"UMURUMDA BİLE DEĞİLSİN!"

28 18 25
                                    

Ben  geldim  aşklar  bugün  bir  uygulamada  kaoslu  bir şey  yaşadım  bende  diyorum ki  neden kitabımda da  kaos  olmasın.Değil mi?  

Bu  Doğukan'gilin  grup  başa  bela  be..

Hadi  fazla  uzatmadan  bölüme  geçelim.

Kaoslu  bölüme  hazır  olun  kemerlerinizi  sıkı  bağlayın  uçacağız.

***

... 

Melisa'dan(Devam))

Bunlar  harbi  mal  özellikle  de  benim  başta  kuzenim  olmakta  olan  Poyraz  bile.İçeriyi geçtik  hep  birlikte  Aras  kapıyı  kapatıp  ikimiz   mal  gibi  arkadan  sırıtıp geliyorduk..

"Sana  bir  şey  soracağım"  dedi  Aras."Sorabilirsin  tabi" dedim."Şu  sarışın  hani  bana  diyen  senle  tanıştığıma  hiç  memnun  olmadım  diye  o  Doğukan  mı?" dedi  Aras.Ta  kendisi  bence  ona  hiç  bulaşma  derim.Bana  neler  yaptı  bir  bilsen...ağzın  açık  kalır.

"Evet  Doğukan! maalesef  ona  buluşma  derim"  dedim.'Neden' dercesine  sinirli  bakışlarını  yolladı  aman be  çok  korktum  sanki  niye  mal  gibi  gördün."Neden  zaten  tehlikeli  çocuğa  benziyor  bence  sende  bulaşma  Melisa!"  dedi  Aras.Çoktan  bulaştık  bile  geç  kaldın  bunu  demeye.

"Tabi  öyle  yapıyorum  gayret  ediyorum  Doğukan'a  karşı  buluşmamaya  karşı" dedim.Gülerek  bana  baktı.Tam  dudaklarını  aradı  bir  şey  diyecekti  ki  Doğukan'ın  iğrenç  sesini  duydum.Poyraz   ile  birlikte  gelmiş  bize  sinirli  bir  şekilde  bakıyorlardı..Aras  da öldürücü  bakışlarıyla  beni  biraz  korkutuyordu  tabi.

Doğukan'dan(Devam))

(15 dk önce) 

"Bu  Melisa  ile  Aras'ın  sesi  değil  mi? Doğukan  tam net  duyamıyorum  kanka!"  dedi  Kuzey.Onun  dediği  şeye göz  devirip  ayağa  meydan  okurcasına  kalktım.Kimse  benim sevdiğimle  konuşamazdı.

"Emin  misin? Kuzey!"  dedim.Uyarıcı  bir  şekilde.Gülerek  bana  baktı"  Sağar  değilim  ki? kanka  isterseniz gidin  bakın."Tamam  bakalım"  dedim.Poyraz  yanıma  yaklaşmış  şöyle  dedi."Bu  Aras'ı  adam  etmemiz  gerekiyor  kıza  yapışmış!"  dedi  Poyraz.

İşte  şu  an  kan  beynime  sıçradı deliye  döndüm.

Ben  daha  kızın  yanına  bile  gidemiyorum  o  piç!  kızın  yanına  yaklaşmış  hızlıca  Melisa'gilin  oraya  gittim  onları  görmemle  şok  oldum.

Aras,Melisa'nın  dibine  girmiş  saçlarını  okşuyordu o  da  gülüyordu  ama  bunun  hesabını  sana  soracağım  Melisa  Soylu! Geberteceğim seni  bıktım  artık  senin,beni  sevmemenden..

Yanlarına yaklaştım  Aras'ı  hızlıca  kendime  doğru  çekip  kafa  attım  Melisa'ya  kısa  bir  bakış  atıp  o  da  saçlarını  düzeltiyordu  ne  ara  siz  tanışıp  kaynaştınız.

"Ne  yapıyorsun  sen!"  diye  bağırdı."Doğukan  az  bile  yaptı  lan  kızım  sen  salak   mısın? taciz  ediliyordun  az  daha  dur  bir  de  ben  vuruyum!"  diyen  Poyraz..Aras'a  doğru  yaklaşmış  hem  şunu  dediğini  duydum."Belanı  siktim  bebe!"  dedikten  sonra  iki  tane  art  ardına  yumruk  sesi  bende  olduğum  yerde  kalakaldım  Melisa'ya  doğru  yaklaştım..

"Artık  sen  benim  umurumda  bile  değilsin! Melisa  Soylu  canını  iyi  korumaya  çalış  sürekli  peşindeyim  haberin  olsun  Doğukan  Soysal'dan  bence  artık  korkma  vakti  geldi  ha  bu  daha  iyi  günlerin,kendine  iyi  bak!" dedim  ve  yerde  duran  Aras'ı  dövmekle  meşgul  olan  Poyraz'ı  da  alıp  balkona  doğru  yöneldim.

Bir  plan  daha  başlıyor!Hazır  mısınız?

***

Doğukan  evladım  sen  gene  kimi  çağıracaksın  yeter  artık  ha  herkes  senden  bıktı  kız  istemiyor  seni  zorlama..Ama  sende  çok  güzel  seviyorsun  olum. 

Doğukan'ın  meşhur  planı  sizce  ne  olabilir? 

Sizce  Melisa'yı  kimle  yapalım  arkadaşlar?

Doğukan  mı? 

Barlas mı? 

Aras  mı? 

Yorumlara  bekliyorum  size  göre  yapacağım  diğer  bölümde  görüşmek  üzere  seviliyorsunuz  tabi.

Oy  vermeyi,yorum  yapmayı  unutmayınız! Canlar.

432  kelime.

Bb 

BİR ZAMANLAR ASKER KIZIYDIMWo Geschichten leben. Entdecke jetzt