فصل الرابع عشر☀️

47.3K 1.5K 691
                                    

حبايب قلبي انا وحشتوووووووووني اوي❤
مرسي لكل شخص سئل فيها عن واتمنالي الخير
بحبكم ....

ملاحظة إقرؤا فصل ١٣ عشان تعرفوا تربطوا الاحداث

#احلى تعليق ....❤

❤

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


............................

نظر علي إليه بأشفاق.... وهو يشعر بضيق اتجاه صاحبه ...فهذه اول مره يرىُ بهذه الحاله ...ولكن مالبث حتى نهض أسر بصرار وهو يقول بقلق

-لااا انا مش هقدر افضل قاعد كده واحط يدي على خدي ....انا هروحلهاااا البيت دلوقتي واشوف ايه الحكاية ...قال الاخيرة وهو يتوجه الى الخارج ....

ولكن توقف عندما مسكه الاخر وهو يقول بضيق من تهور صاحبه ....

-ممكن اعرف هتروح فين بالوقت المتاخر ده ..وهتقلهم ايه بالضبط ...اهدا كده يا أسر وبلاش تهورك ده ...انت طول عمرك عاقل بلاش جنانك يطلع دلوقتي ...

تكلم أسر بوجع وضياع لاول مره يشعر بهم
-ليه هو انت فاكر ان غيابها بيسيب فيها عقل ...و اوعى تقولي هو يوم وحد بس ..هاااا اوعى ...انا حاسس اني مخنوق ومش مرتاح ....قلبي بيقولي انه في حاجة غلط ..وعشان كده لازم اروحلها

تنهد علي وهو يقول بتريث-مااااشي ياصاحبي هنروحلها ونشوف ايه الحكاية بس بكره مش دلوقتي ..الصباح رباح ...اتفقنا ....

أومئ له الاخر بنعم ....وشرد بنقطة وهمية ولمعت الشوق بدأت تشع بعينه ...هل سيرهاااا غدااا ...عند هذه النقطة فقط عرفة الأبتسامة كيف تشق طريقهااا الى وجهه ....

وبالفعل في صباح اليوم التالي توقفت سيارة اسر امام بوابة الكبير ل ..... فيلا الشناوي .....

نزل من سيارته وهو يتفحص هذا الصرح العظيم ...كانه قصر ملكي من عصور الوسطة ....من يرى اسر بهذا الشكل يظن بانه يتأمل المكان او شئ من هذا القبيل ولكن لاااا ....فهو كل ماكان يشغل باله هو كيف سيخترق هذه الجدران بأسرع وقت ممكن لكي يصل الى معذبة فؤاده ...

-ايش ... ايش ...اااايه ده كله ...ايه ده كله ....يااااا بختك ياعم اسر ...ده الي يتقال عليه ....مال وجمال ولاااء ..

مش بس كده ....وعليها قصة حب كمان ...اوعدنا يارب ..قالها علي بكل حسد وقر وهو يضع يده على كتف اسر بكل أريحة ...

القناص والمخادعةDonde viven las historias. Descúbrelo ahora