Merhaba Gençler!
Nasılız? Umarım iyisinizdir.
Doğukan sen evladım daha çok sürüneceksin yahu ama sana da kıyamıyorum neyse daha fazla uzatmadan bomba gibi bölüme geçelim :)
Keyifli Okumalar Canlar.
***
Doğukan'dan(Devamm))
Melisa'yı aramam sebebi mesajlarıma görüldü atıp beni sinirlendirmişti çok değişik olmuştum sevdiğimin bile bana yazmaması o yüzden aramıştım.Aradığımda tuhaf birisi açmıştı.Ve ona şöyle demiştim...
"Sen de kimsin olum ben Melisa'nın sevgilisiyim" dedim.Hiç ses gelmedi anlaşılan şok olduğu belliydi bir de erkek sesi çıkmıştı daha da sinir olmuştum!"Ne diyorsun oğlum lan sen,benim kim olduğumu biliyor musun? dedi tanımadığım kişi.Tabi ki de bilmiyordum!
"Benimle lanlı manlı konuşma aslanım senin kim olduğun beni ilgilendirmez! Ayrıca ben seninle konuşmak istemiyorum çok sıkıcı ve ukala tavırların var ver şu telefonu Melisa'ya!" dedim."Asıl sen benle düzgün konuş aptal herif dedi"."Ulan adın ne senin şerefsiz" dedim.
"Aras Soykan,yani Melisa'nın küçüklük aşkıyım hayırdır? sen onun neyi oluyorsun" dedi Aras Soykan.Şu an şok olmuştum Melisa'nın bir de şerefsiz küçüklük aşkı mı? vardı telefonu sinirlen yüzlerine kapatıp Poyraz'la bir türlü barışma yöntemini sağlayıp Melisa'gile gidip konuşmaya çalışacaktım...
Umarım başarabilirdim! Hadi ben kaçtım.
...
Aras'dan(Devam))
Sinirle Melisaya baktım telefonu eline verdim hem ben onun küçüklük yani ilk aşkıyken birde piç sevgilisi mi? vardı umarım benden yakışıklı olamazdı!...
"Melisa Soylu! Bana bir açıklama yapmak zorundasın güzelim,sevgilim derken noluyor ayrıca bu değişik tipli kim ve sen onu tanıyor musun?" dedim.Gülerek bana baktı ve şöyle dedi."Bundan sanane öküzcüğüm!... tanımasam niye telefonuma ekleyeyim ki ayrıca onun ismi de Doğukan" dedi.
"Soy ismi de Soysal belki tanırsın" dedi Melisa.Nereden biliyim aq ha burada olsaydım belki tanırdım ne de olsa bir gün muhteşem bir şekilde sevgilisi midir! artık onu,bunu bilemem artık..Elbet bir gün onunla tanışacaktım.
"Ben gidiyorum al telefonunu da belki sevgilinle konuşursun!" dedim.Sinirlenerek bana baktı elimden telefonu hızlıca çekip aldı neden böyle tepki göstermişti."Bir daha özelime karışmassan! sevinirim Arascığım" dedi.Vay be ismimle ilk defa hitap etti."Gerçekten Arascığın mıyım? ben" dedim.Onu taklit ederekten."Saçma sapan konuşmayı kes ve çık odamdan,bir daha görüşmemek dileğiyle dedi.Bende şöyle dedim."Bundan sonra sürekli görüşeceğiz! Melisa kaçarın yok hadi bay bay" dedim ve odadan hızlıca arkama bakmadan çıktım.
Sanane Öküzcüğüm ve Arascığım! demesi hoşuma gitmişti..
ESTÁS LEYENDO
BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIM
AcciónYatakdan düşmem sebebiylen o korkulu rüyadan uyandım sürekli aynı rüyayı görüyordum yeter artık diyerek bağırdım ve sessizce ağlamaya başladım.Ben Melisa Soylu 17 yaşındayım.3 yaşına kadar hayatım eğlenceli ve güzel anılarla geçmiş heyecan vericiydi...