4

17 0 0
                                    

•••

Viņš paskatās uz mani un tad atver kādas durvis priekšā mums. Un tas, ko es ieraugu, ir totāli negaidīts. Ko es nebūtu gaidījusi no šādas vietas. 

•••

Man priekšā ir maza ierakstu studija.

Man priekšā ir maza ierakstu studija

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Es saku:"Oh. Šo es nebiju gaidījusi. Lai nu ko, bet ne šo." Yoongi jautā:"Vai šis ir labāks, nekā tas, ko tu biji gaidījusi??" Es pasmaidu un saku:"Absolūti." Viņš saka:"Tad jau labi. Ja nu kas, mans vārds šeit ir Gloss."

Pie datora sēž kāds puisis, pāris gadus vecāks par Yoongi. Viņš ir uzlicis austiņas un kaut ko edito. Yoongi piebaksta viņam pie pleca. Viņš noņem austiņas un pagriežas pret mums. Viņš saka:"Yoongi. Kāds prieks Tevi redzēt. Tev jāredz, kādas sanāca beigas."

Yoongi pamāj un saka:"Nakyeon hyung, šī ir Min Jee." Mēs pakratam rokas un sasveicinamies. Nakyeons saka:"Zini. Yoongi nebeidz par tevi runāt. Tas ir viss, ko es jebkad dzirdu. Un tu esi pirmais cilvēks, ko Yoongi te atved."

Yoongi iesit viņam pa plecu un saka:"Viņš joko, es apsolu. Tu vari apsēsties, es ātri paskatīšos, ko viņš ir izdarījis." Es pamāju un apsēžos uz dīvāna un tēloju, ka sēžu telefonā, lai gan īstenībā skatos, ko Yoongi tur dara.

Yoongi jautā:"A kur ir Janghyun hyungs??" Nakyeons atbild:"Viņš aizgāja ēdienu nopirkt. Bet es pateikšu, lai nopērk vienu porciju vairāk." Yoongi pamāj. Tad Yoongi izdzen Nakyeonu no krēsla un pats iesēžas. Viņš uzliek austiņas un iedziļinās mūzikā, kas skan austiņās.

Nakyeons tikmēr apsēžas man blakus dīvānā un paskatās uz mani. Tad jautā:"Vai jūs esat kopā??" Es paskatos uz viņu un saku:"Ar Yoongi?? Nē, protams. Viņš man ir vairāk kā brālis." Nakyeons saka:"Nu žēl. Yoongi ir ļoti lielisks cilvēks. Jūs labi saderētu kopā, manuprāt."

Es pasmaidu un paraustu plecus. Nakyeons pasmaida un tad pagriežas pret Yoongi. Yoongi kādu mirkli vēl klusē, klausoties mūziku, bet tad vienā brīdī noņem austiņas un pagriežas pret mums. Viņš saka:"Nu nav slikti, bet es gribēju runāt par to vienu daļu vidū. Par to, kur ir Janghyun hyunga daļa." 

Nakyeons pieceļas un pievēršas viņam. Viņi abi iedziļinās detaļās, bet es tikmēr apskatu notis, kas ir noliktas uz galda. Es tās apskatu un pasmaidu. Pēc mirkļa atnāk vēl viens puisis, kurš laikam ir Janghyuns, jo viņam rokās ir ēdiens. Mēs ar viņu iepazīstamies un tad viņš iedod visiem ēdienu.

Mēs paēdam un tad viņi pabeidz strādāt pie viņu dziesmas. Tad puiši kaut ko nočukst un Yoongi uz mani paskatās. Viņš jautā:"Min Jee. Vai tu gribi dzirdēt šo dziesmu??" Es pasmaidu un jautāju:"Vai es vispār drīkstu??" Viņš pamāj. Es pieceļos un Yoongi man atbrīvo krēslu un pasniedz austiņas. 

Es jautāju:"Kā šo dziesmu sauc??" Yoongi atbild:"518-062". Es pamāju, uzlieku austiņas un Yoongi ieslēdz dziesmu. 

Es noklausos un nolieku austiņas. Yoongi jautā:"Nu?? Kā ir??" Es saku:"Tas ir amazing." Viņš pasmaida un saka:"Nakyeons hyungs sarakstīja vārdus, es komponēju mūziku un esmu producents, bet tā ir lielākoties Janghyuna hyunga balss tur. Dažbrīd esam tur arī mēs ar Nakyeonu hyungu, bet īsti nevar dzirdēt."

Es pasmaidu un saku:"Tā ir amazing dziesma." Puiši pasmaida. Yoongi saka:"Nu labi. Tad mēs šeit laikam ar to šodien pabeidzām. Mēs tad laikam varam iet." Puiši pamāj, mēs paņemam mantas un ejam.

Mēs izejam svaigā gaisā un es jautāju Yoongi:"Cik ilgi tu jau dari tādas lietas?? Es domāju, radi mūziku." Yoongi saka:"Nu es komponēju jau kopš 13 gadu vecuma, bet šajā grupā neesmu īpaši ilgi."

Es pasmaidu un saku:"Tas mani pārsteidz. Nezinu, kāpēc." Yoongi pamāj. Tad viņš paskatās uz mani un jautā:"Nu, kā tu svinēsi savu 18?? Tie ir jau pēc mēneša." Es saku:"Pirmkārt, tieši tā. Tie ir pēc vesela mēneša. Otrkārt, nekā. Man nav draugu, ar kuriem svinēt. Un man nav arī ģimenes, tāpēc es nesvinēšu." Yoongi atbild:"Kā ar mani?? Es esmu tavs draugs. Un puiši no studijas arī pa daļai var būt tavi draugi."

Es pasmaidu un paraustu plecus. Es saku:"Nu. Lai nu kā, man vēl ir laiks izdomāt." Yoongi pamāj. Tad viņš saka:"Ejam uz kafejnīcu,  paēdīsim." Es piekrītu.

Vēlāk

Mēs sēžam kafejnīcā un ēdam, kad Yoongi saņem zvanu. Viņš ierauga zvanītāju, atvainojas man un aiziet pacelt klausuli. Pēc kāda mirkļa viņš atgriežas ar pārsteigtu seju. Viņš apsēžas, ātri piezvana Nakyeonam un pasaka vienu teikumu:"Es iekļuvu." Tad viņš nomet klausuli. Nakyeons uzraksta Yoongi, lai atsūta šīs kafejnīcas adresi. 

Yoongi viņam uzraksta un tad pagriežas pret mani. Viņš mani apskauj un tad saka:"Tūlīt atnāks Nakeyons hyungs un Janghyuns hyungs. Bet uhh...atceries, es pirms pāris dienām teicu, ka gāju uz vienu vietu, kuru es tev atteicos teikt??" Es pamāju.

Viņš saka:"Nu. Teiksim tā, es gāju uz noklausīšanos vienā kompānijā, kur es gribēju kļūt par mūzikas producentu. Viņi man tikko atzvanīja un piedāvāja kļūt par trainee. As in, es varbūt nākotnē varētu kļūt par slavenu mākslinieku, trainee." Es iespiedzos un saku:"Nopietni, oppa?? Tas taču ir lieliski." 

Viņš pamāj. Mēs abi pieceļamies un es viņu apskauju. Viņš mani paceļ gaisā un pagriež. Viņš mani noliek zemē un tad es paskatos uz viņu. Viņš skatās man acīs un mēs abi sastingstam. Mēs klusējam un skatamies viens uz otru. Un man šķiet, ka Yoongi lēnām sāk pieliekties man tuvāk.

Bet tad pēkšņi atveras durvis un ienāk Nakyeons un Janghyuns. Viņi savā starpā kaut ko runā, tāpēc viņi no sākuma mūs nepamana. Mēs abi ātri apsēžamies mūsu vietās un sākam par kaut ko runāt. 

Viņi tad ar skatienu mūs atrod un nāk pie mums. Mēs kaut ko mazliet parunājam un tad Nakyeons visiem pasūta šampanieti un kūku. Mēs tos saņemam un tad viņš saka:"Pacelsim glāzes par Min Yoongi, jauno BigHit kompānijas trainee. Yoongi, es tev novēlu veiksmi, spēku un pacietību. Tev tos vajadzēs. Bet Tu esi talantīgs, tāpēc tev priekšā ir lieliska nākotne, es to skaidri zinu."

Yoongi paceļ glāzi un pasmaida:"Man ir milzīgs prieks, ka man esat jūs, kas par mani rūpējas. Kas mani atbalsta un priecājas par mani šādā brīdī. Lai arī mana ģimene neatbalsta to, ka es vēlos veidot mūziķa karjeru un vēlas, lai es tikai spēlēju klavieres, man esat jūs. Un pašlaik tas ir vairāk nekā nepieciešams. Vai arī vairāk nekā es būtu gaidījis un pelnījis."

Viņš pasmaida un mani apskauj, tad paskatās uz puišiem un viņiem pasmaida. Mēs pabeidzam svinēt un tad Yoongi mani pavada mājās. Viņš uznāk uz manu dzīvokli un tad es saku:"Ir jau vēls. Paliec tepat. Tu tāpat jau katru otro vai trešo nakti paliec." Yoongi piekrīt un paņem savas drēbes no mana skapja.

Nākamajā rītā

Kad Yoongi pamostas, es viņam pasniedzu viņa rīta kafiju un brokastis. Viņš pasmaida un pateicas. Viņš mani pavada uz manu pusslodzes darbu veikalā un tad dodas uz BigHit kompāniju iepazīties ar cilvēkiem.

Pēc darba Yoongi mani sagaida ar apskāvienu. Es jautāju:"Nu. Kā gāja?? Vai tas bija aizraujoši?? Vai cilvēki bija jauki?? Ko tu tur darīji??" Viņš pasmida un saka:"Lēnām pār tiltu. Nomierinies. Paspēšu visu izstāstīt."

My depressive heroWhere stories live. Discover now