Al_likes_mochii

I'm quitting wattpad-
          	
          	Not like anyone cares lol

mxtchuu

@Luka_chqan it's alright if you replied late. But I do sure hope that your day and week will go well
Reply

Al_likes_mochii

@ryu_qq Thank you, that's really sweet of you! Also I'm very sorry for replying late!
          	  And don't forget your amazing : D
Reply

Al_likes_mochii

I'm quitting wattpad-
          
          Not like anyone cares lol

mxtchuu

@Luka_chqan it's alright if you replied late. But I do sure hope that your day and week will go well
Reply

Al_likes_mochii

@ryu_qq Thank you, that's really sweet of you! Also I'm very sorry for replying late!
            And don't forget your amazing : D
Reply

Al_likes_mochii

So I'm changing my username -
          Idk if anyone cares but eh

woodzhug

@Luka_chqan I remember you because of the nickname lol
Reply

Alexwasnevertaken

hello there 
          
          
          
          i sorry but i could can't do the book, my school is starting and i am working on another story, i juts could not have more time do it ... i am really sorry

Al_likes_mochii

@Alexwasnevertaken  It's totally ok!
            No one's pressuring you to make it.
            Tho please don't overwork yourself !
Reply

le_queen_simp

miss mum, is that an esther pfp  see?

Al_likes_mochii

@le_queen_simp haha I probably would if I could tho-
Reply

le_queen_simp

yay ty!! and make sure to ship em my way after your done-
Reply

le_queen_simp

hello other mother simp! i just wanted to say thank you for your kindness

le_queen_simp

oh ok! :D have a nice day!
Reply

Al_likes_mochii

@le_queen_simp Your to sweet!
            No need to thank me for anything dear! :) 
Reply

ULeftUrPieInTheOven

this message may be offensive
UR PFP IS SO COOL HOLY SHIT

Al_likes_mochii

@LeftYourPieInTheOven Thank you for the compliment dear but it's not really that good it's decent.
            I mean I'm a starter at digital art soo I don't even know the basics yet :^)
Reply

Al_likes_mochii

@LeftYourPieInTheOven  it's honestly not really good but ig it's ok bc I haven't done digital art for awhile-
Reply