"بــا دڵـت بـریـار لـەسـەر هـەسـتـەکانـت بـدات, بـەڵـام بـا مـێشـکـت بـریـار لـەسەر کـردەوەکـانـت بـدات.."!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ڤـــۆت و کـــۆمێنـت لـە بیـــر مـــەکـــەن...🧚🏻♀️✨!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yuna POV:
یـونا: جوونگکوک؟!"بە نەرمی"جوونگکوک: هم؟"بێ ئەوەی سەیری بکات بەردەوام بوو لەسەر کاری خۆی"
یونا: مـ من دەترسم!"بە ترسەوە"
جوونگکوک: بۆچی؟!"ووتی کاتێک سەری بەرز کردەوە سەیری ناو چاوەکانی یونای کرد"
یونا: ئـ ئێی دەترسم جاکسۆن شتێک لەتۆ بکات!
جوونگکوک: ئەو ناتوانێ هیچ شتێک بکات!"دووبارە سەرنجی بردەوە سەر کارەکەی"
'یاھ یونای گەمژە واتزانی دەڵێی گیانەکەم مەترسە من لێرەم؟ ههههههه زۆر گەمژەی!'
جوونگکوک:هۆدیەکەت لەبەر بکە تەواو بوو!"بە ساردی ووتی و هەستا"
یونا: سـ یوپاس!"ووتی و هۆدیەکەی کردەوە بەری"
جوونگکوک تەنیا بەبێ هەستی سەیری کردم و چووە دەستشۆر
منیش تەنیا بە بێدەنگی دانیشتبووم یاریم بە پەنجەکانم دەکرد!
کەمێک کەوتمە ناو خەیاڵەوە تا دەنگی جوونگکوک دەری هێنام لە خەیاڵەکانم!
جوونگکوک: لەگەڵ لوکاس برۆ بۆ ماڵەوە!"بە ساردی"
یونا: بـ باشە!
هەستام ویستم برۆمە دەرەوە بەڵام دەنگی جوونگکوک منی وەستاند!
جوونگکوک: لیساش دێتە لات بۆیە مەترسە!"بە ساردی"
'من لە میزاجێک نەبووم بە رووخۆشی وەڵامی بدەمەوە بۆیە تەنیا'ئهم!'ێکم کردوو و رۆیشتمە دەرەوە'
........
لەگەڵ لوکاس گەرامەوە ماڵەوە لیسا لە ماڵمان بوو بە رووخۆشی هاتە رووم منیش تەنیا زەردەخەنەیەکی ساختەم بۆ کرد!لیسا: ئوونی گیان چۆنیت؟!"بە زەردەخەنەوە"
یونا: باشم تۆ چۆنی لیساشی!"بە زەردەخەنەی درۆ"
لیسا: من زۆر زۆر باشم!....ها وەرە شیرینم دروست کردووە با بیخۆین!"بە دڵخۆشیەوە"
یونا: باشە من دەچم گەرماوێک دەکەم ئەوکات!"بە بێتاقەتی"
لیسا: باشە کەواتە من دەرۆم فلیمێک هەڵدەبژێرم !
یونا: ئهم باشە!
رۆیشتمە سەرەوە دەرگاکەم قفل دا راستەوخۆ فرمێسک بە چاوەکانم هاتە خوارەوە کاتێک ئەو شتانەی ئەمرۆم بیر کەوتەوە!
أنت تقرأ
هاوسەرە ساردەكەم|| J.JK✔️
Romance"ئەوەی بوو بوو گرنگ نیـە تـا چ ئاستێک دەمانــەوێ رابــردوو بــگۆرین,نــاتوانیـن... ئــەوەی چـوو چـوو...لێـبووردەبەو لە بیریـکـە" "خۆشتبوێم لە سەختترین كاتەكانمدا ، خۆشمدەوێیت لەو كاتانەی خۆت دەگریت ئازیزم" start:5/9/2021 End:4/1/2022 ⚠️هەموو مافێک...