MUSUHKU,SUAMIKU

153 8 0
                                    

          ~trap or accidentally~     
   (Perangkap atau Tidak sengaja?)

"IMRAN!?"
***
Setelah keluar Dari tandas sambil mengambil gelang itu,Aulia terus berasa marah..sapa je X marah!kau suka orng Tu kot!tpi tetiba orng Tu buli Kan..."Huh,lelaki smua X bole dipercayai!Nasib baik bkn adik Aku!kalau tak...Aku Dh lama kikis Muka dia!"Marahnya sendirian."Aulia,i tengok Si Adrian Tu..MCM berkenan je dengan adik I Tu."Bisik Henry kepada Aulia."Sama laa MCM awak,buaya!"Langkah Aulia terus berjalan Tanpa menghadap ke belakang.

Dilihat Dari belakang,Adrian terus mengejarnya."AULIA!kenapa lari NI!?"Adrian terus memegang lengan Aulia."Xde pape,jom balik..Kita Kan Dh X de pape...just bos and employe jer."Adrian tahu bahawa Aulia Tidak oke tambahan Pula dengan Cara senyumnya Yang Palsu amat menonjol.

Adrian menarik Aulia Dan Membawa Aulia kesesuatu Tempat."Per-pergi mne ni?"Pertanyaan Aulia Tidak dijawab selain daripada sengihan mautnya itu."
***

"Dh sampai."setelah keluar Dari kereta,Mata Aulia membeliak besar."CLUB MALAM!?Tempat ni berdosa lah!"Lalu Adrian mendekati Aulia."kau X payah nak skolahkan Aku,Dh jom!"Aulia Yang Malang terpaksa mendengar kata² Adrian.

Sewaktu mereka duduk,Aulia hanya berdiam diri manakala Adrian elok bersembang dengan perempuan kelilignya."Hey Cantik,u want drink this?"Tidak disangka gadis seperti Aulia akan diganggu Oleh lelaki² jahat Dan playboy."Minumlah."Lelaki bersama Aulia terus memaksa Aulia minum minuman air kencing syaitan.
Melihat Aulia terus diganggu,Adrian terus bangun,bkn tolong tpi..."Hoi Kau!..."rupanya lelaki itu Rakan kepada Adrian."Eh,Faiz!jom² duduk sini."Biasalah kawan Kita backing,tpi..kalau Dh sikap sampai MCM Tu...X patut mereka Masih kawan."Saya nak pergi tandas."Aulia terus pergi ke tandas.
***
Disisi Faiz,
Aulia Masih belum kembali,manakala..Adrian Sibuk mabuk.Itu adalah peluang bagi Faiz untuk memasukkan dadah kedalam minuman Aulia.Supaya membuat Aulia menjadi panas Dan Faiz bole menyentuhnya.

Namun...

"Eh,Aulia dh kembali?nah minum."Aulia berasa takut jadi lebih baik dia minum air itu Dan cepat² pergi."M-mana Adrian?"Tanya Aulia sambil minum air dadah itu."Oh,Adrian Dh masuk bilik Dekat atas."Setelah Faiz berkata begitu,Aulia terus berasa panas  disebabkan effect Yang terlalu kuat.Tetapi mujur Walaupun berasa panas,Aulia Masih sahaja tetap sedar.Dia sempat melarikan diri ketika Faiz Menegur rakannya.

Sepanjang Aulia lari,Yang dilihatnya hanya Kabur.Dia terlanggar pintu bilik Dan dia pun masuk ke dalam,Malah,pintu bilik itu pun Tidak terkunci jadi..masuk je lah Kan..Keadaan darurat.ehek..

Tanpa sedar,Yang didalam itu adalah Adrian.Sorang terkena dadah,sorang lagi mabuk!Mereka pun apalagi?mereka terperangkap didalam bilik,Dan berdua-duaan Di dalam bilik itu.Tak yah cite lah dorang tengah buat apa!diam jerr!!
***

Keesokan harinya,
Adrian terbangun Dari tidur Dan dia melihat perempuan disebelahnya,mula² dia fikir DIA tidur dengan perempuan Yang kerja Dari club itu tpi sekali Perempuan Tu bangun!!!"K-kat mane ni?"Perempuan itu adalah Aulia."AU-AULIA!?"Adrian terus bangun Dari katil Dan berdiri gelisah."A-Adrian ke Tu?"Penglihatan Aulia Masih Kabur tetapi lama²...."AAKKHHHHH!!!!"yes,Aulia berasa kesal dengan dirinya Yang Tanpa berpakaian itu dia pun menutup dirinya dengan selimut.takkan NK biar menonjol pulak!

Setelah mereka selesai berpakaian,Aulia berasa takut mendekat dengan Adrian."Aulia!baik awak ckp MCM mne awak bole Ada dengan saya!?"Aulia mengelengkan kepala sambil menangis ketakutan."AAH!SIAL!"Adrian berasa kesal Dan mengetuk tangannya Di dinding."Call Zafran skrang!SKRANG!"Aulia ketakutan Dan menelefon Zafran."Zaf,datang dkt Tempat Yang Aku bagi kat kau.skarang tau!nnti Aku bagi location."air mata Aulia Tidak terhenti,apatah lagi menjawab soalan² bodoh Adrian Tu.Yelah!dia pun X ingat apa²!Takkan dia pun Tau!dasar jantan tak guna!

Zafran tau bahawa kakaknya sedang menangis Kerana sewaktu Aulia menelefon Zafran,teresak-esak Aulia menahan air mata.Zafran juga Membawa Makanan sebagai sarapan pagi Aulia.

'TOK TOK'

Suara ketukan pintu pun telah berbunyi,siapa lagi kalau bkn Zafran."Zaf,A-Aku."Aulia membuka pintu Dan terduduk menitiskan air mata.Setelah melihat Adrian,Zafran mula memahami Apa yang berlaku.

Mereka pun berbincang supaya Tidak menjadi Buah Kata orng lain."Perkara ni,Kita kena bincang elok²."Kata Zafran."Zaf,Kakak kau Dh tak secuci dulu!"Adrian pun turut bersedih atas perlakuannya.

Untuk bertanggungjawab,Zafran merancang agar...Adrian melamar Aulia.Aulia Yang Malang merasa terpaksa sangat².mmng terpaksa pun Aulia,pasrah je APA Yang berlaku.

"MENIKAH!?"

                                         Bersambung~

Musuhku,Suamiku<3Where stories live. Discover now