۱۱

4K 1.1K 115
                                    

Pcy: هی بیبی
Pcy:دلم برات تنگ شده
Pcy:هییییییی
Pcy:بکهیون؟
Pcy:نمی خوای بهم بگی چی شده؟
Pcy:بیبی؟!
Bbh: واقعا نمی دونی چی شده؟
Pcy:هی! بالاخره جواب دادی
Pcy: چی شده؟🤔
Bbh:برو اینستاگرامت رو چک کن تا ببینی چی شده
Pcy:اینستاگرامم؟
Pcy:بکهیون تو داری حسودی می کنی؟
Bbh:خفه شو!
Pcy:باورم نمیشه
Pcy:تو داری حسودی می کنی!
Pcy:باید جشن بگیرم؟
Bbh: خفه....شو!
Bbh has  been offline

از کی تا حالا دخترهای خوشگل و آنچنانی به ریاضیات علاقه مند شدن؟

این چجور کنفرانسیه که بجای پیرمردهای  هم دوره ی انیشتین، دختر و پسرهای جوون شرکت می کنن؟ مگه پارتیه؟

اصن چرا اون تا حالا صفحه ی اینستاگرام چانیول رو دنبال نکرده؟

و چرا برای اولین بار این عکس کوفتی رو سهون باید بهش نشون بده؟

بکهیون ترجیح می ده از چهار جهت بصورت نامتقارن تیکه بشه ولی تیکه های سهون رو نشنوه.

امروز صبح توی سلف، سهون این عکس مضخرف رو که چانیول با یه دختره ی ریاضیدان دیگه به اسم رزی انداخته و استوریش کرده رو به بکهیون نشون داد و کلی با بقیه پسرها مسخره اش کردن. 

اونها بهش گفتن اونقدر دافعه اش زیاد بوده که حتی یه پسر گی رو استریت کرده و بهتره روانشناس ها بکهیون رو به عنوان درمان قطعی همجنس گرایی معرفی کنن!

و سهون گفت بی صبرانه منتظره که بکهیون شکستش رو اعلام کنه.

بکهیون نا امیده و احساس میکنه با شکست فاصله ی کمی داره.

همه ی اینها به کنار، اون واقعا با دیدن این عکس شوکه شد.

چانیول خیلی درخشان و خوشحال به نظر می رسید و دستش رو دور گردن اون دختر حلقه کرده بود.

اون و چانیول با اینکه بیشتر از دو ماه بود که با هم بودن هیچ وقت از این کارا نکرده بودند و هیچ عکس مشترکی هم نداشتن.

درسته! یه طرف قضیه به این بر می گرده که بکهیون نسبت به چانیول خیلی محتاطه. و خوب حق داره! اون اصلا گی نیست!

ولی چانیول چی؟ اون که نمی دونه بکهیون گی نیست. واقعا نباید نسبت به دوست پسرش رفتار بهتری داشته باشه؟ اصلا شعورش نمی کشه که نباید با یه دختر، اونم دختر به این خوشگلی عکس بگیره؟ و تازه اون عکس رو استوری کنه و کپشن بزنه ( یه مسافرت عالی و روزهای خوب با رزی)

اونم وقتی بکهیون اینجا تنهاست. (این ده نفر که داخل آدمیزاد حساب نمی شن!)

پسره ی نفهم!
احمق!
دراز!

The Dupe (Completed)Where stories live. Discover now