írói utószó

463 30 4
                                    

Sziasztok cicák! 😸 Remélem, hogy csodálatosan kezdődött a nyaratok és, hogy az elmúlt tanév is jól végződött a számotokra. Ha mégsem sikerült úgy, ahogy szerettétek volna, ne csüggedjetek, hiszen nem múlik rajta az életetek.

Nos, tehát elérkeztünk ahhoz a pillanathoz, amikor megköszönöm nektek az elmúlt heteket vagyis két hónapot, és, amikor néhány érdekességet is megosztok veletek a történettel kapcsolatban (amelyből nincs túl sok, de fontosnak tartom, hogy ezeket leírjam ide).

Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy mikor pattant ki a fejemből a gondolat, miszerint írnom kéne egy ilyesféle kaliberű történetet, mindenesetre teljesen biztos vagyok abban, hogy számos történet itt, Wattpaden, rásegített arra, hogy ennyire megszeressem a hibrides történeteket. Az elején sokat gondolkodtam azon, hogy vajon melyik és miféle shippel lehetne a legjobban megírni ezt a sztorit; gondolkodtam a Yoonminon is, azonban mindenféleképpen egy macskahibridet szerettem volna megalkotni, amely számomra csak Yoongi személyében lett volna tökéletes, és mivel Yoongit egy Yoonmin kapcsolatban topként tudnám csak megtestesíteni, ez az ötlet azonnal ugrott. Aztán jött a Namgi gondolat, amely elsőre tökéletesnek látszott; mosolyogtam is a fejemben, amikor elképzeltem a nagy, magas és erős Namjoont egy alacsony, aranyos és félénk macskahibrid Yoongi mellett. Remélem, hogy számotokra is épp olyan aranyosnak hatott, mint számomra.

Namgi shipes történetből nem sok található, éppen ezért külön örültem annak, hogy egy nem túl népszerű párosról írhattam. Lehet, hogy így nem kapott a történet túl sok figyelmet, azonban nekem pont így volt jó, hiszen itt voltatok nekem Ti! 🥰

A történetet 2021. március 1-én kezdtem írni, később pedig 2021. április 15-én publikáltam. A könyv írása viszonylag könnyen ment, hiszen maga a történet is könnyednek számít tekintve, hogy alig van benne bonyodalom, csupán egyenletesen folyik, mint egy nyugodt kis patak. Külön ilyennek szerettem volna megírni, hiszen vágytam már egy olyan sztorira, amelyben nem kell egyfolytában azon gondolkodnom, hogy mit hogyan kéne írnom, csupán engedtem, hogy az aranyosság és a szeretet átvegye felettem a hatalmat. Könnyű volt írni, és remélem, hogy számotokra pedig könnyű volt olvasni is.

Van néhány dolog, amelyet kihagytam a történetből, amely annak tudható be, hogy már nem szerettem volna tovább bonyolítani a történéseket, esetleg később úgy éreztem, hogy az a bizonyos helyzet vagy párbeszéd nem illik bele a történetbe. Ilyen volt például az, hogy Yoongi képes lett volna dorombolni, és esténként, amikor Namjoon nem tudott volna elaludni, ő dorombolt volna neki. Vagy az, hogy Namjoon tanította volna Yoongit különböző tudatlan és szemérmetlen dolgokra (végül ezt azért vetettem el, mert nem szerettem volna, ha a történet túlságosan is szexuális irányba kanyarodik el). Vagy például az, hogy Namjoonnak lett volna egy olyan időszaka, amikor eltávolodik Yoongitól azért, mert perverznek gondolja magát (tekintve, hogy Yoongi valamelyest fiatalabb nála, olyan, mint egy gyerek, ráadásul még hibrid is, ilyen gondolatok simán felüthették volna a fejüket).

De azt hiszem, hogy ezen dolgok nélkül is teljes a történet. Remélem, hogy ti is így gondoljátok ezt.

A fejezetek elejére Tisza Kata - a legjobb hely a városban te vagy című terápiás verseiből válogattam idézeteket. Ezt a kötetet mindenkinek csak ajánlani tudom, én személy szerint imádom Tisza Kata munkásságát.

Végül pedig nem maradt már más hátra, csupán annyi, hogy megköszönjem nektek azt, hogy itt voltatok mellettem, hogy támogattatok, hogy csillagoztatok és, hogy kommenteltetek. Nem volt annál csodálatosabb érzés, mint, amikor egy-egy fejezet publikálása után elolvashattam a véleményeiteket és kedves szavaitokat. El sem hiszitek, hogy mennyi erőt adtok nekem már csak azzal is, hogy olvassátok a történeteimet, és, hogy ennél a történetnél is végigkísértetek engem. Köszönöm nektek, kedves olvasók, barátaim, (cicák 🥺)! Imádlak és szeretlek titeket, eszméletlenül hálás vagyok, hogy itt vagytok nekem. Köszönöm azon hibrides Wattpad sztoriknak, melyekből ihletett meríthettem és megszerethettem ezt a témát. És végül köszönöm a zenének, melyet orrba-szájba hallgattam a történet írása közben. 

A legvégén pedig még annyit mondanék, hogy nemsokára érkezem a legújabb történetemmel, amely... *kínos dobpergés*... egy Yoonmin sztori lesz. Kissé rendhagyónak fog majd számítani, tekintve, hogy nem a modern világban játszódik majd, éppen ezért nem vagyok biztos benne, hogy pontosan egy hét után hozom-e vagy kicsit várok még vele. Ez majd eldől, attól függően, hogy mennyire érzem késznek a sztorit. Mindenesetre egy ideje már forgatom a fejemben, írom és dolgozok rajta, és nagyon remélem, hogy elnyeri majd a tetszéseteket. Régen szerettem volna már írni egy Yoonmin sztorit, hiszen eddig minden Taekook történetemben megjelentek mellékszereplőkként, és egyébként is nagyon közel állnak a szívemhez. Nemsokára hozom majd, addig is pedig vigyázzatok magatokra, élvezzétek ki a nyarat és legyetek résen, mert ismertek engem; nem tudok sokáig megülni a fenekemen.

Nagyon szeretlek titeket, nemsokára ismét találkozunk. Öleli és puszilja a cicáit a leghálásabb írónő: cukkermancs ♥

- 2021.06.19.

Meet & Heat (Namgi) ✓Where stories live. Discover now