234 beğeni 54 yorum
Arancia-Boy: 💅💅✨✨Tobio:❤️
Arancia-Boy: @Tobio ❤️Noya_Noya: 💅 💅
ILoveU: Hassiiktiir böyle fotoğraflar atma seni daha fazla hapsetmek istiyorum. O güzel boynunda bana ait izler bırakıp, kalçanı ellerime alıp sıkmak ve dudaklarına sert öpücükler bırakmak istiyorum.
Arancia-Boy:@ILoveU Lütfen, beni rahat bırakın. Ben sizin evcil kuşunuz falan değilim beni bir kafese kapatamaz hatta bu konu hakkında konuşamazsınız. Sizi engellemeden önce lütfen ve lütfen bana mesaj atmayı bırakın ve attığım fotoğraflarımın yorumlar kısmında beni taciz etmeyin.
Tobio:@ILoveU Sikerim belanı puşt.Sen kimsin de benim miniğimi rahatsız edersin?!!A:Saçların doğal mı yoksa boya mı?
Arancia-Boy: @A doğal bir portakalım.Seo_Haebom: Bir kaç fotoğrafına baktımda sevgilinle aşırı yakışıyorsunuz ve aşırı şirinsiniz🥺
Arancia-Boy :@Seo_Haebom Teşekkürler uwu. Siz de çok şirinsiniz 🥺Son yorumu da cevapladıktan sonra telefonumu sarja taktım ve yatağıma uçtum. Üzerime beyaz battaniye mi çektim ve ILoveU'nın neden bana o tarz şeyler yazdığını düşündüm. Bana aşık olduğunu sanıyordu. Ama aşktan çok takıntı gibi hissetirmişti bana. Tobiomun bana aldığı yüzüğü sehpaya yerleştirmeye çalışmıştım fakat yere düşüp yatağımın altına girmişti. Yatağımın altına bakmak için yataktan inip eğilmiştim. Yüzüğümü ararken gözlerime başka bir şey ilişmişti yatağımın altındaki kameraya ilişti.Hemen yatağın altından çıkardım. Korkundan ellerim titremeye başlamıştı çünkü kamera çalışıyordu bu demek oluyorduki odamın farklı yerlerinde kameralar vardı. Hangi insan bunu yapar? Neden bu kadar ileri giderdi?Kamerayı kapatmaya çalışmıştım ama becerememiştim. O yüzden masamda proje için kullandığım siyah bandı aldım ve kameranın mercağını bantladım. Şimdi yapmak gereken tek şey odamda büyük ihtimalle olan diğer kameraları bulmaktı.Fakat çalan telefonumun sessi tüm odayı kapladığı için şimdilik ertelemiştim.
Nah bulursun canıım. Bu arada en sevdiğim ukeyi kullanmazsam içim de kalırdı. Taslak kısmında bir sürü saçma kitap var. İnoTan ve bu kitap bitince onları yayınlayacağım çünkü neden olmasın de mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<
Fanfictionİntihar vb.şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın.