ten- You feel like a holiday

2.1K 97 7
                                    

Szerintem senki sem lepődne meg, ha azt mondanám, hogy hangos csapat voltunk, de még így is meghallottuk a beparkoló autó hangját, amire mindannyian elcsendesedtünk.
- Ezek biztos Ralfék.- jelentettem ki, hátha valaki nem fogta fel az egyértelműt. - Kimegyek eléjük.
- Ne, maradj csak Lisa, majd én megyek.- intett le Jos és már fel is állt. Nyugtalan tekintettel dőltem vissza a kanapéra és figyeltem, ahogy kimegy a helyiségből.
- Hát, reméljük a nagybátyátok komolyan gondolta azt, hogy jól viselkedik.- anya kuncogva beleivott a kezében tartott pohárba és vissza is fordult, hogy tovább beszélgessen Sophieval és a már nagyon a terhessége végén tartó Kellyvel. A Verstappen testvérek legnagyobb megkönnyebbülésére a két nő tökéletesen jól kezelte a helyzetet és kedélyesen csevegtek anyuval, úgyhogy akkor már tényleg csak Ralf és Jos miatt aggódhattam.

Alig telhetett el öt perc, amikor talán mindenki meglepetésére a két férfi nevetgélve léptek be a nappaliba, őket pedig David követte. Mindannyian értetlenül figyeltük őket.
- Öhm... Jól vagytok?- próbált meg rákérdezni tapintatosan Mick, hogy most teljesen megbuggyantak-e. Ők erre megint felnevettek és Ralf megpaskolta Jos vállát.
- Persze, nincs semmi bajunk! Rég találkoztunk, beszélgettünk kicsit, ennyi!

- Kint megfenyegették egymást, ugye?- kérdezett rá Max azonnal, amikor David ledobta mellénk a kanapéra. A felnőttektől elkülönülve, mint a gyerekek voltunk, így ők nem hallottak minket és Blue végképp nem volt fülrészese a kibeszélésnek.
- Ne is mondd!- mordult fel Dave fáradtan. - Jos megzsarolta, hogy ha elrontja a fia estéjét, kidobja az ablakon, apa pedig közölte vele, hogy maradjon a seggén vagy elüti egy Forddal.
- Miért pont egy Forddal?- kérdezett rá Marlene, mi pedig érdeklődve vártuk a feleletet.
- Mert olyan motorral nyerte apátok a Benetonnal a vb-t, amikor egy csapatnál voltak.- körülbelül két másodperc csend követte a választ, majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetés. Sokszor megállapítottam, hogy a két család sosem volt komplett.

Fél órával később már komoly klikkekre szakadtunk, voltak a "legalább kétgyerekes anyukák", a "pasik akik meg akarják akadályozni, hogy a két legidősebb kinyírja egymást" és az "összes többi lány". Amennyire aggódtam, hogy egy katasztrófa lesz az este, pontosan annyira nagy volt a kellemes csalódás. Ezért is éltem meg hirtelen kiragadásnak a beszélgetésből, amikor Kelly felajánlotta, menjünk be az étkezőbe és az ételek felett folytassuk.

Természetesen mivel egy focicsapatnyi ember volt, az asztal ennek a méretnek meg is felelt. A két asztalfőhöz Jos és Ralf ült, többek között azért is, hogy békén hagyják egymást és mert makacs férfiakhoz hűen nem lettek volna hajlandóak máshová ülni. Amikor leültünk, szépen elszóródtunk, de két oldalamra azért odakerült Lenny és Victoria, előttem pedig Max foglalt helyet. 
- Oké, most meséljetek!- csapta össze vidáman a tenyerét Vic és várakozóan Maxre, majd rám nézett. Mindkettőnk értetlen tekintete láttán unottan megmagyarázta mit akart. - Ne már, összejöttetek és még senkinek se meséltétek a sztoriját. Itt az ideje!

Max és én óvatosan egymásra pillantottunk. Hogy hogyan jöttünk össze? Három egymás nélkül töltött év után újra találkoztunk és hirtelen mindketten féltékennyé akartuk tenni a másikat, ezért a közös vacsorára vittünk plusz egy-egy vendéget. Én szó nélkül elhúztam, Max utánam jött, veszekedtünk, lefeküdtünk egymással és csiribú csiribá másnap reggelre együtt voltunk. Szép sztori a családoknak.
- Ez lehet nem a legmegfelelőbb pillanat, Vic.- mosolygott kínosan rá Max és a lehető legdiszkrétebben biccentet húguk felé, aki izgatott szemekkel várta a történetet. Mázlinkra a szülők már Victoria kérdésénél elvesztették az érdeklődésüket a beszélgetésről, szóval csak a fiatalabbak érthették meg miért sem mesélnénk.
- Blah, ezek után nem is érdekel.- jelentette ki undorral Mick és bele ivott a poharába. Elkaptam a tekintetem róluk és zavaromban az ételbe temetkeztem volna, de ránéztem Maxre, akin tisztán látszott mennyire jól szórakozik feszélyezettségemen. Szóval így állunk Verstappen.

Relapse ✔Where stories live. Discover now