anime ?

93 21 56
                                    

Assalamualaikum , sorry update pukul 3 pagi hahahah terjaga do takle tido huhu

Seperti tajuk kita pada hari ini , iaitu berkaitan dengan anime. Adakah anda tahu , apakah itu anime? Jika anda tidak tahu , tolong , jangan ambil tahu. Wkwkwkwkw.

Okey , aku actually tak minat anime au , aku tau yang anime ni kartun jepun je , anime yg aku tgk dulu pun cam doraemon , maruko , shin chan , hagemaru , naruto , avatar pesemua tu lah.

And start pkp first bulan tu , ayah aku ttiba terjebak dengan anime ni. Lepas tu virus tu merebak dengan cepat. Abg aku pula dijangkiti. And then , aku pun dah menampakkan simptom yang sama. Mak aku je antibodinya kuat. Hahahah gempak betul part ni.

Okey , first anime pkp yg aku tgk , cite Toradora. Aku suka Taiga time tu sampai aku dgn abg aku gaduh. Hahaha tak matang do gaduh. Dia kata Taiga tu awek dia. Single cam tu ah berangan couple dgn kartun pun bole.

Second anime , lupa lah. Umm , Nisekoi maybe? Ye kot . Ni ayah aku yg minat kat Chitoge Kirisaki. Sampai wallpaper phone pun gmbrnya hm.

Jap aku listkan anime yg aku dah tengok :

1. Toradora
2. Nisekoi
3. Working
4. Sakamoto
5. Yahari
6. Sword Art Online
7. Watashi
8. Attack On Titan
9. Haikyuu
10. The Cat Returns
11. Boku No Hero Academia
12. Tokyo Ghoul
13. Your Name
14. Kono Bijutsu

Setakat tu je yang aku ingat. Banyak sangat. Abg aku lah download bebanyak sampai mak aku dh bebel asyik tengok kartun je.

And watak yg aku suka ialah :

1. Levi Ackerman (AOT)
2. Denki Kaminari (Boku No Hero Academia)
3. Taiga (Toradora)
4. Souta Takanashi (Working)
5. Baron Humbert (The Cat Returns)
6. Kirito (Sword Art Online)

Ha ni lah aku suka. Yang first tu sebab abg aku lah. Selalu kata dia ni hebat , ttiba aku suka HAHAHAHA.

Cuba tgk gambr kat atas nu. Gerak tak? Hehe

Bye ii

Staysafe

talk with iqie encemWhere stories live. Discover now