"هـەموو کەس بـەخــتەوەری دێنـێت:
هـەندێ کـەس بـە هاتنیان,هەندێکیش بە رۆیشتنیـان"!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lisa pov:
دوای ئەوەی لە ماڵی بەرێز کیم هاتینەوە چوومە ژوورەکەم کەمێک بیرم لە قسەکانی یوونا دەکردەوەلیسا: بەراستی یوونا کچێکی زۆر گوناحە ژیانێکی زۆر ناخۆشی هەبووە...دڵنیام ئەو هاوسەرگیریەش بە دەستە خۆی نەبووە....باشە من نەمزانی بەرێز کیم کەسێکی ئەوەندە خراپە"ووتی کاتێک قسەی لەگەڵ خۆی ئەکرد"
لیسا: پێویستە برۆم لەگەڵ کاکەم قسە بکەم تا بە خراپی مامەڵە لەگەڵ یوونا نەکات!.
چوومە بەر دەرگای براکەم جوونگکوک لە دەرگام دا هیچ دەنگ نەبوو دووبارە لێم داوە دیسان دەنگ نەبوو بۆیە چوومە ژوورەوە بەڵام براکەم لەوێ نەبوو!!
لیسا: کاکە لەوێیت؟!"ووتی کاتێک لە دەرگای گەرماوەکەی ئەدا"
دەنگ نەبوو بۆیە دەرگاکەم کردەوە لەوێش نەبوو بۆیە چوومە خوارەوە لە لیام پرسی:
(لیا یەکێکە لە خزمەتکارەکانی ماڵی جیۆن)لیسا: لیا.! کاکەم لەکوێیە؟!
لیا: بەرێز جوونگکوک لە باخچەکەیە!"بەرێزەوە"
لیسا: ئاھ...باشە سوپاس!
دواتر چوومە باخچەکە بینم براکەم لەسەر یەکێک لە کورسیەکانی باخچەکە دانیشتووە سەیری ئاسمان دەکات
لیسا: چیدەکەیت لێرە؟!"پرسی کاتێک لە تەنیشت جوونگکوک دانیشت"
جوونگکوک:بێزار بووم بۆیە هاتمە دەرەوە تا هەوایەک هەڵمژم"ووتی کاتێک هێشتان سەیری ئاسمانی دەکرد"لیسا: کاکە من دەمەوێ شتێکت پێ بڵێم!
جوونگکوک:چییە؟!"ووتی کاتێک سەیری لیسای کرد"
لیسا: ئەمرۆ لەگەڵ یوونا بووینە هاورێ جا کەمێک باسی ژیانی خۆی بۆ کردم بەراستی کچێکی زۆر گوناحە بەرێز کیم زۆر خراپ مامەڵەی لەگەڵ دەکات...دڵنیام ئەو هاوسەرگیریەش بە دڵی خۆی نییە!"ووتی کەمێک بە خەمباری"
جوونگکوک: ئێھ....جا بەمن چی؟!"بە ساردی"
لیسا: یااا کاکە....تکایە خراپ مەبە لەگەڵی کە هاوسەرگیریشتان کرد بە خراپی مەمەڵەی لەگەڵ مەکە لێی مەدە هاواری بەسەر مەکە بەندی مەکە!
جوونگکوک: بۆ لیسا تۆ براکەت بە درندە تێگەیشتووی؟؟!
لیسا: ناا مەبەستم ئەوە نەبوو بەس ووتم بە گوێی ودایکم مەکە یونا کچێکی زۆر باشە و زۆر دڵ پاکە!
جوونگکوک: باشە هەوڵدەدەم...!"بە ساردی"
لیسا: زۆر سوپاس کاکە"بەدڵخۆشیەوە"
أنت تقرأ
هاوسەرە ساردەكەم|| J.JK✔️
Romance"ئەوەی بوو بوو گرنگ نیـە تـا چ ئاستێک دەمانــەوێ رابــردوو بــگۆرین,نــاتوانیـن... ئــەوەی چـوو چـوو...لێـبووردەبەو لە بیریـکـە" "خۆشتبوێم لە سەختترین كاتەكانمدا ، خۆشمدەوێیت لەو كاتانەی خۆت دەگریت ئازیزم" start:5/9/2021 End:4/1/2022 ⚠️هەموو مافێک...