פרק 12

900 51 10
                                    

״בדקתי בכמה מקומות אם אפשר לאמץ״ אמרתי ללואי. ישבנו בשולחן, ״זה קשה שזה זוג הומואים״ אמרתי והפרצוף שלו נפל, (היה עצוב) ״לואי הכל יהיה בסדר״ למה הוא דואג?, אני זה שצריך לדאוג. יש לו כבר ילד.
השעה 20:00, הלכנו לאכול אצל ג׳מה אחותי. היא לא יודעת שאנחנו מאמצים אנחנו מספרים לה היום.
ישבנו בסלון ולואי התחיל לדבר, ״הולך להיות לנו תינוק או תינוקת״ ״אומייגד, מזל טוב. אני כל כך שמחה בשבילכם״ ג׳מה אמרה וקמה לתת לנו חיבוק.
היינו כבר אחרי האוכל וישבנו בסלון ושתינו יין, למרות שלואי ממש שונא יין.
״אם תקבלו תינוק בלי שם, מה יהיה השם שלו?״ ג׳מה שאלה, ״אני תמיד רציתי לקרוא לבת של דארסי, אבל אם זה בן אז נייל״ אמרתי והם הסתכלו עלי מוזר, ״נייל?, באמת הארי״ לואי אמר וג׳מה מייד אחריו חזרה על דבריו, ״תמיד רציתי לקרוא לבן שלי נייל, אני גם הבטחתי לנייל. אבל אני אוהב את השם הזה. ואם נגיד הוא יעשה משהו רע ואתה תיהיה צריך לצעוק עליו אז אתה רגיל לזה, זה יהיה לך יותר קל״ אמרתי, ״האמת לא חשבתי על זה ככה״ לואי אמר.
השעה כבר 22:00, אני ולואי נכנסו לאוטו. הוא נהג ואני ישבתי לידו.
הגענו הבית וכל הנסיעה לא דיברנו, לא כעסנו אחד על השני פשוט לא דיברנו.

עבר חודש

״לואי, לואי, לואייייי!! קום״ צעקתי על לואי בזמן שהוא ישן, ״מה קורה לך?״ הוא מלמל, ״יש לנו תינוק, אנחנו מאמצים תינוק״ צעקתי וקפצתי על המיטה, ״ממש מצחיק נתן לי לישון״ לואי אמר, הפסקתי לקפוץ והוא הסתכל אלי, ״אתה לא צוחק, נכון?״ לואי ישב על המיטה, ״הולך להיות לנו תינוק ביחד״ לואי משך אותי אליו, הוא היה מעלי, הוא נישק אותי נשיקות קצרות, ואז הוא עבר ללחי, וחזר לנשק אותי בפה. ״הארי אתה הולך להיות אבא בפעם הראשונה״ לואי אמר וחיבק אותי הפעם. ״כן אני הולך להיות אבא״ אמרתי בחשש, ״היי, היי, היי מה קרה?״ לואי שאל אותי, ״מה אם אני יהיה אבא לא טוב?״ ״אתה?, אבא לא טוב?, אתה רציני, ראית איך אתה עם פרדי?״ (פרדי והארי כבר נפגשו) ״אתה בטוח?״ שאלתי את לואי, והוא עדין מעלי, ״בטוח״ הוא אמר ונישק אותי בפה נשיקה ארוכה, הוא התחיל להוריד את הידיים שלו למותניים שלי, ״עכשיו?, רק בוקר״ שאלתי את לואי, ״סורי אבל צריך סקס חגיגה, ואני חרמן רצח. חלמתי עליך״ לואי אמר ונישק אותי בצוואר, ״מה חלמת?״ שאלתי אותו, וכמה גניחות יצאו מהפה שלי. ״שאנחנו (נשיקה) עושים (נשיקה) סקס (נשיקה) של החיים (נשיקה)״ ״אתה יודע שחלומות מתגשמים?״ אמרתי והוא הפסיק לנשק אותי, ״באמת?״ ״כן״, שעניתי לו הוא התחיל להשתגע, הוא לא הפסיק לנשק אותי בפה, הוא הוריד לי את החולצה, ואז אני הורדתי לו בזמן שאנחנו מתנשקים. ״אני נכנס או אתה?״ שאלתי, ״אתה כל כך נכנס״ הוא ענה לי והוריד את המכנסים שלו ואני הורדתי את שלי. סיבבתי אותו אני הייתי מעליו, הוא פתח את הרגלים, ״להתחיל מהר?״ שאלתי, ״לא״ לואי אמר ונישק אותי בפה, נכנסתי לבפנים והוא נתן גניחה קטנה, התחלתי לאט לאט, ״אוקיי, מה אתה מנסה לעשות״ הוא אמר, ״אמרת לי לעשות לאט״ ״אוקיי, אבל אל תגזים, אני עוד שניה נרדם״ ״אתה צוחק עלי, אתה לפני שניה גנחת״ ״אז...״ ״אוקיי אתה רוצה יותר מהר אתה תקבל״ התחלתי בהתחלה לאט בשביל לעצבן אותו ושהיה מופתע, שהוא לא שם לב התחלתי לעשות מהר. ״פאק פאק פאק פאקקק״ לואי גנח, ״זה לאט?״ שאלתי ״לא זה לא, תמשיך״ לואי ענה לי, הוא החזיק את המותניים שלי עם הרגלים שלו. הוא תפס במיטה חזק, הוא עוד שניה קרע את הסדין של המיטה, ״תמשיך, תמשיך״ הוא צעק, ״פאק שאני כל כך אוהב אותך״ צעקתי בחזרה. הרגשתי שאני הולך לגמור, עשיתי יותר לאט בשביל שאני לא אגמור, רציתי להמשיך לשכב איתו עוד מחר, ״הבנתי מה אתה עושה, אתה יודע שאפשר גם סיבוב שני״ לואי אמר, ״באמת?״ אמרתי ועצרתי לשניה, ״אמרנו סקס של החיים או לא״ ״אמרנו ברור שאמרנו״ חייכתי ונישקתי את לואי על השפתיים. התחלתי לעשות עוד פעם מהר עד שלואי קרע את הסדין של המיטה, ״אתה אוהב את זה אני יודע״ לחשתי לו לאוזן, ״מה לעזאזל אתה מנסה לעשות?, אני פאקינג קורע את הסדינים, פאקקק״ שמעתי אותו גונח ״פאק״ בדיוק שהגעתי לנקודה החולשה שלו, הוא נשך את השפתיים שלו. הוא משך אותי לנשיקה קצרה עם לשון. ראיתי שלואי גמר על עצמו וזה הצחיק אותי קצת, ״מה, רגע (גניחה) מה מצחיק אותך?״ לואי שאל אותי אבל לא היה ממש מרוכז, ״אתה גמרת על עצמך״ ״מה לעשות שבעלי הוא הסקס הכי טוב שיש בעולם, שאני כבר גומר על עצמי״
״אני הסקס הכי טוב בעולם?״ ״כן״ לואי ענה, ״אבל בגלל שאתה צוחק״ הוא אמר ודחף אותי, וגמרתי על עצמי. ״אתה צחוק עלי״ ״כן, אני באמת צוחק עליך״ הלכתי להביא מגבת בשביל לנגב את הזיקפה שלי ושל לואי. ״אני באמת הסקס הכי טוב בעולם?״ שאלתי את לואי, ״תסתכל על החדר ותבין״ שמתי לב, שלואי קרע את הסדין, וגם את החולצה שהיית לידו ״תסתכל במראה״ הלכתי להסתכל במראה וכל השיער שלי היה פרוע, ״עכשיו תסתכל על שלי״ ״חחח מה זה, יש לך ג׳ונגל בשיער״ צחקתי על לואי, ״חחח ממש מצחיק״ .

עבר שעתיים ובזמן השעתיים עשינו 5 סיבובים, בין כל סיבוב רק היתנשקנו. סוף סוף קמנו לאכול משהו, אכלו קורנפלקס, ״אז יהיה לנו ילד ביחד״ אמרתי, ״כן ונוכל לספר לו על הסקס שגילינו את זה״ לואי אמר, ״אמ כן, לא נראלי שנספר לתינוק על הסקס שלנו״ אמרתי ללואי, ״רגע אתה יודע אם זה בן או בת״ לואי שאל אותי, ״אה יש משהו שלא סיפרתי לך, יש לנו תאומים״ ״אומייגד, תמיד רציתי תאומים״ לואי צעק ובא לחבק אותי, ״מזל שאין לך בעיה, חשבתי שאתה הולך לכעוס״ ״מה פתאום לכעוס, בגלל שיש לי הרבה תאומים במשפחה. תמיד רציתי שיהיה לי ילדים תאומים שיהיו חברים כמוהם״ לואי אמר, הסתכלתי על העיניים הכחולות היפות שלו, ״הם בטח יקבלו את העיניים שלך״ אמרתי ללואי בצחוק, ״רגע מה המין של התינוקות?״ ״יהיה לנו גם בן וגם בת״ לואי נישק אותי. חזרנו לשבת, ״אז היא עדין בהריון, לא ממש אכפת לה מהתינוקות. אבל היא הסתכל על הקורות חיים שלנו והיא הסכימה״ אמרתי, ״היא בחודש 7״ לואי ירק קצת מהקורנפלקס שלו, ״אז עוד 3 חודשים יהיה לנו תאומים. זה לחץ מאוד גדול״ ״כן אני יודע, אבל הכל יהיה בסדר״ אמרתי.

השעה 18:00, ״אז למי מתקשרים קודם״ לואי שאל, ״לבנים?״ שאלתי, ״אני חושב שנגיד להם פנים מול פנים״ ״אוקיי״ התקשרנו לאמא שלי בשיחת וידיאו, ״אמא יש לנו חדשות, הולך להיות לנו תאומים״ ״מזל טוב!!״ היא צעקה והתחילה לבכות, ״אמא אל תבכי״ ״אני יהיה סבתא, ואתה תיהיה אבא. חבל שרובין ( האבא החורג של הארי) לא פה בשביל לראות אותך הופך לאבא״ ״אמא אני מנתק אני לא רוצה לבכות״ ניתקתי את השיחה, והיתקשרנו לג׳מה אחותי, ״ג׳מה את הולכת להיות דודה לתאומים״ לואי צעק, ״יש!, מזל טוב״ היא צעקה וניתקנו את השיחה, ״עכשיו מתקשרים לאחיות שלי, אני רק אשאל אותם אם הם ביחד״ לואי שלח להן הודעה והן היו ביחד. התקשרנו בשיחת וידיאו, ״פיבי, נכון תמיד רציתי להלביש ילדות קטנות״ אמרתי, ״כן...״ ״קיבלת את זה״ הם היסתכלו מוזר, ״רגע, מה. לא נכון״ ״אנחנו מאמצים תאומים״ ראיתי אותם במסך מתחבקות, מארק לא היה שם. אני לפעמים מפחד ממנו. פעם לפני שהוא ידע שאני ולואי ביחד. הוא היה תוקף כל הזמן את האנשים שמאמינים בלארי. אז אני פשוט מרגיש שהוא לא אוהב אותי. ״מזל טוב!!״ הוא צעקו, ״טוב , ניפגש שבוע הבא לארוחה משפחתי״
ניתקנו את השיחה.
״שבוע הבא נזמין את כל המשפחה וגם את הבנים, ואז נספר להם״ אמרתי, ״אתה יודע שהן יהרגו אותנו שהם יגלו שהם האחרונים לדעת?״ לואי שאל, ״כן אני יודע״

שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now