SUN POV
Aleksilla oli joku ehto että se lopettaa mun kutittaisen. Me ollaan karanteenissa oltu jo pari päivää.
"Entä jos mä en suostu"
"sit mä kutitan ja paljon muuta"
"no nyt mua alko kiinnostaa"
"y/n, mä haluisin et sä kuvaisit euroviisuissa myös itseäs, Aleksi sanoo päättäväisesti"
"Mä en haluu"
"No sit tää kutitusrangaistus jatkuu ja paljon muuta"
"Eeii, apuaaa, kutittaa, äääääää"Aleksi pysähtyy ja suutelee minua. Olen aivan sekoamis pisteessä.
Aleksi katsoo minua kuin olisi valmis menemään pidemmälle"Aleksi ei täällä, kuiskaan hiljaa"
"Miks ei, Aleksi vastaa"
"Tää on aivan väärä paikka, vaikka sun tai mun luona sit" (ja täs y/n ja Aleksi asuu Helsingissä, mutta vielä ainaki katotaa mitä tapahtuu nii ne asuu eri osotteissa)
"Okei, Aleksi sanoo ja suutelee minua"Emme ole puhuneet virallisesti edes seurustelusta ja olemme valmiita menemään jo pidemmälle. Tunnen Aleksin ja tiedän että hän haluaa seurutella vaikkei siitä ole puhuttukkaan.
ALEKSIN POV
Hän ei suostunut ehdotukseeni joten päätin kutittaa häntä vähän lisää. Tiedän mistä hän on herkkä kutiamaan joten se oli hauskaa. Y/n huusi kuin palovarotin tai vähintäänkin se kuului kaikille lähellä asuville. Y/n lupasi että kun pääsemme jomman kumman luo voimme toteuttaa haluamani asian. Treenis oli kuulemma väärä paikka sen toteuttamiseen, ehkä hän pelkäsi että joku yllättää meidät. Se ajattelee aina muitakin. Tuskin nyt kukaan meitä haluais nähdä panemassa keskellä treenistä. Porkosta jopa voisin uskoa että se sen tekis, mutta ehkä ei me.Treeniksellä on hiljaista. Lähtikö ne johonki. No osa meni Porkolle ja sit en tiiä sit Joelista ja Nikosta mihin ne lähti.
Jos ne on lähtenyt niin estääköhän mikään meitä. Me kaksi ja hiljainen treenis."No voitasko me täällä ku eihän tääl oo ketään, Aleksi kysyy"
Yllätyn kun sanoin jo aiemmin että ei harkitsen kuitenkin jos voisimme, koska kaikki on kuitenkin Porkolla vetämässä kännit.
YOU ARE READING
Kun mä rakastuin/ Alex Mattson ja y/n
FanfictionVALMIS KIRJA Olet y/n ja olet 24 vuotias nuori nainen. Mitä matkalla sattuu ja ketä vastaan tulee? Saako joku tietää menneysyytesi ja osaako joku rakastaa? ⚠️Varoituksena⚠️ ⚠️Alkoholi ⚠️Smuttia ⚠️ Voi sisältää K18 muitakin juttuja EN HALUA LOUKATA T...