------------------
Felnőtt tartalmat tartalmazó tartalmat tartalmaz. Jó olvasást :3
------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SPOILER
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~A sors fintora...A mai napon ünneplik Akaashiék a 3 éves évfordulóját annak,hogy összejöttek.És pont a mai napon van Bokutonak egy igen fontos meccse.A Schweiden ellen játszanak,így ismét találkozhatott Kageyamával, illetve így Hinata bemutathatta,hogy milyen erős önmaga,feladótól függetlenül.
"-Igen Bokuto-san?-vette észre a másodéves az ászon,hogy valamit tudatni szeretne vele,csak valószínűleg nem tudja pontosan hogyan is kéne.
-Hát...én...öhm...nagyon régóta elszeretnék mondani neked valamit....-makogott össze-vissza az idősebbik.Noha egy évvel ő volt az 'érettebb',a másik sokkalta inkább volt összeszedett.
-És oka van annak,hogy ezt pont ma teszed?
-Nem...-burkolózott a kellemes némaságba-talán...hisz így,ha megutálsz sem lesz olyan kínos-vallotta be félelmeit,miközben idegesen tördelte ujjait.
-Bokuto-san-az általa olyannyira szeretett hangra lágyan elmosolyodott és kezdett visszatérni szokásos jókedve-Miért utálnálak meg?
-Mert szeretlek...és nem csak,mint egy barátot...
Ezt a mondatot követően pár másodpercnyi csönd követte,csak a kávézó további vendégei általt teremtett zajt lehetett hallani.A fekete hajú nem tudta mit kezdjen a vallomással... igaz ő is így érzett a másik iránt,de sajnos nem tudta igazán mit is mondhatna.Végül csak örömkönnyek kezdtek el aprócska patakokban folyni gyönyörű orcáján.Koutarou meglepődve fogta közre édes pofiját,ami most enyhén kipirosodott.Az ász gyengéden törölgette a könnyeit és csak megkérdezte,hogy mi a baj.
-S...semmi én csak boldog vagyok,hogy te is így érzel-mászott a másik mellé Keiji és egy picit esetlen,de annál több érzelemmel telített ölelésbe vonta."A játékban rengeteg gyönyörű fogadás,feladás illetve ütés volt látható,bár ennél nem is lehetett kevesebbet várni kettő ilyen erős csapattól.Végül már a harmincas pontoknál járva az utolsó szett is az MSBY-é lett.Akaashi a lelátóról figyelte,ahogy a párja csapata egymásra borulva örvend a megérdemelt győzelemnek.Bokuto felpillantott a szerkesztőre és egy nagy vigyort küldött felé.
Kettő órával később már egy nem túl puccos étteremben ülve falatoztak.Az ételek elfogyasztása közben a játszmát vesézték ki,hogy milyen jól is játszott a két csapat. Miután ezzel a témával végeztek felvetettek egy másikat és egy harmadikat,majd még egyet. Ez így ment tovább addig,míg mindketten befejezték az evést és halk muzsika hallatszódott a háttérben. Zongoráztak.Az ász egyik legjobb barátját kérte meg erre a feladatra.Tudta milyen jól játszik,így ki mást kérhetett volna fel eme csodás feladatra.
Bokutón egy fekete öltöny volt és haja most kivételesen nem volt felzselézve.Persze ez Akaashinak is feltűnt,tudta,hogy készül valamire,de inkább hagyta kibontakozni a dolgokat.
Koutarou felállt az asztaltól és Keiji elé sétált,ő minden mozdulatát kíváncsian figyelte.Az idősebb hirtelen térdre ereszkedett és elővett a zsebéből egy aprócska dobozt.
-Akaashi Keiji...három éve nagynehezen be mertem vallani az irántad táplált gyengéd érzéseim és ma szeretném egy új szintre emelni a kapcsolatunkat...Hozzám jönnél?
Mire a volt feladó ezt felfogta már kedvese karjaiban is volt és egyfolytában azt hajtogatta,hogy "Igen".A másik csak egy boldog sóhajt eresztett ki tüdejéből és egy óvatos,ámde érzelmekkel dúsított csókban részesítette jövendőbeli férjét.Egy hónapra rá meg lett tartva az esküvőjük,mikor mindkettejük részéről elhangzott a boldogító igen,a vendégek,tanúk ujjongani kezdtek.Az összes ott megjelent dicséretekkel halmozta el a friss házaspárt még Tobio is képes volt egy "Sok boldogságot"-ot kipréselni magából.Estig ünnepeltek,ettek,ittak,jól mulattak.Végül Kuroo volt a nagy mulatság "megtörője".
-Már nem azért srácok,de szerintem jobb lenne a nászéjszakát meghagyni Bokutóéknak...vagy,ha esetleg...-kezdett volna perverzkedni,mire Kenma csak megbökte,hogy hagyja abba.Mindenki úgy döntött,tényleg jobb lenne őket magukra hagyni egy kicsit,had élvezzék egymás társaságát.Bokuto a falnak préselte férjét és vadul csókolta őt,míg kezével elkezdte öltönyét kigombolni.Mikor megszabadultak a felesleges ruháktól,a fehéres-feketés hajú felkapta a fiatalabbikat és a hálószobájuk felé indult meg. Ott óvatosan az ágyra helyezte és máris folytatta tenyerével a be nem fejezett expedíciót a felhevült testen.A fekete hajú eleinte csak sóhajtozott és néha-néha megmordult,míg mikor már párja a boxerét szerette volna levenni róla,akkor már hangosabb nyögések hagyták el a száját. Koutarounak nagyon tetszettek a hangok,amiket kiváltott belőle és még többet és többet akart.Végül az éjszaka csöndjét és a szomszédok kellemes álmait az ő hangos,élvezettel teli nyögéseik zavarták meg.Ez az éjjel volt életük egyik legjobbja...legalábbis nekem ezt mesélték és azt mondják,hogy azóta is egy boldog családként élnek lányukkal.
YOU ARE READING
Oneshots | Haikyuu
Fanfiction~OneShots~ ~Bocsi, a sok várakoztatásért....de túl lusta vagyok a határidőkhöz~ ~Előfordulhat~ • karakter x karakter • karakter x oc • karakter x reader ~Kérések~ Szabad kérni,nem harapok.... [Helyesírási hibákért bocsi]