Rusya'da en sıcak hatırladığım derece 18 dereceydi.
Tatil için gittiğim geçen senenin yazında hava beni şaşırtmış ve 18 dereceye kadar çıkmıştı.
Bu herkesin bildiği bir gerçekti;Rusya'da asla 20 dereceyi görmezdiniz.
Los Angeles'a taşındığım ilk zamanlar buna o kadar alışık değildim ki sıcakta nefes bile alamıyordum.
Defalarca kez taşınmayı düşünmüştüm çünkü Rusya gibi bir yerden kışın bile 16 derece olan bir yere gelmek hangi akla mantığa sığardı ki?
Rusya yazın 16 dereceydi!
Acı çektiğim bir süreden sonra ise alışmıştım.
Kapalı havalar beni boğuyordu.
Rusya'dan neredeyse kaçmamın bir diğer sebebi de buydu.
Birincisi işimdi ama ikincisi kesinlikle güneşti.
Yine de içimdeki Rus soğuk havalara hasretti.
Bu yüzden New York'ta yürürken rahatça nefes alabildiğimi hissediyordum.
"Soğuk havalar..."
Harry yanımda gülerek "kendini ferahlamış gibi hissediyorsun değil mi?" dedi.
Londra da Los Angeles'a göre çok soğuktu.
Aslında baktığımız zaman Los Angeles'a göre her yer çok soğuktu.
"Evet.Çok mutluyum."
Harry iki elinin arasındaki elimi öperek "yine de üşümüşsün." dedi.
Ona gülerek baktım.
"Sen kendine bak.Kaç kat giydin?"
Harry parmaklarını parmaklarıma kenetleyerek cebine soktuktan sonra montunun fermuarını açtı ve saymaya başladı.
"Atlet.Tişört.Kazak.Bir de montum var."Aynı zamanda atkı ve bere takıyordu.
Otelden çıkarken bana da atkı taktırmaya çalışmıştı fakat fark etmiştim ki 4 yıl bile geçmiş olsa soğuğa karşı hâlâ dirençliydim.
"Bir de Noel için Rusya'ya gitmeyi planlıyorduk.Ne yapacaktın?"
Bu düşünceyle bile üşümüş gibi yüzünü buruşturdu.
Mavi beresi onu inanılmaz tatlı gösteriyordu ve gözlerini o kadar belirginleştiriyordu ki resmen parlıyorlardı.
Jordan'la Jacob'un düğününe 2 hafta vardı.
Bize açıkladıklarından beri bunun için koşturuyorlardı ve her şeyi neredeyse hazırlamışlardı.
Şimdi 2 hafta kala ise Jacob o kadar stresliydi ki Los Angeles'a dönmeyi reddediyordu.
Her şey mükemmel olmalıydı.
Biz ise Harry'le,çekimim olduğu ve onun da işleri bittiği için peşlerine takılmıştık.
Düğüne kadar kalmayı planlıyorduk.
Belki daha uzun bile sürebilirdi.
"Rusya'da bebekleri soğuk suda yıkadıkları doğru mu?"
New York baş ağrıtıcı bir şehirdi.
Herkes bağırarak konuşuyormuş gibi hissediyordum ama Harry avucunun içindeki elimi okşadığında bu bir sorun değildi.
New York'taki jet-lag oluşumuzdan kurtuluşumuzun ilk günüydü,bu yüzden şehirde dolaşmaya karar vermiştik.
Modellik işi için New York'a ilk kez geldiğimde,ki bu da yaklaşık 6 yıl önce oluyordu,annemle buz pateni pisti bulmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
free fallin' / harry styles
FanfictionOnu öpüyor olmak bana kendimi o an en doğru hissettiren şeydi. Hatta son zamanlarda tek doğru hissettiren şeydi. Harry benden ayrıldığı birkaç saniyede "Benim için..." dedi. Gözlerinde büyük bir kararlılık vardı. "Sen mükemmelsin."