seketulmeow

SELAMAT PAGI !!!

bdesune

SELAMAT PAGI JUGA
Reply

seketulmeow

HI !! MEOW BACK HIOK

kyra_iluvia

@ seketulmeow  HAI,MEOW! Meh lah singgah baca buku saya
Reply

Cristal_Snow116

Knok! Knok! Ada orang tak tu…..
          
          Tak ada eh? Tak apalah, pak cik pos man tinggalkan barang dekat depan pintu jelah.
          
          Hantaran: teki teki teka teko(tapi tak ada teko)
          Dari: ????????????????????
          Kepada: entahlah~
          
          Surat: Jom main teka teki. Kita tengok berapa banyak anda betul! Jangan tanya kawan, jangan meniru, jangan tanya encik google, jangan tanya encik youtube, jangan tanya sesiapa pun. Kalau tanya juga, kita tak tahu tapi tuhan tahu.
          
          Jom mulakan!
          
          1. Sungai yang tajam. Terdapat di Pahang sahaja
          2. Ia tinggal diberlakang walaupun anda berjalan atau berlari
          3. Tinggi benda ni dan ia sangat panas. Kadang-kadang meletup dikepala
          4. Berjalan lagi lama, benda ni lebih banyak
          5. Apa dia yang rentas desa tapi tak bergerak
          6. Saya besar dan hitam, saya cakap apa yang anda cakap tetapi suara saya lebih kuat daripada anda.
          7. Ia boleh sebesar istana, juga boleh sekecil semut, yang pelik ia tak muncul pada malam. Apakah ia?
          8. Badanmu berduri, tapi jika saya sentuhmu, awak tutup, jika saya pergi, awak buka.
          9. Gunung apa yang suka berehat?
          10. Biasaya awak nampak petunjuk di bawah, baru dapat cari benda ini di atas.
          
          Selamat menjawab! Nak lagi teka teki? Beritahu je.
          
          P/s: tapi bukan sekarang lah. Jawablah yang tu dulu. Kalau nak lagi baru esok kita bagi.