9/11

38 7 2
                                    

אזהרה, זה פרק שרציתי לימחוק עקב טימטום, אבל... ריי לא מושלמת (זה שקררררר!!!!) אז גם לה יש ריגעי טימטום כאלה, ואתם תיתמודדו איתם😁

_______________________


אז היום היה… משהו, כל היד השמאלית שלי שרוטה ומלאה בסימנים כחולים וסגולים… ואם חושבים על זה… גם שחורים, ירוקים ואדומים… והכל מהכלבים ההם שדרכו אלי אתמול, רוב השריטות נפוחות מעט וזה לא מוצא חן בעיניי, אמממ… אז... כן, מה עבר עליי היום…. אז אני אתחיל מזה שפתחתי את הבוקר בכיוס אדם עובר, בשיטת נפל לך הארנק (זה פשוט עובד טוב!) כי רציתי לנסות לקנות איזושהי משחה לחטא איתה את השריטות, ואולי אם יהיה לי מספיק כסף, אז גם מברשת שיניים, כי זה משהו שמזמן לא היה לי, ועם כל הכבוד למסטיקים, אני עדיין נגעל מהם. אבל מה, לא נתנו לי להיכנס לבית מרקחת, וגם לא הסכימו שאני אביא להם את הכסף ויביאו לי את הדברים, וזה היה מעצבן, כי הייתי צריך לעבור ארבעה בתי מרקחת עד שמצאתי מקום שמוכן שאני אכנס אליו (אולי באמת הגיע הזמן שאני אטפל בעצמי קצת, כי התירוץ של כולם היה שאני מלוכלך מדי) ושם הכול היה כל כך יקר, ששפורפרת קטנה של משחה לחיטוי השריטות ומברשת שיניים עלו יותר מכל הכסף שהיה לי, והיה לי לא מעט, אבל למזלי המנהל של החנות וויתר לי כשהוא ראה את היד שלי, בעיקר כי זה לא היה הרבה כסף שהיה חסר לי.

בשאר היום קיבצתי נדבות בשקט, והיה די רגוע, ולא הצלחתי להשיג הרבה, אבל… כן, זה הספיק לי לארוחת ערב סבירה, עכשיו אני הולך לישון, כי אני מותש… אז לילה טוב.

____________________

וידוי קטן, כימעט שכחתי שיש לי פרק להעלות היום😅 אז... כן... סורי על זה שזה עולה מעוחר נורע.

ושוב תודה מתורפת ל kofifi42 שמתקנת את שגיאות הכתיב השטניות שלי, גם כשאני שולח לה את הפרקים בפאקינג רגע האחרון😅

ו...מיותר לציין שוב שתצביעו ושאני בתגובות?


היומן של רייWhere stories live. Discover now