai tubuh saya.

Namun begitu aku diam sahaja perkara tersebut, bukannya orang lain, anak saudara suami aku juga yg aku anggap macam anak saudara aku juga. Lagi pun mereka itu budak-budak yg sedang melangkah ke alam remaja tentulah keinginan untuk mengetahui dan mencuba perkara yg berkaitan seks itu meluap-meluap.

Disebabkan itu saranan suami saya, maka aku tidak membantahnya, diharapkan tiada apa yg tidak diingini berlaku pada diri aku malam ni. Aku melayan anak buah suami aku itu macam biasa, walau pun aku perasan mereka memandang aku seolah-olah mahu menelan tubuh aku ini.

mmg nasib tidak menyebelahi diriku malam ini, di luar rumah sayup-sayup kedengaran bunyi burung hantu yg menyeramkan bulu roma saya. Aku sememang nya seorang yg penakut, malam itu aku terpaksa meminta tolong Duddy dan Andi menemani aku untuk ke tandas yg terletak di luar rumah.

Tandas kampung yg dibina menggunakan papan, walaupun bertutup semua tetapi masih terdapat lubang-lubang yg membolehkan Duddy dan Andi mengintai aku yg melepaskan hajat. Namun begitu aku tidak mempedulikan apa yg Duddy dan Andi buat, ketika ini perut aku memulas dan ingin melepaskan hajat, kalau dia orang mengintai tubuh aku pun itu rezeki dia orang lah, aku tidak ada malu lagi dah ketika ini.

Setelah lega aku mendapatkan Duddy dan Andi yg menunggu di luar dengan tersenyum-senyum memandang aku, aku membalas senyuman mereka dan bertanya samada mereka nak kencing atau tidak.

Mereka mengeleng-geleng kepala, tetapi aku perasan seluar pendek yg dipakai oleh mereka berdua tertonjol ke depan. Sah dia orang mengintai aku tadi yg menyebabkan pelir dia orang menegang.

Sememang nya ketika melepaskan hajat tadi, aku menyelak kain aku ke atas mendedahkan keseluruhan anggota bahagian bawah tubuh saya. “Mak Ngah, tadi Duddy mengintai Mak Ngah, ” Andi memberi tahu aku.

“Ooo ambil peluang ye, tidak baik Duddy buat macam tu, ” tegur saya. “Habis tu kalau mintak nak tengok, mesti Mak Ngah tidak kasi punya, jadi peluang yg ada tadi mmg aku tidak lepas punya, ” jawab Duddy.

“Fuh! Mak Ngah punya mmg tembam, bulu banyak pulak tu, sampai sekarang batang kote aku masih menegang, teringatkan burit Mak Ngah tadi, ” sambung Duddy lagi. Merah muka aku menahan malu dan geram tapi nak buat macam mana Duddy mmg macam tu, kenakalan mmg diakui oleh kedua orang tuanya sendiri.

“Duddy. tidak baik tengok orang lain punya, lagi pun Duddy masih budak tidak baik memikirkan perkara yg bukan-bukan, ” tegur aku lagi. “Ala Mak Ngah, kita orang dah rasalah burit budak perempuan, hangat dan geli bila dijolok dengan batang kote , ” jawab Duddy selamba.

Meremang bulu roma aku mendengar jawapan tersebut. “Eii Duddy ni nakalnya, nanti Mak Ngah cakap kat bapak kan, ” ugut saya. “Ala kalau Mak Ngah beritahu bapak kita pun, boleh cakap jugak yg burit Mak Ngah tembam dan berbulu, ” jawabnya pula.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tubuhku Dinikmati Oleh Dua Adik Ipar Dan Bapa nye  Where stories live. Discover now